Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Best11.org

NYTT TEMA
olespurs
olespursInnlegg: 2
14.03.17 15:22

Hei folkens.

Jeg har nettopp registrert meg på et helt nytt og lovende online managerspill som heter best11.org. Det er ikke like avansert som Hattrick, footstar, TM etc, men det er et utrolig enkelt spill, ikke avansert kampmotor. Men spillet har en aktiv administrator som hører på oss spillere. Han lover mange fornyinger i den nærmeste tida. Det er kun 597 registrerte spillere, så hvis du ønsker å ha et forsprang før spiller blomster ekstremt så er det bare å registrere seg i dag. Vi er foreløpig bare 6 akrive spillere i Norge, og vi trenger flere lag for å få tildelt landslag i neste sesong. Det er kamper hver dag, og en sesong varer kun 42 dager. Sjekk det ut på best11.org

Hvis du har noen spørsmål, så er det bare å skyte løs nedenfor :)

annonaki
annonakiInnlegg: 7598
15.03.17 00:36

Registrerte meg idag. Virker solid faktisk.

Noen tips?

olespurs
olespursInnlegg: 2
17.03.17 18:05

Noen tips er å bruke forumet inne på spillet (slik du har gjort)

Ellers er det bare å lese seg opp på manualen, huske og signere trenere, og trene hver dag. Også lurt å være innom butikken og hente crediten. Hvis det er flere som lurer på om de skal registrere seg, anbefaler jeg å prøve det ut for å sjekke om det er noe for deg eller ikke. Hadde vært sykt gøy om det hadde vært flere nordmenn :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg