Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 17 HJELP FORT

NYTT TEMA
Julemann
JulemannInnlegg: 491
12.12.16 16:21

hei, spiller trenerkarrieremodus på FIFA 17, og jobber i Molde - fikk tilbud om jobb i Celtic, trykket på "avvent" også simulerte jeg fram til neste kamp, så bestemte jeg meg for å godta tilbudet - men hvor finner jeg nå dette jobbtilbudet? Mailen er i arkivet (selv om jeg bare har fått to nye meldinger...) hvordan kan jeg nå få godtatt dette jobbtilbudet i Celtic?

snowik
snowikInnlegg: 1847
12.12.16 16:27

Jobbtilbudet eksisterer ikke lenger. Du må godta eller avslå samme dag som du for det. Ganske latterlig i mine øyne, men karrieremodus har samtidig mange andre feil at dette blir bare en fillefeil. Klarer lett å overse.

Julemann
JulemannInnlegg: 491
12.12.16 16:38

Så latterlig! Da kunne de i det minste fjernet "avvent"-knappen :/ Det var den perfekte jobben for meg nå!

Knetten
KnettenInnlegg: 39
31.12.16 01:11

Hei. Vet ikke Eg om du har funnet ut av det. Men på Fifa 16 så ligger alle jobbtilbud som du ikke har takket nei til. Liggende på kontormenyen. Gå inn på trenertilbud så skal det nok ligge der:) Mvh Knetten.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg