Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

XBOX FUT LANDSLAGSTURNERING, # 3

NYTT TEMA
lubeck
lubeckInnlegg: 2616
21.05.12 18:25

Lagbegrensning
KUN LANDSLAG SOM ER MED I EM. MAKSPRIS PÅ LAGET PÅ 50K.

Buy-in & Prizes
Igjen kjører vi på med en buy-in på 10,5k, sånn at jeg får inn 10K til min konto. Denne gangen vil jeg ta i mot buy-in før turneringen har startet, det vil si du må ha betalt meg 10k før du får lov til å være med. Dette vil føre til at vinnerne får 5% mindre coins, men det vil være 100% sikkert at alle får premiene sine. I tillegg vil det gå mye fortere om jeg betaler til vinnerne, enn at 10 andre skal det for eksempel. Jeg kommer tilbake til hvordan betaling til meg skal skje, så fort folk har fått registrert seg til fristen.

Gruppespill & tidspunkt
Avhenging om hvor mange vil blir.

Regler
Ikke lov å bruke attributioncards på spillere. Det vil si +15 sprintspeed o.l. Dette gjelder ikke healing card, formasjonskort, fitnesskort og slikt. Bare det som går på rating av ferdigheter.
Man kan ellers spille slik man måtte ønske, så lenge det er fair. Drøying av tid er en uting. De som ikke betaler buy-in til vinnerne, kan regne med å ha spilt sin siste turnering som jeg arrangererDe som melder seg på, men ikke kan bli med vil bli utestengt i neste turnering. Man må spille alene og kan ikke spille sammen med en venn eller andre.

PÅMELDING
Påmelding skjer ved å skrive VGD navn og XBOX gamertag under. Påmeldingsfristen er satt tilnår vi får minst 8 stk.

1. lubeck (eLuBz 10)

David-Villa
David-VillaInnlegg: 4167
21.05.12 18:28

1. lubeck (eLuBz 10)

2. David-Villa (MVBLegendKiller)

David-Villa
21.05.12 18:30

Velger nederland, italia eller spania :P

Ikke lov å velge samme lag.

(Innlegget ble redigert 21.05.12 18:33)

Torkel
TorkelInnlegg: 3385
21.05.12 18:49

1. lubeck (eLuBz 10)

2. David-Villa (MVBLegendKiller)

3. Torkel (Torkeliten)

Og jo, det må da være lov å velge samme lag. Spesielt når du allerede har valgt 3 (!) lag. Hvor gammel er du, villa? Jeg stiller uansett selvsagt med det beste Frankrike har å by på minus Nasri (som er bedre kjent som kuk). Skal bli vanskelig å stille med et godt Spansk lag under 50k. Du følger med regner jeg med, mr. Lubeck :)

Og igjen, 10k er alt for mye men føkk it. Får vel bare kaste bort de hardt inntjente penga mine...

lubeck
21.05.12 18:56

Jeg er England.

lubeck
21.05.12 18:57

Du kan kun være ett landslag, og jeg og David-Villa kan ikke begge være Nederland.

Promoter denne cupen!

David-Villa
21.05.12 19:08

Jeg velger Italia.

lubeck
21.05.12 20:05
David-Villa: Jeg velger Italia.

Den er grei. 

Tenker på Engelsk med 4-3-1-2, hva tenker du?

lubeck
21.05.12 20:05
Torkel: 3. Torkel (Torkeliten)

Hvilket lag?

David-Villa
21.05.12 20:12
lubeck: Tenker på Engelsk med 4-3-1-2, hva tenker du?

Går for 4-2-3-1

Torkel
21.05.12 20:42
lubeck: Hvilket lag?

Det stod i posten min, men ok: Frankrike.

Torkel
21.05.12 22:11
Torkel: 1. lubeck (eLuBz 10) 2. David-Villa (MVBLegendKiller) 3. Torkel (Torkeliten)

Blir vel sånn da:

1. lubeck (eLuBz 10) England

2. David-Villa (MVBLegendKiller) Italia

3. Torkel (Torkeliten) Frankrike

Bare for å *bumpe* an litt.

lubeck
21.05.12 22:26
Torkel: Blir vel sånn da:

Bra, betaler dere buy-in nå?

lubeck
22.05.12 11:40
David-Villa: Går for 4-2-3-1

betaler du nå?

Steffinho92
Steffinho92Innlegg: 2250
22.05.12 12:05

Wow, maks pris på 50k og ikke det samme landslaget som andre og EM?? 
Ber jo om lite oppmøte da ettersom det er er sykt begrenset med kvalitetspillere på de gjenværende lagene? Nesten så man ikke får lyst til å bli med ettersom England, Italia og Frankrike har pacy og kvalitetspillere i alle formasjoner for 1-2k.
Noe som gir de andre lagene en nubbsjanse nesten.

Så jeg velger Spania.

Steffinho92 - O Clutch HD - Spania 

(Innlegget ble redigert 22.05.12 12:10)

David-Villa
22.05.12 12:20
Steffinho92: Wow, maks pris på 50k og ikke det samme landslaget som andre og EM??
Ber jo om lite oppmøte da ettersom det er er sykt begrenset med kvalitetspillere på de gjenværende lagene? Nesten så man ikke får lyst til å bli med ettersom England, Italia og Frankrike har pacy og kvalitetspillere i alle formasjoner for 1-2k.

Du har jo igjen nederland, tyskland, sverige, portugal.

David-Villa
22.05.12 12:21

1. lubeck (eLuBz 10) England

2. David-Villa (MVBLegendKiller) Italia

3. Torkel (Torkeliten) Frankrike

4. Steffinho92 - O Clutch HD - Spania

David-Villa
22.05.12 12:23
lubeck: betaler du nå?

tar det senere

Steffinho92
22.05.12 12:35
David-Villa: Du har jo igjen nederland, tyskland, sverige, portugal.

Men tenk da, har du noen gode billige kvalitetspisser?

Tyskeland har det ja. Nå aner jeg ikke hvordan det er med de andre lagene men jeg vet iallfall at Nederland og portugal har ganske gode RW/LW. Men ingen særlige gode spisser om jeg ikke husker feil nå. 

David-Villa
22.05.12 12:41
Steffinho92: Tyskeland har det ja. Nå aner jeg ikke hvordan det er med de andre lagene men jeg vet iallfall at Nederland og portugal har ganske gode RW/LW. Men ingen særlige gode spisser om jeg ikke husker feil nå.

Billigste Van Persie, huntelaar. Liedson hos Portugal. Vierinha og Danny kan gjøres om til spisser. Gode keepere som Neuer og Stekelenburg.

(Innlegget ble redigert 22.05.12 12:44)

Steffinho92
22.05.12 12:53
David-Villa: Billigste Van Persie, huntelaar. Liedson hos Portugal. Vierinha og Danny kan gjøres om til spisser. Gode keepere som Neuer og Stekelenburg.

VanPersie, huntelaar, Liedson er ikke særlig pacy, å når man møter fks ett lag som Italia, så vill man forvente å ett forsvar med 82+ I pace, så med mindre man er jævlig god på å bruke slike spillere så har man i bunn og grunn ingen sjanse. Å det tror jeg du vet også.

For ett landslag som England for eksempel, har drøssviss av gode kanter og spisser som har langt over 90 i pace.
Å pace har i bunn og grunn ganske mye å si på UT. 

Steffinho92
22.05.12 12:58

Min mening er at man ikke burde ha noen fordeller i slike turneringer hvor det står coins på spill.. Det er derfor det er greit å fks bare ha en Max limit på 50k så er det opp til vær og enkelt en hva de selv lager ut av det, så da kan man på en måte ikke klage på noe fordi man kunne ha brukt spilleren i laget sitt selv.

David-Villa
22.05.12 12:59
Steffinho92: VanPersie, huntelaar, Liedson er ikke særlig pacy, å når man møter fks ett lag som Italia, så vill man forvente å ett forsvar med 82+ I pace, så med mindre man er jævlig god på å bruke slike spillere så har man i bunn og grunn ingen sjanse. Å det tror jeg du vet også. For ett landslag som England for eksempel, har drøssviss av gode kanter og spisser som har langt over 90 i pace.
Å pace har i bunn og grunn ganske mye å si på UT.

Jeg kan bytte lag hvis du vil :P

IVIaarky
IVIaarkyInnlegg: 7854
22.05.12 13:01

Jeg har værken coins til buy in eller til lag, så blir ikke med desverre.

Steffinho92
22.05.12 13:12
David-Villa: Jeg kan bytte lag hvis du vil :P

neineinei. Har ingenting med det å gjøre. 
Sier bare vi kommer til å slite med å finne enn 7 og 8 i denne turnering muligens. 

Steffinho92
22.05.12 13:12
IVIaarky: Jeg har værken coins til buy in eller til lag, så blir ikke med desverre.

Brente du alt av på pakker? :-/

Torkel
22.05.12 13:30
lubeck: Bra, betaler dere buy-in nå?

Er det ikke best å vente til vi har fullt opp turneringen? Så vet man at det er vits i å betale veitdu...

Torkel
22.05.12 13:38
Steffinho92: Wow, maks pris på 50k og ikke det samme landslaget som andre og EM??
Noe som gir de andre lagene en nubbsjanse nesten.

Jeg må innrømme at jeg satt å tenkte tanken. Selv mener jeg jo uansett at FIFA 12 er 15% spillerne og 85% han som kontrollerer spillerne (varierer selvsagt litt etter nivået på spillerne gull mot bronse, eller TOTY mot vanilla - da blir det jo selvsagt annerledes), så jeg er ikke såååå opptatt av det. Pace har ikke så mye å si som man skal ha det til. Da vet man rett og slett ikke hvordan man skal spille forsvar. Å si at om du ikke har pacy spisser så har du ikke nubbesjangs er bare tull. Da hadde jeg aldri vunnet en kamp.

Allikevel - Nederland, Portugal, Tyskland, Sverige og Belgia f.eks. kan jo stille med kongelag de også og de er ledige, så jeg mener det er mulig. Allikevel er jeg enig med andre her at 50k maxgrense, eller bare si at det er bare lov med vanillaspillere (non-shiny) er kanskje en bedre ide. Jeg er allikevel med på denne turneringen om den får nok folk. Noen ganger må man fokusere på å delta ikke bare å vinne.

Torkel
22.05.12 13:39
IVIaarky: Jeg har værken coins til buy in eller til lag, så blir ikke med desverre.

kan du ikke bare kjøpe noen coins da? ;)

lubeck
22.05.12 13:57

Jeg er England, men man kan jo ha spillere som ikke spiller på landslaget? Jeg vil veldig gjerne spille med Heskey!! Vet at jeg er leder, men hva syntes dere?

IVIaarky: Blir en stund til vi starter igjen, bare så du vet det!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg