Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Golfbutikker ved Svinesund/Strømstad og omegn

NYTT TEMA
stianvm
stianvmInnlegg: 1245
16.09.06 19:02
Hei.

Noen som kjenner til noen sjapper i Strømstad eller Svinesund eller området rundt som har bra utvalg og muligheter for å teste køller. Tenkte meg en tur til Sverige imorgen og vil vite om det er noen sjapper jeg kan stoppe innom og handle litt
LoveEmre
LoveEmreInnlegg: 563
17.09.06 01:00
Team Sportia tror jeg den heter. Ligger på høyrehånd noen hundre meter før selve Strømstad sentrum. Egen golfbutikk i 2.etg der de har et godt utvalg, ok priser og mulighet for å teste køller. Han ene som jobber der har skikkelig peiling og jeg kan garantere deg at du vil bli fornøyd! ;)
stianvm
17.09.06 03:23
Kanskje bare svinge innom der, ser den er åpen imorgen :)
stianvm
17.09.06 16:54
Da er jeg tilbake fra Sverige, og kan skilte med ett nytt Titleist 804 OS sett '05 modell, til den skarve pris av 3600nok. Var satt ned fra 7k til 4k svenske, da går det ann å handle :)

Takk for tipset LoveEmre :)
Sportfreaken
SportfreakenInnlegg: 6919
21.09.15 19:26

Noen som har snøring på om Team Sportia i Strømstad fortsatt er gode på golfutstyr? 

lusekoftan
lusekoftanInnlegg: 44628
17.07.16 22:05
stianvm: Hei.Noen som kjenner til noen sjapper i Strømstad eller Svinesund eller området rundt som har bra utvalg og muligheter for å teste køller. Tenkte meg en tur til Sverige imorgen og vil vite om det er noen sjapper jeg kan stoppe innom og handle litt

Prova loppisen i Kungshamn :o)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg