Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Alle bør bli medlem på Soccermanager, jævlig bra spill, og mye bedre enn FM.
What is Soccer Manager?
SoccerManager.com is free of charge. You manage your team using your web browser. Matches are played at least twice a week.
You can log on at any time to check the status of your squad, check results and fixtures, make player transfers or just have a chat with the rapidly expanding SoccerManager.com community.
Og hva styrer hvilket lag du får ta over? Kan man bare starte som Barcelona og være på topp? latterlig. Eller kan flere brukere være samme lag? (enda mer latterlig)
kimkong_8: Så da blir det fake etterhvert da? Som på FM?
Og hva styrer hvilket lag du får ta over? Kan man bare starte som Barcelona og være på topp? latterlig. Eller kan flere brukere være samme lag? (enda mer latterlig)
Ta og prøv det ut du. så kan du være stor i kjeften etterpå
SM er bedre enn FM. En kamerat som anbefalte det. Spiller i spansk liga med han og en til , farlig gøy det hadde vært å vinne mot noen av de. Jeg har Sveilla mens han som er gira har Barcelona og en annen har Valencia , sesongen er snart over nå og jeg ligger ann til å bli nummer 4 , fornøyd med det. Gidder ikke ta over noe annet lag selv om jeg kan , rett og slett fordi jeg kun øsnker og spille med/mot venner.