Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

***Fantasy Premier League 17/18***

NYTT TEMA
TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12251
08.09.17 01:46
xytheon: Hvordan forklarer man at ligaens beste avslutter har skutt 24 ganger mot mål, men ennå ikke scoret? Ved bruk av samme logikk. Ja, han har bommet på noen store sjanser, men de aller fleste av dem var ikke særlig store, og da er heller ikke sjansen for mål stor.

Men til sammen blir jo sjansen 2,55. Så det er overraskende, spesielt tatt i betraktning at Kane kanskje er verdens beste avslutter som de tre siste sesongene har knust hans xG-tall i fillebiter. Vanligvis hadde han scoret 3 mål til nå. Men slike tilfeldigheter skjer over 3 kamper. Og i tilfellet Kane kan det være vi kan snakke om andre ting som gjør at han ikke avslutter så godt som han alltid gjør, nemlig august-forbannelsen og Wembley/ingen WHL. Begge deler kan påvirke mentalt, og det er nemlig også sånn for en avslutter at han profitterer litt på å dra kjensel på ulike sider av en godt kjent stadion når han skal orientere seg om nøyaktig hvor målet står i de millisekundene han har til rådighet på å kontrollere ballen i en trang situasjon og få fyrt av skuddet.

Du kommer jo ikke utenom hva xGA på 28 mål over 38 kamper i samme divisjon betyr. Disse tallene har god backing. Resultatet av xG for en enkeltspiller vil jo avhenge av hvor gode avsluttere som fyrer av disse skuddene, men over en sesong mot alle lag 2 ganger i PL vil det selvsagt jevne seg ut med alle mulige spillere som skyter mot laget ditt. Det eneste som faktisk betyr noe når vi snakker om å slippe inn færre eller flere enn xGA er jo keeperen din. Ellers snakker vi om flaks/tilfeldigheter.

(Innlegget ble redigert 08.09.17 01:53)

xytheon
xytheonInnlegg: 17308
08.09.17 02:07
TheUntouchable: Du kommer jo ikke utenom hva xGA på 28 mål over 38 kamper i samme divisjon betyr. Disse tallene har god backing

2016/17: 

xGA: 38.59
Innslupne mål: 42

2015/16:

xGA: 38.36
Innslupne mål: 50

2014/15:

xGA: 39.46
Innslupne mål: 48

Liverpool har malt seg et mønster her. I fjor var de relativt nære ved å matche sitt defensive potensial, men som vi husker var ikke defensivt cover fra Liverpool noe særlig å samle på likevel. Folk eide vel Lovren en liten periode på høsten til 5.0, men det var pretty much it. 

I tillegg er keepersituasjonen i klubben spesiell. Jeg vet ikke hva siste utvikling vedrørende Mignolet er, men hvis Karius skal stå fast, så lukter det mange personlige feil og mye surr bak der. 

De skal også spille CL i år, og har ikke forsterket sine defensive rekker. Clyne er skadet og Milner er nå midtbane. Moreno spiller av en eller annen grunn fast om dagen, og da regelrett ber man om trøbbel. 

Men for all del, hvis man ønsker å hente Matip, skal man få lov til å hente han. Jeg er på motsatt ende av skalaen, og risikerer å måtte bite i meg ordene mine dersom Pool blir et CS-maskineri og Matip blir årets McAuley offensivt.

Splittet
SplittetInnlegg: 1889
08.09.17 02:16
xytheon: Hvordan forklarer man at ligaens beste avslutter har skutt 24 ganger mot mål, men ennå ikke scoret? Ved bruk av samme logikk. Ja, han har bommet på noen store sjanser, men de aller fleste av dem var ikke særlig store, og da er heller ikke sjansen for mål stor.

Jeg begriper ikke hva du sier her. Slår jeg inn den estimerte sannsynligheten fra Understat på at Kane skulle score på hver enkelt sjanse, fikk jeg at det var 4,8 % sannsynligheten at han skulle score på ingen av skuddene. Kane hadde 2.55 xG på 24 skudd. Om du antok hver av dem hadde 10.6 % sannsynlighet for å gå inn, ville sannsynligheten for at han ikke skulle score, være på 6,7 %. Var ikke sjansen for mål stor!?

Mener du at når Kane ikke har scoret, så er det fordi målsjansene hans har vært mindre enn estimatene til Understat tilsier? Det er meget mulig riktig, men så er det spørsmål om størrelsen på en slik skjevhet, og trolig vil det uansett ha svært lite å si for hva vi kan forvente av fremtidige prestasjoner.

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12251
08.09.17 02:21
xytheon: Liverpool har malt seg et mønster her.

Jepp. Veldig tydelig at keeperne deres har spilt for dårlig.

Bibelnissen
BibelnissenInnlegg: 24593
08.09.17 06:55

Jeg forstår godt den rent logiske konklusjonen Splittet har kommet til vedr Liverpool-forsvaret, men mener likevel at xytheon treffer spiker. Noen ganger forteller ikke underliggende tall hele historien, selv ikke xG. Som vist ved tallene fra de tre siste sesongene så ligger altså Liverpool konsekvent over forventede antall baklengs, og det er ikke tilfeldig. Bildet som tegnes av at flere av de sjansene Liverpool slipper til er store og at forsvarsspillet er preget av surr og personlige feil er noe som gjenkjennes av en som ser alt av Liverpool-kamper.

I kamper Liverpool dominerer vil det naturligvis komme få skudd i mot, men man sitter som supporter aldri med følelsen av at laget har kontroll bakover, fordi det mangler en grunnleggende trygghet og autoritet bak der, spesielt på keeperplass. Matip er bra, men slår meg ikke som noen tydelig leder som roper og dirigerer. Lovren prøver, men utstråler jo ingen trygghet.

Så må man også legge til at de i motsetning til flere av de andre toppforsvarene ikke har noen utpreget DM som skjold og dermed har en hakket tøffere arbeidsoppgave.

eppaen
eppaenInnlegg: 21452
08.09.17 08:56

Jeg anerkjenner Splittet sin statistiske tilnærming til spillet. Nydelig lesing. Når det er sagt så er Liverpool horrible som lag til å forsvare seg når de selv dominerer kamper. De slipper alltid til store sjanser, og hver eneste dødball i mot er et mareritt. 

Angående Matip er min subjektive vurdering at han får litt dårlig betalt mht scoringer. Han er en trussel der fremme og kommer ikke sjelden til avslutning. Utfordringen er at Liverpool mangler en god dødball-fot på cornere. Det blir mye tilfeldig lemping. 

wa11in
wa11inInnlegg: 3946
08.09.17 09:29
Splittet: Når det gjelder Matip, har han 9 målpoeng over de fire sesongene, mot en forventning på 12,4

Verdt å ta med i betraktningen at disse tallene først og fremst ser bra ut fra tiden hans i Tyskland. I Bundesliga var han også statistisk en særdeles god duellspiller, i PL er scorer han under middels(75% aerial duels won siste året i Tyskland mot 61% i fjor). 

Jeg mener det er en fair antakelse å hevde at dette kan ha en innvirkning på antallet mål han kommer til å score. 

(Innlegget ble redigert 08.09.17 09:29)

klaumb
klaumbInnlegg: 5623
08.09.17 09:33
eppaen: Utfordringen er at Liverpool mangler en god dødball-fot på cornere.

Hovedutfordringen for Liverpool og andre er at sjansen for scoring på en corner er ca. 3% og man kommer til en avslutning på corner på ca.17% av cornerne. 

I snitt er man på rundt en scoring på corner pr.10 kamp. 

Med unntak av WBA, som har hatt helt ekstreme tall under Pulis, så er det kun 1-2% som skiller de gode dødballagene og de som bare lemper ballen inn i boksen uten mål og mening.

Da kan man jo spørre seg om det for i alle fall for lagene med de beste stallene vil lønne seg å jobbe med andre ting på treningsfeltet, der man også finner mindre tilfeldigheter enn på nettopp cornere, og dødball generelt sett. 

Man kan forresten legge til at man også slipper inn mål etter kontring på 0.4% av cornerne sine, som gjør verdien av en corner enda mindre. 

For Liverpool sin del vil det være fullstendig bortkastet å bruke tid på å drille offensive cornere, og enda mer bortkastet å ta ut en bedre fotballspiller av laget for en bedre dødballfot.
På defensiv dødball har dog Liverpool et stort problem, men det henger mest sammen med at de mangler en keeper som dekker den sonen keepere skal dekke. Da ville langt flere situasjoner vært unngått. 

Skal man satse på spillere basert på trussel på cornere, så er det utvilsomt WBA spillerne som skiller seg ut. De jobber notorisk med å skaffe seg cornere og andre dødballer, har valgt vekk bedre fotballspillere for bedre spillere på faste situasjoner og har dette som sitt viktigste inntrente angrepsvåpen.
Der er det ikke tilfeldig at man scorer på så mye som 10% av cornerne sine, som er suverent best av alle lagene i PL, som man jo ser på snittet som er på rundt 3%, der de fleste (spesielt topplagene) ligger under dette.  

Magiii
MagiiiInnlegg: 3839
08.09.17 09:37

Jeg synes Matip har minst 1 stor sjanse på dødball hver gang jeg ser Liverpool.. så jeg er overrasket hvor lite mål han foreløpig har scoret. Blir ikke overrasket om han plutselig scorer to mål i en match..

JackNapier
JackNapierInnlegg: 963
08.09.17 09:46
klaumb: I snitt er man på rundt en scoring på corner pr.10 kamp.

Chelsea med Ivanovic, Terry, Cahill og Drogba i XIen var et unntak fra denne regelen :-)

LaGoeba
LaGoebaInnlegg: 9067
08.09.17 10:17

Real Madrid hadde jo helt ville tall på dødballer i fjor, selv om det ikke har noe med PL å gjøre. Kroos --> Ramos viser jo hva en presis dødballfot kan utgjøre i forskjell.

Splittet
08.09.17 10:41
wa11in: Verdt å ta med i betraktningen at disse tallene først og fremst ser bra ut fra tiden hans i Tyskland. I Bundesliga var han også statistisk en særdeles god duellspiller, i PL er scorer han under middels(75% aerial duels won siste året i Tyskland mot 61% i fjor).  Jeg mener det er en fair antakelse å hevde at dette kan ha en innvirkning på antallet mål han kommer til å score.

Vet ikke hvor relevant dette er for faktisk uttelling. Over tid ser vi at Matip har produsert et høyt antall forventa mål, og at han har kommet til like mange sjanser i PL som i Tyskland. Hvor realistisk er det at dette er tilfelle, men samtidig at han vil score på betydelig færre av sjansene han får i PL, sammenlignet med Bundesliga?

Du må huske at avslutterferdighetene hans måles opp mot andre spillere som har kommet til lignende avslutninger, gjerne andre midtstoppere i PL. Har vi noen grunn til å tro han er en vesentlig dårlig avslutter enn disse? Mener du det er realistisk at Matip skulle prestere etter xG i Tyskland, men at han i PL kan forventes bare å score på la oss si halvparten, fordi alt er så annerledes her, og at headingene hans er under et helt annet press? Det høres forferdelig, forferdelig søkt ut. Tilfeldigheter er en fullstendig adekvat forklaring (også for at han bare har ett målpoeng i Liverpool-trøya, tross 4,39 i forventning).

klaumb
klaumbInnlegg: 5623
08.09.17 11:06
LaGoeba: Real Madrid hadde jo helt ville tall på dødballer i fjor,

Det hadde Liverpool i 2013/14 også, der Martin Skrtel blant annet scoret 7 mål, men det var tilbake til normalen sesongen etter med samme folk i begge ender. 

Selvfølgelig vil man ha slike sesonger med flyt, men det var unaturlig høye tall for Liverpool sin del. Uten at jeg kjenner tallene bak hos Real Madrid, så er jo ikke 22 mål etter dødball så vanvittige tall over en sesong for et lag som scoret 106 mål. Over normalen, ja, men ikke mer enn at det antageligvis vil korrigere seg noe denne sesongen. Barcelona scoret til sammenligning 19 dødballmål i samme sesong uten at de bruker veldig mye tid på det og har et spesielt fysisk lag. De scoret riktignok flere mål enn Real Madrid, så prosentandelen av målene etter dødball var riktignok lavere, men allikevel. 

Om noe bekrefter jo bare dette at å bruke tid på, eller ha et lag rigget for dødballer, og da spesielt cornere, utgjør liten forskjell. Det vil preges av tilfeldigheter, selv om Sergio Ramos har vist en ekstrem evne til å være sist på ballen i slike situasjoner. 

Det er altså greit å gå etter de som tar mange dødballer, da de med bakgrunn i tilfeldighetene på dødball vil få en del assist og være involvert i mange mål i løpet av en sesong. Lagene scorer jo stort sett over 10% av målene sine på denne måten, da det jo er mange slike situasjoner i løpet av en kamp. Men, hvem som er i enden av cornerne er ofte litt mer tilfeldig. Patrice Evra hadde jo til og med en sesong der han scoret 4-5 mål på corner. 

EspenAndreassen
EspenAndreassenInnlegg: 11190
08.09.17 11:15

Prøver meg en gang til.

Hva tenker dere om denne (er selvfølgelig på WC):

A) Chicharito, Ritchie, Eriksen/Alli, Jones, maks 4.6/4.7m forsvarer (kan også kjøre Brady/Brunt inn for Ritchie som gjør at den siste forsvaren kan være en til maks 5-5.1m, men forsvaret blir fort litt dyrt muligens)

eller

B) Abraham, Mkhitaryan, Alli, 2 x 4.5m forsvarere

Villanos
VillanosInnlegg: 2061
08.09.17 11:20
EspenAndreassen: Prøver meg en gang til. Hva tenker dere om denne (er selvfølgelig på WC): A) Chicharito, Ritchie, Eriksen/Alli, Jones, maks 4.6/4.7m forsvarer (kan også kjøre Brady/Brunt inn for Ritchie som gjør at den siste forsvaren kan være en til maks 5-5.1m, men forsvaret blir fort litt dyrt muligens) eller B) Abraham, Mkhitaryan, Alli, 2 x 4.5m forsvarere

Jeg har prøvd å få til alternativ B på laget mitt også, men sliter med å finne to gode 4.5-forsvarere. Per nå har jeg Schindler inne på mitt, og vurderer å ta på Naughton, men er veldig usikker. 

Hva tenkes om dette laget?

Foster - Elliot
Jones - Alonso - Bertrand - Dawson - Schindler
Mikky - Alli - Mane - Carroll - Jese/Richarlison
Kane - Firmino - Abraham

Et av de største problemene her, sånn jeg ser det, er å få på Lukaku/Morata igjen, samtidig som forsvaret mitt er vel dyrt, selv om Alonso nesten kan regnes som en midtbanespiller. 

(Innlegget ble redigert 08.09.17 11:21)

Splittet
08.09.17 11:44
Villanos: Jeg har prøvd å få til alternativ B på laget mitt også, men sliter med å finne to gode 4.5-forsvarere. Per nå har jeg Schindler inne på mitt, og vurderer å ta på Naughton, men er veldig usikker.

Personlig liker jeg Ciaran Clark aller best - han har en historikk med å være farlig på dødball, og ser også ut til å ha et visst assistpotensial. Bak synes jeg det er tettere, men Naughton og Mee ser begge helt ok ut.

wa11in
wa11inInnlegg: 3946
08.09.17 11:57
Splittet: Mener du det er realistisk at Matip skulle prestere etter xG i Tyskland, men at han i PL kan forventes bare å score på la oss si halvparten, fordi alt er så annerledes her, og at headingene hans er under et helt annet press?

Nei, vet ikke hvor realistisk det er, men synes likevel det er noe som kan være verdt å kikke på. I Bundesliga er Matip (og Klavan også btw) dominerende hodespillere. I PL er de ikke det. Kan det bety færre scoringer? Muligens, jeg vet ikke. Kan det være en indikasjon på at duellspill i PL er mer tricky enn i Bundesliga? Ja, det ser jo sånn ut, gjør det ikke? 

Men med den forklaringen så skulle jo også xG sett helt annerledes ut, noe den ikke gjør, så jeg gir deg den. Men jeg synes ikke Matip har sett særlig målfarlig ut for Liverpool så langt, selv om statistikkene sier noe annet. 

Up-The-Villa
Up-The-VillaInnlegg: 5060
08.09.17 11:58
Splittet: Personlig liker jeg Ciaran Clark

Problemet er at han har ganske svak timing, og er en relativt dårlig avslutter, så det blir mye nesten. Var i hvert fall slik i Villa.

Men, dersom ingen stresser ham, kan han treffe bra med venstrebeinet. Så det er et vist assist-potensial der, men det er ikke veldig stort.

At det ikke tas høyde for kvalitet på skytter er også en av svakhetene i dagens xG-system, før "ie xG" eventuelt er fullt utviklet.

Blir noe søkt at eksempelvis Zaha og Kane, eller Dann og Clark, får omtrent samme xG ved omtrent samme sjanse. Skriver "omtrent", siden det egentlig ikke finnes to helt like sjanser.

Men ny modell jobbes med fra Statsbomb og Oddsmodel blant annet.

(Innlegget ble redigert 08.09.17 11:59)

moen003
moen003Innlegg: 127
08.09.17 12:06

Kompany -> Dawson og Jesus->Kane

eller

Kompany -> Dawson og Ramsey -> Eriksen

Up-The-Villa
08.09.17 12:18
Splittet: Og noen tror at Liverpool er fryktelig svake bakover, og kommer til å ha få clean sheets, en analyse jeg er uenig i. De slapp for eksempel til 1,02 forventa mål per kamp mot seg i 16/17-sesongen. Da er man forventet å holde nullen i 36-37 % av kampene, noe som er helt ok. (De slapp inn 3,4 mer mål enn forventet, og endte opp med å holde nullen i 31,6 % av kampene.)

Jeg er ikke enig med deg i at de underliggende tallene til Liverpool er så veldig bra defensivt i år.

Jeg mener man, blant annet, må krysse xG med såkalte underliggende stats, for å få en best mulig pekepinn på om tallene er gode eller ei. I tillegg da til fixtures, individuell og lagmessig kvalitet, osv.

Godt eksempel på dette er tallene til nettopp Liverpool denne sesongen.

Liverpool er den klubben i PL som har sluppet til minst skudd. Mange trekker det frem som et godt tegn, og sier de har "gode underliggende stats".

Men krysser du dette sammen med xG-tallene, får du en annen fasit. Liverpool er på 10. plass i PL hva gjelder xGA.

Når du vet at Liverpool slipper til minst, men likevelen har 10. høyest xGA, så åpner det i hvert fall mine øyne for at noe er "galt", i mangel av et bedre ord.

Min tolkning av disse tallene, enkelt sagt: Sjansene de slipper til er få, men relativt store. Jeg har en anelse, ut fra hva jeg har sett av kamper og statistikk inneværende sesonger, at det har vært litt sånn tidligere også, men jeg har ikke gått det skikkelig i dybden.

Jeg tror Liverpool fort kan ha en relativt bra xGA i år også, men krysser man det sammen med antallet skudd de slipper til, så blir det relativt sett ganske svakt sammenlignet med en del andre lag.

Jeg tar heller forsvarer som slipper til 50x0.2 "xG-skudd" enn Pool som slipper til 20x0.5-xG-skudd. For å ta et eksempel på hva jeg forsøker å formidle.

(Innlegget ble redigert 08.09.17 12:23)

Splittet
08.09.17 12:18
Up-The-Villa: At det ikke tas høyde for kvalitet på skytter er også en av svakhetene i dagens xG-system, før "ie xG" eventuelt er fullt utviklet. Blir noe søkt at eksempelvis Zaha og Kane, eller Dann og Clark, får omtrent samme xG ved omtrent samme sjanse. Skriver "omtrent", siden det egentlig ikke finnes to helt like sjanser.

Problemet er jo naturligvis at det er vanskelig å kvantifisere avslutterferdigheter, og at det for enkeltspillere vil være stor usikkerhet. Problemet er også mindre ille enn det kan virke som ved første øyekast. Målfarlige midtstoppere tenderer mot en nokså spesifikk type sjanser, gjerne langt inne i boksen etter dødball. Denne typen sjanser henfaller jo i stor grad til andre midtstoppere. Men ja, hvor mye ville du forvente at en Clark underpresterte xG?

RuneNM
RuneNMInnlegg: 76
08.09.17 12:28

Kane, Morata eller Firmino inn for Agüero?

John||Locke
John||LockeInnlegg: 6647
08.09.17 12:30
RuneNM: Kane, Morata eller Firmino inn for Agüero?

Morata. Trenger en prisstigning på han.

-Pat

Tomsen1983
Tomsen1983Innlegg: 27
08.09.17 12:31

Hva tenker folk om Aurier?

iChris
iChrisInnlegg: 1275
08.09.17 12:37
Tomsen1983: Hva tenker folk om Aurier?

Ettersom John||Locke er inne i tråden her nå; sitt stille i båten.

Up-The-Villa
08.09.17 12:49
Splittet: Målfarlige midtstoppere tenderer mot en nokså spesifikk type sjanser, gjerne langt inne i boksen etter dødball. Denne typen sjanser henfaller jo i stor grad til andre midtstoppere. Men ja, hvor mye ville du forvente at en Clark underpresterte xG?

Joda, men det er fortsatt stor forskjell på kvaliteten til avslutteren.

Dawson er bedre på hodet enn Clark, og de burde i utgangspunktet hatt forskjellig xG, selv om de har omtrent lik sjanse, for å ta et eksempel.

Synes det er vanskelig å estimere nøyaktig underprestering i xG-en. Har ikke studert statsen hans så nøye at jeg gir deg et godt estimat. I tillegg har Clark nå Ritchie til å så dødballene, som slår langt bedre dødballer enn Barry noen gang gjorde.

Men jeg husker Clark godt fra Villa-tiden, og han frustrerte meg fordi han sløste så mye med sjansene. Samme med Duffy i Brighton i Championship i fjor.

Her tror jeg igjen viktigheten av å krysse antall skudd med xG og hva man faktisk ser med det blotte øyet kommer inn i bildet - siden vi ikke har noen god ie xG-modell.

(Innlegget ble redigert 08.09.17 12:52)

EspenAndreassen
08.09.17 12:55

Hva tenker egentlig folk om Atsu som fjerde på midten? Jeg tenker hvis man sammenligner med for eksempel Ritchie som er 0.9m dyrere. Hvilke andre alternativer rundt 5-6m er det som skiller seg ut?

Hva tenker folk om dobling bakover fra WBA (Foster og Dawson) eller fra Southampton (Cédric og Bertrand)?

Blir et forsvar til 26m+ for dyrt?

Hva velger man til syvende og sist mellom Pogba og Mkhitaryan? Skal man kjøre safe med Pogba, eller med den som har størst potensiale? Om Pogba er på straffer, er det stort nok potensiale sammen med at han er sikret 90 minutter?

Hvem er det beste 4.5m alternativet på midten nå? RLC? Chalobah?

Hvem går man for av Alli og Eriksen? Er det at Alli ikke skal spille CL de første tre kampene den avgjørende faktoren, eller kommer Eriksen uansett til å spille alt av minutter? Den største negativen til Alli er jo selvfølgelig bonusmulighetene.

Tomsen1983
Tomsen1983Innlegg: 27
08.09.17 13:01
EspenAndreassen: Hva tenker egentlig folk om Atsu som fjerde på midten? Jeg tenker hvis man sammenligner med for eksempel Ritchie som er 0.9m dyrere. Hvilke andre alternativer rundt 5-6m er det som skiller seg ut? Hva tenker folk om dobling bakover fra WBA (Foster og Dawson) eller fra Southampton (Cédric og Bertrand)? Blir et forsvar til 26m+ for dyrt? Hva velger man til syvende og sist mellom Pogba og Mkhitaryan? Skal man kjøre safe med Pogba, eller med den som har størst potensiale? Om Pogba er på straffer, er det stort nok potensiale sammen med at han er sikret 90 minutter? Hvem er det beste 4.5m alternativet på midten nå? RLC? Chalobah? Hvem går man for av Alli og Eriksen? Er det at Alli ikke skal spille CL de første tre kampene den avgjørende faktoren, eller kommer Eriksen uansett til å spille alt av minutter? Den største negativen til Alli er jo selvfølgelig bonusmulighetene.

Jeg har pt dobbel fra begge, men er på WC og kommer til å få ut enten Hegazi eller Yoshida.

Går for Mikky selv, men her har jeg samme dilemma. Usikker her :)

RLC tror jeg er det beste valget. Småskadet, men har spilt endel kant 4-3-3.

Har gått for Eriksen pga form og jeg tror selv han kommer til å spille alt. Han går tidligst av etter 80 min tror jeg.

Up-The-Villa
08.09.17 13:03
EspenAndreassen: Jeg tenker

Har du fått deg Twitter nå, Espen?

EspenAndreassen
08.09.17 13:05
Up-The-Villa: Har du fått deg Twitter nå, Espen?

Dette er min Twitter.

Men nei, jeg har ikke Twitter. Dessverre aldri vært en fan av dette sosiale mediet. Usikker på hvorfor egentlig.

Om du har mulighet kan du gjerne komme med dine tanker på problemstillingene over. Så for øvrig akkurat GW-sendingen du deltok i. Som alltid gjør du en god figur ;)

(Innlegget ble redigert 08.09.17 13:06)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg