Du siterer ved og markere teksten og trykke siter :)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Du siterer ved og markere teksten og trykke siter :)
Tips til lag i norge som iløpet av noen sesonger får mye peng?
Hvordan tar man inn ungdoms/reserveinntak i sesongen, automatisk?
Dette stemte på tidligere spill, da spillere som la opp kom det nye spillere nesten helt lik som han som la opp men med annerledes nasjonalitet og navn. Dette stemmer ikke på de nyeste versjonene da det er blitt helt tilfeldig, egentlig så heter det new-gen nå og re-gen var det tidligere. :)
1#
Marcus pedersen med 2 mål ! For så og bli utvist med en hodeløs takling!
Nydelig og vinne slike gjevne kamper!!!!!
(Innlegget ble redigert 02.04.12 21:14)
Noen som kan linke meg til en veldig bra karrieretråd til FM? Som er interessant osv.
Har nå laget min taktikk nr. 2 fra bunnen av. De 5 første sesongene har jeg spilt en 4-2-3-1, men for å ha litt variasjon har jeg laget en 4-4-2 diamant formasjon. Den har fungert bra så langt og ført til 4/4 seire i serien + jeg slo Maccabi Haifa 4-0 i første CL-oppgjør. Ønsker å ha litt variasjon så jeg tenkte noe alá å bytte hver 5. kamp eller noe. Hvis noen vil teste "diamanten" hadde det hvert veldig bra! :-)
Innlegget over ;)
Min, hehe kanskje ikke så veldig god men legger den ut: http://vgd.no/sport/fotball-spill/tema/1709719/tittel/fm12-apoel-nikosia/innlegg/35088802#post35088802
http://vgd.no/sport/fotball-spill/tema/1641447/tittel/fm-11-blackpool-til-topps
Den er stengt.
Sør-Afrika og Australia er et av verdens beste landslag her, ligger på 4. og 5. plass på FIFA-rankingen og gjort det bra i VM o_O
Burkina Faso på 13. plass, jeg har en av verdens beste midtbanespillere der ifra. Norge er jo fantastiske, og ligger på en 115. plass bak land som Komorene, Uganda og Hong Kong :)
(Innlegget ble redigert 02.04.12 22:02)
Om jeg søker etter en managerstilling på et landslag, vil jeg da beholde min jobb i klubben jeg er i?
Dette er FM 2011.
Ja.
Jupp
Edit: Så ikke at Didrik hadde svart.
(Innlegget ble redigert 02.04.12 22:15)
(Innlegget ble redigert 02.04.12 22:18)
Glemte å nevne at Blackpool-tråden ble avsluttet for to måneder siden :)