Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Billetter EM

NYTT TEMA
BennyKanin
BennyKaninInnlegg: 3285
12.06.16 18:51

Jeg befinner meg i Marsiellestraktene når semifinalen spilles, og ser på mulighetene for billetter.

Hvis man ser bort fra terror og tilskuerbråk, så er det gode grunner til å prøve å få tak i billetter. 

Vigogo har fortsatt billetter, men på UEFAs egen side står det som står under. Hvordan funker dette ved videresalg?;

Will tickets be personalised?

BennyKanin
12.06.16 18:52

Yes, applicants must provide full details, including full names and date of birth. If an applicant provides incorrect information, EURO 2016 SAS reserves the right to reject the application and, if need be, refuse entry to the stadium to the applicant and their guest, with no right to a refund. The tickets in question will be cancelled. Applicants are fully and unconditionally responsible for ensuring that their guest is aware of, agrees to and complies with the UEFA EURO 2016™ LAST MINUTE TICKET SALES TERMS AND CONDITIONS. In particular, applicants are responsible for ensuring that their guest receives a copy of the UEFA EURO 2016™ LAST MINUTE TICKET SALES TERMS AND CONDITIONS.

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13241
13.06.16 00:20

Det funker vel sånn at du kan bli nektet adgang. Men om noen her faktisk har vært på kamp kan sikkert de si mer om hvor nøye de sjekker identiteten din.

jorkje
jorkjeInnlegg: 3796
19.06.16 23:04
BennyKanin: Jeg befinner meg i Marsiellestraktene når semifinalen spilles, og ser på mulighetene for billetter.

Ikke dra

BennyKanin
27.07.16 21:53
jorkje: Ikke dra

Vi dro!

Ingen problemer, og en fantastisk opplevelse.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg