Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Favoritt Golf Spiller

NYTT TEMA
Folkehat
FolkehatInnlegg: 45
24.07.12 01:47

Da må jeg si Rory er min Fav. golf spiller :-]

milksteak
milksteakInnlegg: 5278
24.07.12 10:39

Sergio.

Remor
RemorInnlegg: 11393
24.07.12 15:26

Tigers Wood.

Gilhan
GilhanInnlegg: 133
24.07.12 18:40

Tiger Woods uten tvil.

LukeDonald
LukeDonaldInnlegg: 222
25.07.12 21:49

Jerry Kelly. Grunnet at da jeg starta å spille golf i 02' fikk jeg et cleveland sett av mor, og dagen etterpå fikk jeg et Golf Digest Blad, der sto Jerry Kelly reklame for Cleveland Golf og poserte med to seiere på PGA tour'en fra samme år :)

xytheon
xytheonInnlegg: 17307
08.08.12 03:15

Adam Scott, tett etterfulgt av Tiger. Steve Williams gjør dog at det nesten tipper i Tigers favør.

Jaauda
JaaudaInnlegg: 19768
21.08.12 21:30

Severiano Ballesteros! RIP

Av dagen spillere er jo både Phil Mickelson og Bubba Watson kule.

John Daly edr også en favoritt.

sentry4
sentry4Innlegg: 4007
21.09.12 00:01

Det står nok mellom Tiger, Tom Watson og Fred Couples. Tiger fordi han er best, Tom Watson fordi han virker som et utrolig fint menneske og utvilsomt er og har vært en stor golfspiller, og Freddie ganske enkelt fordi han er gjennomført cool under press og har en sving man har lyst til å sette i glass og ramme og henge på veggen. Holder kansje en knapp på sistnevnte.

PL24
PL24Innlegg: 235
21.12.12 15:50

Bubba Watson! Ingen tvil, utrolig underholdende og sympatisk person. Liker spillere som er gode med driveren og slår langt, derfor liker eg også Tiger og selvfølgelig Rory. Før likte eg best Phil Mickelson, liker holdningen hans at han skal gå for greenen uansett hvor han ligger! 

Omaha
OmahaInnlegg: 692
31.05.14 00:01

Rory McIlroy, Adam Scott og Bubba Watson er alle favoritter. Men det er nok Rory som trekker det lengste strået når det gjelder personlige favoritt. Gledelig at han igjen er begynt å vinne, og spille bra golf igjen.

Denne er litt morsom: Rory Mcilroy shoots 15 strokes higher after Caroline Wozniacki changes her twitter avatar to a witch? Behold the power of the cauldron.

mniko
mnikoInnlegg: 2029
24.09.14 23:02

Må nok si Phil Mickelson for øyeblikket, men det varierer for tiden. Før var det uten tvil Tiger Woods, men nå er jeg usikker på om han kommer tilbake. Phil har alltid vært en favoritt fordi jeg har så syk respekt for følelsen i nærspillet.

Bubba Watson kommer nå på en delt 2.plass grunnet drive og sympati og tildels det faktum at han er "selvlært". Navnet er også ganske kult.

Rocco Mediate er også en kandidat. Playoffen i 2008 mot Tiger hvor han utrolig nok kom til som en underdog er en av mine favoritter. Fantastisk type!

mniko
mnikoInnlegg: 2029
24.09.14 23:03

Glemte forresten Laura Davies. Kun fordi hun beviser at hvem som helst kan bli god i golf!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg