Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

***Fantasy Premier League 16/17***

NYTT TEMA
Makatelli
MakatelliInnlegg: 4463
11.01.17 23:10
FunkyPants: hva er galt? crouch?

Ja. Crouch, Ake og Jaku. Du kan hente Mannone, Grant eller Randolph som alle er billige keepere som spiller fast i minst en måned til. Crouch er ubrukelig. Når du er på WC er det ikke vits å gamble med en usikker spiller som Ake. For alt du vet så blir han benksliter i Chelsea, og da må du bruke et fremtidig bytte på han. Ta heller å safe med Chambers.

sodajr
sodajrInnlegg: 7424
11.01.17 23:24
FunkyPants: Fhirmhiniho?

Firmino! Ikke gjør deg dommere enn du er!

FunkyPants
FunkyPantsInnlegg: 549
11.01.17 23:54
sodajr: Firmino! Ikke gjør deg dommere enn du er!

lol

FunkyPants
12.01.17 00:25
Makatelli: Crouch, Ake og Jaku

ok, takk for tips:)

Ble fort azpi ut for å frigjøre noe midler da

Heaton Grant

Rose Baines Jones Brunt Amat (fml)

Firminiho Sànchez Alli Stanislas Phillips

Zlatan Costa  Callum Wilson

Makatelli
12.01.17 00:39
FunkyPants: Firminiho

Lættis at du fortsatt skriver det feil. Du burde forresten kvitte deg med han.

Mr.Manager
Mr.ManagerInnlegg: 139
12.01.17 00:50

Sitter med WC. Tenker å prøve meg på 3-5-2.

Grant - Mannone

Baines - Jones - Chambers - Mee - Kelly

Sanchez - Alli - Pogba - Lallana - Philips

Ibrahimovic - Lukaku - Diomande

Noe som bør gjøres?

(Innlegget ble redigert 12.01.17 00:51)

EspenAndreassen
EspenAndreassenInnlegg: 10501
12.01.17 00:53
Mr.Manager: Noe som bør gjøres?

Ingen Chelsea-spillere?

FunkyPants
12.01.17 00:56
Makatelli: Lættis at du fortsatt skriver det feil. Du burde forresten kvitte deg med han.

er ikke han best når coutino er på banen?

(Innlegget ble redigert 12.01.17 00:56)

gilean
gileanInnlegg: 98
12.01.17 01:07

minner meg om denne kommentaren jeg fant på facebook:

yes n livapul de bst n yogurt klop gna win de lig at anne's field wit denial storage n sado money bcoz dey scre mani gols

(Innlegget ble redigert 12.01.17 01:08)

FunkyPants
12.01.17 01:13
Mr.Manager: Diomande

Heaton - Grant

Rose - Baines - Azpi - Brunt - Amat 

Firminiho - Sànchez - Alli - Stanislas -Phillips

Zlatan Costa  Diomande

hadde nok ikke spilt callum så ofte uansett. og har dekning derfra  i stanislas

Fikk da tilbake azpi noe jeg tror kan være smart. 

kan spille både 4-4-2 og 3-5-2 med dette laget framover

(Innlegget ble redigert 12.01.17 01:13)

Makatelli
12.01.17 01:13
FunkyPants: er ikke han best når coutino er på banen?

De sier så, men jeg baserer laget mitt på form og fixtures, ikke på en mulig korrelasjon mellom hans prestasjoner og Coutinhos tilstedeværelse. Jeg hadde fått han ut med en gang.

FunkyPants
12.01.17 01:15
Makatelli: De sier så, men jeg baserer laget mitt på form og fixtures, ikke på en mulig korrelasjon mellom hans prestasjoner og Coutinhos tilstedeværelse. Jeg hadde fått han ut med en gang.

pogba da?

Makatelli
12.01.17 01:18
FunkyPants: pogba da?

Gå heller for Antonio, han spiller enten spiss alene eller i tospann med Carroll. Han er også billigere enn Firmino, og da har du penger til å oppgradere Amat/Diomande. Hvis du vil ha Liverpool midt ville jeg heller tatt Lallana. Han er også billigere, og er i bedre form.

JFT_96
JFT_96Innlegg: 20968
12.01.17 08:09

Prøvd meg på nytt. Begynner å bli happy nå.

Randolph Jaku

Baines Valencia Brunt Pieters Chambers

Antonio Fraser Coutinho Alli Sanchez

Costa Kane Rondon

PremierLeague
PremierLeagueInnlegg: 17537
12.01.17 09:22

"er ikke han best når coutino er på banen?"

- Jeg ville endret Firmino til Coutinho, men mulig jeg ville ventet litt. Firmino er en helt annen spiller med Coutinho på banen, og blir fort spiss igjen også.

Jeg misterker også at du av en eller annen grunn har fått det for deg st det er stor humor å skrive Firmino - Firminiho og Coutinho - Coutino. Jeg ser ikke humoren. Om det bare er for st du tror det er slik de skrives, bør du ta en ekstra titt på det.

Up-The-Villa
Up-The-VillaInnlegg: 4666
12.01.17 09:25

Lurer du på hvordan verdens beste Fantasy-spiller tenker?

Da kan du lese denne artikkelen.

(Innlegget ble redigert 12.01.17 09:31)

Firminoooo
FirminooooInnlegg: 467
12.01.17 09:48

Vurderer å bytte Origi og Kane til Lukaku og Giroud neste GW. Vil da stille med dette offensivt:

Sanchez Hazard Alli Phillips de Roon

Ibra Giroud Lukaku

Giroud sin plass er jo ikke 100% sikker, men kan være verdt det med tanke på Arsenal sitt program. Eller bytter jeg kun ut et problem (Origi) med et nytt usikkerhetsmoment?

(Innlegget ble redigert 12.01.17 09:48)

ErnestMangnall
ErnestMangnallInnlegg: 4744
12.01.17 10:04
Up-The-Villa: Lurer du på hvordan verdens beste Fantasy-spiller tenker?

Det at han allerede har brukt TC og BB gjør at "beste" vel blir feil ord her i mine øye. At han ellers har tatt gode valg og truffet godt er det derimot ikke tvil om.

Up-The-Villa
Up-The-VillaInnlegg: 4666
12.01.17 10:17
ErnestMangnall: Det at han allerede har brukt TC og BB gjør at "beste" vel blir feil ord her i mine øye. At han ellers har tatt gode valg og truffet godt er det derimot ikke tvil om.

Hvorfor er det feil?

Fyren leder med 48 poeng etter 20 runder.

Hvis man tar bort poengene han fikk for chipene, så hadde han fortsatt ledet, og det med hele 33 poeng.

Da er klart han er best akkurat nå.

(Innlegget ble redigert 12.01.17 10:19)

JFT_96
12.01.17 10:22

Knut Hebæk leder ja. Herlig type han, skulle ta Vestli til Tippeligaen for noen år siden husker jeg. Lykkes tydeligvis bedre med Fantasy.

happydeathsuite
happydeathsuiteInnlegg: 14274
12.01.17 10:46
Up-The-Villa: Fyren leder med 48 poeng etter 20 runder.

Det er heilt vanvittig. Nå har eg ikkje følgd med i toppen på overall før, men er det ikkje stort sett veldig jamt? 50 poeng over bermen høyrest jo heilt vilt ut.

FunkyPants
12.01.17 10:57
PremierLeague: Om det bare er for st du tror det er slik de skrives

det er skrivefeilene som gjør det til stor humor

har en god porsjon sjølironi da veit du :)

men nå veit jeg godt hvordan de skrives og lover at feilen ikke skal gjentas.

"Jeg ville endret Firmino til Coutinho, men mulig jeg ville ventet litt. Firmino er en helt annen spiller med Coutinho på banen, og blir fort spiss igjen også."

Er det ikke da gull verdt ha å Firmino som da blir spiss, men er registrert som midtbane på fpl. Han putta og assisterte en del helt fram til Coutinho ble skada

Har for øyeblikket Antonio inne istedenfor. Så får vi se om jeg ikke tar inn en eller flere fra Liverpool etter hvert. De har for øvrig ikke så lett program de neste 10 rundene. Kun noen enkeltkamper som er lette

ErnestMangnall
ErnestMangnallInnlegg: 4744
12.01.17 11:02
Up-The-Villa: Hvorfor er det feil?
Fyren leder med 48 poeng etter 20 runder.
Hvis man tar bort poengene han fikk for chipene, så hadde han fortsatt ledet, og det med hele 33 poeng.
Da er klart han er best akkurat nå.

Best/heldigst akkurat nå er det ikke tvil om. Spør du meg er typer som Ville Ronka bedre fantsyspillere enn Knut, men dette blir smak og behag. Blir spennende å følge han utover våren, han har jo en finfin ledelse nå, så sørs det om han klarer å holde den når andre tar TC og BB i DGW`s.

TommyLee32
TommyLee32Innlegg: 15858
12.01.17 11:16

Herlig historie :) 

Ser han vinner en flott premie om han vinner i Norge.

Hva er hovedpremien?

Rumbler
RumblerInnlegg: 2331
12.01.17 11:24
TommyLee32: Herlig historie :)  Ser han vinner en flott premie om han vinner i Norge. Hva er hovedpremien?

VIP hospitality at two Premier League 2017/18 matches of the winner’s choice, including travel and 2 nights’ accommodation

A week’s worth of experiences in the UK courtesy of Visit Britain, including travel and 7 nights’ accommodation

TAG Heuer connected watch Copy of FIFA and a games console

Nike manager jacket

FPL goody bag consisting of a rucksack, t-shirt, mug, water bottle, stress ball, pen, pad and key ring

(Innlegget ble redigert 12.01.17 11:24)

Cyril
CyrilInnlegg: 5942
12.01.17 11:41
FunkyPants: Antonio

Jeg ville holdt meg unna West Ham, nå som Payet har gått lei:

Bilic: Payet does not want to play for West Ham

(Innlegget ble redigert 12.01.17 11:43)

JFT_96
12.01.17 11:54

Hvorfor det? Mål kommer de jo til å score uansett, om ikke annet så er jo Antonios plass enda mer banker. Vet Payet skaper veldig mange sjanser men tror ikke dette endrer på det faktum at en Antonio som er West Hams farligste målscorer og også spiller en del spiss til under 7 er et bra pick.

Magiii
MagiiiInnlegg: 2898
12.01.17 12:02
FunkyPants: Er det ikke da gull verdt ha å Firmino som da blir spiss, men er registrert som midtbane på fpl. Han putta og assisterte en del helt fram til Coutinho ble skada

Jeg hadde Firmino inne foran Coutinho i hele høst og mitt tips er å bare kjøpe Coutinho med en gang. Godt mulig at Firmino leverer bedre med Coutinho på banen, men når man har muligheten til å velge Coutinho.. så gjør man det. 

Marcus-P
Marcus-PInnlegg: 9242
12.01.17 12:30

Payet nekter å spille for West Ham fremover.

Ser det er skrevet over, men er veldig viktig fantasymessig, kan jo potensielt bli solgt til en annen av PL klubbene.

(Innlegget ble redigert 12.01.17 12:31)

TommyLee32
TommyLee32Innlegg: 15858
12.01.17 12:32

Teit runde å fyre av wc på da flere av de beste lagene har vanskelige matcher. Skulle ha spart det til senere :) 

Gjort er gjort, må gjøre det beste ut av det.

Tanker om dette da?

Heaton

Rose Azpi Baines

Sanchez Alli Pogba Hazard

Diomande Giroud Kane

Grant Philips Brunt Yoshida

Får jeg inn Costa for Kane før neste gw, legger om til 3-5-2 og kjører Philips inn for Dio

Litt risiko med Giroud, men må vel få spille all den tid han leverer skulle man tro.

Klikk for å gå tilbake til toppen