Kort og enkelt: Velkommen til den tolvte sesongen av HT-cup!
Vi har elleve fantastiske sesonger bak oss, og jeg er sikker på at vi vil få en fantastisk spennende tolvte sesong. I løpet av disse sesongene har vi fått sju vinnere. Helvig er fortsatt det mestvinnende laget med sine fire titler. Vestnes Varfjell Idrettslag (het Sula FC når de vant) har to. Manchester United FK, Oslo Browneyes, Kick As, Loen Hawks, og fjorårets vinner Bergen Mcstropp står med en tittel hver i denne prestisjetunge cupen.
Vil igjen sende en takk til Vahlley som gjør en knalljobb, og Geiraldo som retter tippekonkurransene. Selv skal jeg prøve å føre toppscorerlisten, noe jeg dessverre ikke hadde tid til forrige turnering. Og takk til alle som holder seg til reglene, avtaler kamper, og er aktive her.
PS: Turneringen vil starte mitt i sommerferien, og jeg regner med at mange her vil være på ferie. Hvis man eventuelt skulle reise et sted, si i fra, sånn at vi vet at man kanskje ikke kan arrangere kamper. Men det å komme etterpå og si at man ikke har arrangert kampen fordi man var på ferie gjelder ikke. Man skal si ifra før man drar på en eventuell ferie, slik at vi kan være forbredt på det.
Til slutt vil jeg si: Hjertelig velkommen til en ny sesong. Lykke til alle sammen, måtte den beste vinne..