Hvordan er dette lurt? Tjener da mer på å spille enkeltkamper online.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hvordan er dette lurt? Tjener da mer på å spille enkeltkamper online.
Det er morsomere å vinne, da'a. Skjønner du ikke det?
(Innlegget ble redigert 01.07.12 16:04)
Nei, siden jeg ikke finner det minste glede i å spille offline, så skjønner jeg ikke det.
Var du intresert i ei Zombie runde på BO??
Jeg har ødelagt en god del lamper etc. på å spill online med dårlig lag. Det er livsfarlig å være i nærheten av meg når jeg taper i fifa. Derfor er offline best, med elendig lag.
Det er lurt hvis man ikke har et bra nok lag å stille med, hvis man f.eks. har skader eller slitne spillere.
I starten spilte jeg mest offline, selv om det var dritkjedelig i forhold. Men det var fordi laget mitt var søppel og jeg tapte alt online.
Spiller man offline så vinner man jo "uansett", bare å sette opp et irsk lag eller noe. Jeg gjorde det de gangene jeg sleit mest med laget mitt, bare for å vinne.
Da har jeg kjøpt Fabregas, Torres og Balotelli. Håper på litt coins nå. :)
Ærlig talt. Jeg synes det er enklere å spille online(kommer an på spillere selvfølgelig). Computerne forutser jo hva du gjør uansett nivå. Tapte nettopp offline.
Selg som i byttehaugen?
loool. Hvorfor kjøper du de før kampen?
Hvis det er snakk om PS3 så kan nok jeg joine senere
Brått fant jeg to pakker jeg hadde fra før. Merkelig. Fikk noen fine gull og sølv-kort nå i hvert fall :D
Men hvor viktig er kjemi EGENTLIG? Er jo vi som styrer spillerne uansett.
(Innlegget ble redigert 01.07.12 16:35)
Utrolig viktig.
Skuddene blir dårligere, de blir seigere i vendingene, forsvarerne gjør tullefeil, keeper slipper inn de merkeligste langskudd.
Hvorfor tror du kjemien finnes hvis den ikke spiller noen rolle?
(Innlegget ble redigert 01.07.12 16:49)
takk :) Kjedelig å måtte prøve å skaffe spillere fra samme liga da :P
(Innlegget ble redigert 01.07.12 16:50)
Trenger ikke å være fra samme liga, jeg har gjerne tre eller flere ligaer i samme lag.
Men da er det ofte en fordel om de fra samme liga er fra samme land eller samme klubb, da har du litt mer å gå på.
Ingen av mine lag har spillere fra bare én liga, og jeg har 12-13 lag eller noe. Edit: jeg har et med bare russisk liga.
(Innlegget ble redigert 01.07.12 16:53)
Kjøp så mange som mulig av forskjellige spillere, men pass på så du ikke taper så mye mtp prisen.
Noken som har prøvd Coentrao IF eller Marcelo IF??
Men hvor høy bør kjemien være før den er tålig "godkjent"?
Tok nettopp en runde. Gidder ikke mer enn én runde, da det tar utrooolig lang tid. Er med en annen gang!
Tenkte jeg skulle spille litt wager match nå :)
9 på så mange som mulig, helst alle. Ingen med lavere enn 7. Total kjemi kan du nok bare drite i.
I alle mine lag har jeg bare én spiller med 7, Ekpo som jeg bare måtte ha med den lave ratingen og den høye farta.
Bare gi en lyd hvis det er PS3 , hva er rekorden din ?
Noen som selger TOTY Pirlo?
Er det noken som har tdf manager på tv2??
Det skal jeg. Husker ikke hva vi hadde på Ascension, men jeg vet det var ganske mye. Altså, nå snakker jeg ikke over 100, men regner med vi kom i hvert fall lengre enn level 50. Da satt vi jo ved siden av hverandre, med hver vår TV. Vi snakket hele tiden, og svettet som bare det. Tok et år.
Vil ikke si jeg er spesielt god i det, og i hvert fall ikke nå når det er så lenge siden jeg har spilt det. Men skal si i fra! ;-)
Tips til beste PL lag for maks 11K? (4-2-3-1)
(Jeg har allerede Szczesn /G.Johnson-Vermaelen-****-Enrique / Song, så jeg mangler bare en midtstopper, en dm, en spiss og 3 off. midt)