Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Viasat Golf driver falsk markedsføring!

NYTT TEMA
fredarn
fredarnInnlegg: 5385
05.08.07 19:54
Dette betaler 'jeg' 99 kr i mnd for, også sender de ikke avslutningen av WGC live engang. For no dritt! Og dette er ikke første gang, flere ganger tidligere hvor jeg har endt opp med å følge med på nettet i stedet da Viasat ikke sender finaledagen Live..

Det værste er at de har lovt å sende dette Live, på viasat.no står Bridgestone Invitational på liste over turneringer som skal sendes Live. Til og med i 'TV-Guide delen av viasat.no står følgende:
"WGC-Bridgestone invitational 2007
Direkt.!

Med andre ord falsk markedsføring? Krav på pengene tilbake denne mnd.?

Tar nok i litt her, men blir irritert...

I Øyeblikket er Tiger på hull 14 i virkeligheten, mens han er på det 6. eller no på TVen - og for meg blir all morroa borte når det ikke er Live...

FR£D@RN
Stewie: "You know what I do Meg? I spit in your mouth while you sleep!!
Bloggen min: http://fredarn.com / Betting-sida mi: http://truemoneymaker.net
stianvm
stianvmInnlegg: 1245
05.08.07 22:32
Så absolutt enig, satt og fulgte med på nett og ventet på sendingen klokken 17, og må si meg overrasket når de faktisk viser det fra begynnelsen, hva er spennende med det når man liker å følge med på realtime stats o.l ?

Hele viasatopplegget begynner å ligne en farse på så mange nivåer det er nesten ille, at de som du sier kommer med direkte løgn som i dette tilfellet(og tidligere) er direkte ille.
LiquidDarkness
LiquidDarknessInnlegg: 11832
06.08.07 15:16
Ble ikke finaledagen satt i gang litt tidligere enn planlagt på grunn av dårlige værmeldinger senere på dagen?

I så fall er det neppe noe Viasat Golf kan klandres for - nettverkene i US sendte det så vidt jeg vet også med delay fordi de ikke ville rote til sendeplanene sine. VGolf er sannsynligvis prisgitt de sendingene de får fra de samme nettverkene.

Det hadde sikker blitt en del sinte innlegg om noen hadde gått glipp av sendingen fordi den ble satt i gang for tidlig i forhold til hva som var oppgitt også.

Skalleknarp
SkalleknarpInnlegg: 2140
09.08.07 05:06
Dette er da ikke Viasat sin feil, spillet ble satt i gang mye tidligere, og med threesomes i steden for twosomes pga. uværet.

Oj, dette var jo beskrevet i innlegget over ja, hehe....forresten så jeg ikke det direkte jeg heller, ingen her i USA endret på sine sendeskjemaer.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg