Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
EA fortsetter naturligvis trenden med å lansere spesialutgaver av FIFA-serien til de store mesterskapene. Kan for mange virke som en billig måte å melke fansen på, men jeg vil hevde at enkelte av disse spillene har inkludert klare forbedringer fra forrige spill. Lanseringsdatoen er 29. april, og EA melder allerede om "over 100" forbedringer, hva enn det måtte bety.
Ett emne jeg gjerne vil ta opp er modusen "Captain Your Country" fra Euro 2008 hvor fire venner kunne velge hver sin spiller på samme landslag og spille seg gjennom kvaliken til sluttspillet. I både FIFA09 og FIFA10 hadde man Be a Pro-moduser, men flerspilldelen var kraftig hemmet ved at bare én av spillerne kunne utvikle sin spiller. Mitt største ønske for dette spillet er nettopp at CYC for fire (eller flere online) kommer tilbake, slik at man sitte sammen en gjeng å spille.
Det hender faktisk fortsatt at vi setter av en kveld til litt CYC på Euro 2008.
Jeg har lest at Captain Your Contry iallefall komemr tilbake i en eller annen form, men det blir stadig kun nevnt i sammenheng med PSP.. Er dette dårlige nyheter for oss som likte denne spilleformen på Euro2008 tro? Hadde vært krise for min del.
Ser at Nederland er lisensiert. Da kan det godt hende jeg kjøper spillet. Vel, om de også har med tyskerne da.
(Innlegget ble redigert 25.03.10 19:46)
Serbia er vel med? Kjøper det da selvfølgelig, men som Crouch spørte, når kommer demoen?
Jeg mener at alle Balkan-landene bør få være med. Ikke ofte man ser dem på fotball-spill.
Leste at alle 199 land som har deltatt i kvalifiseringen er med for første gang.
Da kom Demoen i dag. Vet ikke om den er ute på PSN ennå men det står diverse plasser at den skal komme/har kommet i dag.
Lagene man kan spille er Spania vs Italia.
(Innlegget ble redigert 08.04.10 12:02)
Demoen var ekstremt bra, mye forbedringer, både på grafikk og alt. De har til og med tatt seg tid til å lage Managerene til Landslagene, og de ligner syykt mye mer enn spillerne. Forøvrig bare Spania og Italia som er spillbare, og det har kommet nye feiringer, blant annet handstand, walking backflip, breakdans og mye mer. Stemningen er mye bedre i tillegg, og de har for en gangs skyld laget et "Ekte publikum" med Ansiktsmaling, ekte drakter og hatter/skjerf og forskjellig. Dette var en enorm forbedring fra fifa 10!
Edit: Straffene er overdrevet vanskelig, helt ny type. Og ja, CYC er med her også!:D
(Innlegget ble redigert 09.04.10 19:55)
Har ikke prøvd demoen enda, men av det jeg har lest på EA Sports sine hjemmesider, så virker det som om de har videreført det beste både fra FIFA10 og Euro08. Har troa på dette.
herregud så konge det var. ja Albania er med, men ikke i demoen. bare italia og spania. sykt imponert over alt egentlig. jævlig fancy med publikum og del bosque som prata med guiza da han sendte han utpå. Samtidig fikk jeg straffe på overtid med spania på null null og villa skulle få æren. jeg bestemmer meg for å sette den høyt til høyre for keeper. begynner runup og bestemmer meg for å prøve "step"-funkjsonen(dvs at spilleren stopper opp for så å fortsette tilløpet). alt ser bra ut helt til jeg skyter sikkert 20 meter utafor. haha, trur det trengs litt trening på straffer. Dessuten har jeg ikke hørt vmsangen enda, og den var glitrende. fikk ordentlig vm-feeling nå. Gleder meg til 29. April
Virker jævlig bra,men irriterer meg at Buffon stiller med rød drakt mot spania
Absolutt alle lagene som var med i kvalifiseringen(199) er med
Dette ser lovende ut. Utrolig hvor mye mer morsomt det er å score mål i dette spillet kontra Fifa10.
Takk !
Det der var FIFA10, ikke vm spillet.
Noen trailere og hvordan man skal spille
Du går inn på Playstation Store, og der ligger demoen. Bare å laste ned.
Har spilt ganske mange kamper nå på demoen, og jeg elsker rammen rundt kampen, hvordan spillet flyter osv. Dette blir herlig.
Gleder meg til å spille ulike VM kvalifiseringer