Ingen. Dette gjør jeg (Bruker Chrome):
Nå du trykker på "DOWNLOAD", står "åpne" osv.. Trykk på "vis i mappe", så vil du den ligge på "Nedlastinger". Kopier den da inn i "Brukernavn/Sports Interavtice/FM12/tactics".
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ingen. Dette gjør jeg (Bruker Chrome):
Nå du trykker på "DOWNLOAD", står "åpne" osv.. Trykk på "vis i mappe", så vil du den ligge på "Nedlastinger". Kopier den da inn i "Brukernavn/Sports Interavtice/FM12/tactics".
Bare å bruke vanlige programmer som uTorrents etc, det ;-).
Takk! Er i første sesong med Vålerenga! SKal spille EL Kvartfinale mot Liverpool ! 2-2 første kamp på hjemmebane , så jeg må score! Skal prøve denne taktikken!
Da var en ny karrieretråd ute!
http://vgd.no/sport/fotball-spill/tema/1711558/tittel/fm12-norges-nye-stormakt
Hvis ikke det fungerer å trykke på den, så kopierer du bare linken.
Virker gøy :) Med både Nordtveit og King(med mindre han er i Hull på FM)
Neppe.. Nå når først CL startet ble mine 6 beste spillere skada i 3 uker eller mer..
Noen som har en taktikk der man egentlig ikke har en sjangse men med denne taktikken får man det :D
Eller en taktikk der man får mye mål sjangser:D
Takk på forhånd!
Jeg har en kamerat som vil prøve ut FM, så jeg ga ham FM 11(som jeg ikke bruker lenger). Har han da mulighet for å installere dette spillet på pcen sin selv om jeg har installert det på min steam tidligere?
Ja , man trenger ikke installere det via steam ;)
Starter 3 sesong med Fenerbahce nå
Starter 21. sesong med Blackpool nå :)
Omsider, har jeg endelig investert i FM 2012. Installers nå. Hvilket lag og liga anbefales?
Er det mesterskapspill alle sesongene nå? Hadde en god save med Fener selv, men gadd ikke mer pga. den bugen...
Et random lag så langt ned i England som mulig ;)
Starter 2.sesong med Vålerenga nå!
Hadde ikke noe mesterskapspill første sesongen, men etter det som det skal "være.
Da har jeg hentet Ross Barkley(!). Han ble trslt av Everton.
Samtidig har jeg hentet Sami Allagui! Så stallen begynner og bli sterk nå.
Hvilket lag er du?
Taktikktesting, med brukbare resultater :)
1-1 på Bernabeu er rett og slett ikke akseptabelt og det vet du Firzon!!
Med Barcelona får du brukbare resultatuer uansett hva taktikk du bruker :)
Jeg går 1 mill i minus hver måned med Wrexham i Npower League 2, er det krise?
Hva sier styre på de månedlige oppdateringene a?
Svært godt fornøyd med meg, er laangt under lønnsbudsjettet men går likavel i minus.
Hvis de ikke sier de er bekymra for økonomien er det ikke noe å bekymre seg for, men det kan bli et problem etterhvert.
There are 2 ways to succeed in football manager.
1. Do not reveal all you secrets.
Ikke selg, 25 år gammel og de statsa, ihvertfall ikke for under 400 mill vil jeg si