Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

PGA-mesterskapet

NYTT TEMA
Skalleknarp
SkalleknarpInnlegg: 2140
09.08.07 05:10
Er det noen interesse her eller har dette forumet dødd helt ut?

Det er ventet temperaturer rundt 40 grader i Tulsa denne helgen, helt vanvittige saker.

Kun en som kan takle temperaturene kan vinne dette, tipper at folk som Verplank, Toms og Immelman kommer høyt nettopp pga. dette.

Kom igjen Paddy! :)
fredarn
fredarnInnlegg: 5385
09.08.07 10:40
Og Tiger, ikke glem det, han takler varmen best av alle! ;)
Tror nok Tiger tar dette, men jeg har også tro på Verplank og Choi, og Kenny Perry (tross varmen)...

FR£D@RN
Stewie: "You know what I do Meg? I spit in your mouth while you sleep!!
Bloggen min: http://fredarn.com / Betting-sida mi: http://truemoneymaker.net
Skalleknarp
09.08.07 15:24
Det er jo bare Tiger-snakk på deg.....Tiger ditt, Tiger datt.....;)

Håper inderlig at noen andre enn Tiger vinner slik at han ikke får noen majors i år. Ikke fordi jeg ikke liker Tiger, men fordi golf trenger litt mer konkurranse. Forhåpentligvis kommer f.eks. Sergio sterkt. Tror at dersom han kan vinne en major, så vil det lette presset på han enormt, og han kan ta opp jakten på Tiger.

Hadde Sergio hatt samme "flaksen" som Tiger med å vinne en major i meget ung alder, f.eks. PGA i 1999 på Valhalla, så hadde Tiger garantert hatt færre majors og Sergio en håndfull.

Men men, det blir bare spekulasjoner dessverre.
stianvm
stianvmInnlegg: 1245
09.08.07 16:00
Andres Romero, hadde ikke overrasket meg om han vinner

Garcia, om han har kommet helt over BO så tror jeg han absolutt har det nødvendige spillet inne.

Rory Sabbatini, han tror jeg også vil være en å regne med.

Og kan ikke glemme Eldrick seff, men unner heller feltet en seier :)
Skalleknarp
09.08.07 16:51
Garcia 3 under etter 5, keep up the good work bud!
fredarn
09.08.07 17:15
Garcia har ikke god nok sving til å være på toppen vær uke, slik som Tiger er.. Så selv om Garcia hadde hatt 'flaks' og vunnet en major i ung alder tror jeg ikke det hadde hjulpet. Tror jeg, da....

Men for all del, Garcia er god! :-)

FR£D@RN
Skalleknarp
09.08.07 18:38
De fleste mener at Garcia har alt, inkludert en meget god sving, så hvor du får det fra vet jeg ikke helt. Puttinga har tidligere vært problemet hans, men han har nå byttet til bellyputter og putter mye bedre.
fredarn
09.08.07 19:33
Jeg bryr meg ikke om hva andre sier, det er min egen mening jeg skriver her.

Og jeg sier ikke at Garcia ikke kan bli verdens beste en gang i framtiden, men jeg tror ikke han har noen sjanse til å noen gang komme opp på det nivået Tiger er på, og har vært på en god stund. Jeg tror faktisk det kan da veldig lang tid før vi får se en så god og dominerende spiller som Tiger igjen, om vi i det hele tatt får se det i livet vårt..

FR£D@RN
gringo68
gringo68Innlegg: 496
09.08.07 19:38

Go Daly, go go go ! Dette spillet kan vel neppe holde gjennom 4 dager, men det hadde vært veldig moro !
Skalleknarp
09.08.07 19:39
Vel, Mr. Svingekspert, hva er feil med svingen til Sergio? ;)

Jeg tror heller ikke at vi får se en så perfekt spiller som Tiger på et par hundre år, men jeg tror at Sergio ikke er langt unna Tigers nivå. Tee til green vil jeg si at Sergio er omntrent like bra, en god shot maker, men på greenen er han jo et hav etter Tiger, foreløpig.

Vi skal også huske på at Tiger har skiftet sving mange ganger.

Sergio blir faktisk tatt fram som et eksempel på en meget bra sving av eksperter på bla. The Golf Channel.
Skalleknarp
09.08.07 19:41
Heisan gringo, blir det noe golfing nede i Brasil?

Ser at Big-John gjør det bra, noe han også gjorde i The Open en halv runde, hehe, men det jeg tror jeg skal vente litt lenger denne gangen før jeg priser hans gode spill :)
Skalleknarp
09.08.07 20:17
Tror Romero er litt for urutinert til at han kan vinne her, men man skal aldri si aldri selvsagt.

Sabbatini har spilt bra, men den kjeften hans må noen få tettet igjen, makan.

Ser at en annen med stor kjeft, Pat Perez, spiller bra. En mer selvdestruktiv spiller skal man vel lete lenge etter. Bare vent, han knekker nok hele bagen innen fredagen dersom han skulle få et par bogey'er.
gringo68
09.08.07 20:26

Sort sett hver helg ja....:) Midtvinters her nede nå, så det er ikke så inn i granskauen varmt, 20-25 grader, helt perfekt.
Badds
BaddsInnlegg: 5
09.08.07 20:28
Rose og Sabbatini bør bli en bra ball. Håper det løsner for baddeley denne helgen også. Går med bla. Romero i dag. To interessante grupper det der.
Skalleknarp
09.08.07 20:37
Høres deilig ut, her er det omtrent like varmt som i Tulsa, ikke akkurat behagelig å golfe, men jeg trosser da varmen en gang i blant :)
Skalleknarp
09.08.07 20:38
Badds er nok ikke så veldig langt unna å vinne en major, men jeg håper jo at Sergio klarer det først :p
Skalleknarp
09.08.07 22:28
Cabrera, selveste US Open-mesteren, presterte en syvdobbel bogey, 10, på det sjette hullet, et 200 yards par 3 hull.

Gleder med virkelig til å se hva som skjedde der, ikke hverdagskost med syvdoble bogey'er av såpass gode spillere.
Skalleknarp
10.08.07 00:41
Tre birdies på rad og vips så var Kong Paddy to under par og ting ser heeeerrrrrrrlig ut :)
Badds
10.08.07 00:57
Det er bra det. Woody Austin er også på gang. Bitchslapper seg selv og utstyret. For en herlig fyr!

Forøvrig utrolig masete og irriterende produksjon fra TNT's side. De bør seriøst kutte ut den country/folk/rock-session-greia hvert 3 min.
stianvm
10.08.07 13:28
Garcia ikke god nok sving ?...

Hadde ikke han hatt godt nok sving ville han ikke vært i playoff i BO, så enkelt er det.

Det som har vært problemet til Sergio har vært puttinga, men om denne mageputteren funker videre, så blir Sergio farlig, tilogmed for Eldrick..
Skalleknarp
10.08.07 15:19
Hvor i USA er du badds? TNT er ikke ille de, Ernie Johnson og krølltopp er bra kommentatorer, men det blir litt mye utenomsportslige ting. Men så er de jo i cowboyland Oklahoma også da.

Tipper at, dessverre for de, Daly, Storm, Oberholser og Austin knekker helt sammen enten i dag eller i morgen. Dermed ser det hele meget bra ut for Harrington, Garcia og Woods.....

Skalleknarp
10.08.07 15:20
Må si meg enig i ditt siste innlegg stian, tror at dersom Sergio får i gang putter'n så skal hvem som helst få slite.
Skalleknarp
10.08.07 15:42
Paddy startet med birdie, herlig! I tillegg ser det ut som om Storm knekker helt, som planlagt :p
stianvm
10.08.07 16:16
Storm rettet pent opp igjen med 2 påfølgende birdier. Men det skal ikke stoppe Daly! :)
Skalleknarp
10.08.07 16:22
To bogeyer av Paddy, ugh!
gringo68
10.08.07 19:38

Kan tenke meg at Mr.Storm er glad dagens runde er ferdig, med 8 (!) bogeyer og en dobbel, 11 slag dårligere enn gårsdagens runde. Å være major rookie og lede etter første dag er nok ikke lett for hodet....

1/2 time igjen til JD åpner, og selv om jeg ikke har så voldsomme forhåpninger gleder jeg meg og krysser fingrene !
-Divino
-DivinoInnlegg: 4279
10.08.07 21:41
Det er vel strengt tatt puttingen og det generelle nærspillet til Sergio som er hans problem.
Jeg håper forresten på Tiger eller Villegas.
-Divino
-DivinoInnlegg: 4279
10.08.07 21:44
TNT er jo i og for seg ganske ille de... Med reklamepauser hvert 7. minutt, blir det mye venting.
Skalleknarp
11.08.07 01:45
TNT er ganske ekstreme ja.

Ser at Tiger is running away with this one, som vi sier på godt norsk, så da slipper jeg å se golf denne helgen. Kanskje greit nok, da jeg jeg spille litt selv, selv om det er 35 grader ute.

Er ikke akkurat fan av "uspennende" golf som dette.....selv om det jo selvsagt er imponerende.
Badds
11.08.07 13:11
Dere fikk vel med dere John Daly i går! Fantastisk når han mokker ballen i total feil retning. Carry på ca. en million yds og lander på feil fairway. Umulig og ikke like Big John!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg