Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Link til innlegget:
http://vgd.no/sport/fotball-spill/tema/1543577/innlegg/
Ein bug: du skal følge ein ving på løp aleine igjennom (midtforsvaret står i ro). Du bytter til backen som har starta å følge etter han, og backen stopper opp. Dermed er vingen aleine igjennom, onside på centimeteren.
Jeg syns man pådrar seg litt vel mange skader i løpet av et sluttspill. Kan til tider være jævlig iriterende, spessielt med lag som Elfenbenkysten som ikke har så veldig god dekning bak de største spillerne.
(Innlegget ble redigert 04.05.10 20:59)
Endelig skaffa spillet, sykt spill!
Hvordan går det?
Har ikke hatt tid de siste dagene men har fri frem til fredag så nå blir det mye gaming.
Klarer meg som sagt ganske bra med Bosnia, mest takket være en ved navn Edin Dzeko.
Bosnia har et bra lag, og en god default taktikk. Skulle nok vunnet VM med dem. Har spilt noen kvaliker og VM nå, på World Class. Gikk til semifinalen med Mexico hvor jeg tapte 0 - 2 mot Brasil. Med Kroatia vant jeg kvalikgruppen langt foran England, men røk i kvartfinalen mot Paraguay. Har begynt en kvalik med Italia nå, og da skal VM gullet hjem.
Du må teste ut Bosnia når du kommer så langt.
Gjør meg en tjeneste å vinn med Azzuri først.
Fyfaen, har starta sykt svakt med Tyrkia, bare 4 poeng på 4 kamper, mens Bosnia, Belgia og Spania har 9 poeng, skal faen meg ta dem igjen.
Spiller du på legendary?
Btw: Hold meg oppdatert hvordan Bosnia gjør det i gruppen og om de eventuelt går videre.
(Innlegget ble redigert 05.05.10 00:59)
Bare jeg som synes skuddmotoren har forandret seg litt fra FIFA10?
Det er legendary ja. Spilt seks kampaer nå, og har 8 poeng, etter borteseier og uvagjort hjemme mot Spania. Belgia, Bosnia og Spania har alle 11 poeng, blir nok vanskelig dette.
Syns det jeg å, mye vanskeligere å skrun inn, selvom jeg skrudden pent inn mot Spania igår:).
Startet gruppespillet veldig svakt.
1-1 mot Honduras og 0-1 tap mot Japan.
Nå venter det en tøff kamp mot Portugal. Må vinnes.
(Innlegget ble redigert 05.05.10 10:30)
All right, Tyrkia og Bosnia videre sammen, du greier det :)
Vi slo Portugal 1-0, og gikk da videre på målforskjell! 4p og det samme hadde Japan :)
Round of 16 møter jeg Hellas.
Straffespark på dette spillet er det dummeste jeg noen sinne har opplevd på et fotballspill. Rett og slett elendig satt opp.
(Innlegget ble redigert 05.05.10 11:54)
Hvorfor synes du det?
Fordi det er ekkelt. Kall meg håpløs, ekkelt er det uansett. Invikklet.
Meget uenig. Du må bare mestre teknikken.
Ja, finesse shots er veldig mye vanskeligere, og bra er det. Samtidig synes jeg måten å ta langskudd er blitt litt forandret. Virker hvertfall slik. Det er blitt mer PES-aktig, og det liker jeg.
Har faktisk ennå ikke klart å vinne VM. Prøvd meg med Elfenbenskysten, Bosnia, Sør-Afrika og Spania, men failer hver gang i kvartfinalen eller semifinalen etter å ha misbrukt masse sjanser.Spiller på legendary...Skal prøve med England nå, bør gå:)
Da har jeg spilt ferdig kvalikken og slik endte det alstå.
1. Spania - Bosnia 1-0
2. Bosnia - Estland 3-1
3. Tyrkia - Bosnia 2-1
4. Bosnia - Armenia 4-0
5. Belgia - Bosnia 1-2 (scoring på overtid)
6. Bosnia - Belgia 2-0
7. Estland - Bosnia 0-4
8. Armenia - Bosnia 1-5
9. Bosnia - Tyrkia 2-0
10. Bosnia - Spania 1-1
Tabell:
1. Bosnia 22p
2. Spania 19p
3. Tyrkia 16p (Husker ikke resten)
I VM blir gruppen:
Nederland
Bosnia
Nigeria
Iran
Blir spennende dette :)
Har lest denne tråden en stund og er mildt sagt sjokkert over hvor bra folk synes den er. Husker VM-spillet fra 06 var elendig.
Tror jeg skal kjøpe 2010 versjonen i morgen. Basert kun på det jeg leste her inne :-)
`Det er så sant! Har akkurattenkt det samme, liten blanding av PES og FIFA, og fyfaen detta spellet anbefales!
Ja, satser på at Bosnia også kommer videre, hehe!:-).
Vinner 1-0 over Estland, leder 0-2 over Bosnia, fyfaen nå er vi i flytsone!
Er du enda ikke ferdig med kvalikken? Hvordan ligger du ann? :)
Er ikke det, masse stress med skole og fotball! Knuser Bosnia 0-4! Synd det var Bosnia av alle land som måtte bli slaktoffer, men vi må seire i resten av kampene. To kamper gjenstår og vi har 14 poeng, Spania har 16 poeng, Bosnia har også 14 poeng, men vi leder på klar målforksjell, nå er det vanskelig kamp mot Belgia som har 12 poeng!
Spilte gjennom en hel kvalifisering pluss sluttspillet med Norge på World Class. Gamsten herja som ving i en 4-2-3-1 formasjon.
Slår Belgia borte 1-0 etter en dramatisk kamp! Belgia får først straffe, og bommer! Jeg får straffe i ca 60 min og har aldri tatt en straffe før, så safer den midt i mål! Siste kampen er mot Armenia, håper på playoff, og ende opp med 20 poeng, så kanskje. men får se om vi vinner først.
Kom på 1. plass i gruppa med Albania.
Er nå i samme gruppe som USA, Tyskland og Ecuador. Knuste USA 5-1. Nå venter hardere motstand, altså Tyskland.