Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tiger Woods ute 6 måneder - hva nå?

NYTT TEMA
LittleSteven
LittleStevenInnlegg: 693
26.04.17 02:37

Tiger ute i 6 måneder etter en fjerde ryggoperasjon, og går dermed glipp av hele sesongen

Jeg tror dessverre det er over nå. Jævlig synd at det var sånn karrieren skulle ende. Skjønte for 3-4 år siden at det bare var å glemme Jacks rekord. Burde ha vunnet PGA 2009 og to majors da han var verdens beste i 2013 skulle han hatt sjangs på rekorden. Men likevel hadde jeg håpet at han skulle ta én siste major (slik Federer i tennis klarte), og passere Sneads 82 PGA-seire (Tiger har nå 79).

Jeg gir han 20 % sjanse for å komme tilbake og bli en spiller som klarer cutten rimelig ofte. Bare et par prosents sjanse for at han vinner en PGA Tour-turnering igjen. Tipper at han har lagt opp innen Masters Tournament neste år. Ingenting ville dog gledet meg mer enn å se han motbevise mine dystre spådommer :)

Men hvis jeg har rett: takk for alt, Tiger! Du var grunnen til at jeg og mange, mange andre begynte å se på golf, og du vil alltid være den største for meg (til tross for dine utenomsportslige sprell). Jack var nok bedre om man ser karrieren under ett, men ingen vil noengang matche "peak Tiger": perioden fra sommeren 1999 til sommeren 2002 (hele 25 titler inkl. 7 majors). Tør påstå det er den mest dominante perioden i sport noensinne, og det vil det nok alltid være. Mange gode minner, hvor mine favorittminner er ballen på kanten av hullet i Masters 2005, og comebacket som verdens beste i 2013. Hyll hyll!

(Innlegget ble redigert 26.04.17 02:38)

vif_support
vif_supportInnlegg: 4227
27.04.17 16:36

Har du hørt den om han som fikk Tigers 18 beste hull på dvd til jul? Han ble skuffet da den handlet om golf ;)

LittleSteven
LittleStevenInnlegg: 693
29.04.17 15:58

Haha!

Vigi
VigiInnlegg: 10881
21.05.17 12:45

Synd det virker å være slutt. Er nok siste sjanse for Tiger dette ja. Går det ikke nå så går det aldri. Fryktelig synd, han er en levende legende. 

McLovin
McLovinInnlegg: 10838
29.05.17 18:20

How the mighty has fallen...

Tatt for fyllekjøring, og ser rimelig nedsnødd ut på mugshotet

http://www.vg.no/sport/golf/tiger-arrestert-for-fyllekjoering/a/24009183/

PEF_1973
PEF_1973Innlegg: 962
29.05.17 20:17

Tipper vi ser ham i en helikopterfilmet politijakt i en hvit Ford Bronco før det har gått mange år

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg