Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VMs beste spiller og den 6 Gullballen.

NYTT TEMA
Kukostkake
KukostkakeInnlegg: 1399
11.10.17 15:18

Jeg kom til å tenke på at dette VM kanskje vil avgjøre hvem som tar sin 6 gullball først av Ronaldo og Messi? Jeg antar at Ronny blir å holde ut, og ta sin 5 pga LaLiga og CL titlene.

Hvem tror dere skinner mest på den største arenaen for dette vakre spillet i verden? Kanskje Neymar briljerer som i 14 på et bedre lag enn de to førstnevnte og snapper opp sin første? Dette er ikke usannsynlig, og det er såpass jevnt mellom disse resten av året at VM kan avgjøre i noen sin favør.

Hva tror dere? Siste VM med Ronaldo og Messi i nogenlunde primes, litt emosjonelt egentlig. Tror personlig at Messi og Neymar kommer til å være turneringens store spillere, og drømmer om en Brasil-Argentina kamp. 

Men spillere som DeBruyne, Hazard, Mbappe, Griezmann, Kroos, Neuer, Kane, Isco, Varane, Pogba, DeGea, Veratti med flere skal vi ikke glemme.

Hvem blir turneringens unge spiller? Holder en knapp på Jesus eller Mbappe, med Asensio, Dembele som mørke hester av de første jeg kommer på. Vil også nevne brassen Malcolm fra Bourdeax her, synes han er VELDIG spennende. 

(Innlegget ble redigert 11.10.17 15:18)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg