Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Favoritt spillere??

NYTT TEMA
torr
torrInnlegg: 5966
11.05.04 19:57
Mine favorittspillere er Tonje Larsen, Kristine Duvholt Havnås, Linka, Hilmo og Hylleseth i Norge og Carmen Amariei- Lungu, Natalia Malakhova Todorovska, Anita Görbicz, Lioudmila Postnova, Bojana Radulovics, Tatjana Medved, Anna Kareeva,Olga Liovkhina(Levina), Winnie Mølgaard og Camilla Andersen i verden.

Og de jeg IKKE liker er Kristine Andersen, Agnes Farkas, Karin Mortensen, Else Marthe Sørlie Lybekk, Janne Tuven, Unni Hinkel, Kristine Lunde, Mette Melgaard, Line Daugaard og Susanna Fraile!!
Adde
AddeInnlegg: 17549
11.05.04 20:15
Og de jeg IKKE liker er Kristine Andersen, Agnes Farkas, Karin Mortensen, Else Marthe Sørlie Lybekk, Janne Tuven, Unni Hinkel, Kristine Lunde, Mette Melgaard, Line Daugaard og Susanna Fraile!!

Hvorfor ikke? :P
KrsS
KrsSInnlegg: 459
12.05.04 12:33
TORR og ADDE:

Hvorfor liker dere ikke Karin Mortensen da??

Hun er jo kjempehyggelig!

KrsS
Som synes det er deilig med litt håndballferie... :-)
Adde
AddeInnlegg: 17549
12.05.04 14:37
Jeg sa ikke at jeg ikke likte noen jeg,KrsS,jeg lurte på hvorfor torr ikke likte noen av de spillerne! Tror du missforsto! :)
Gaukvik
GaukvikInnlegg: 4050
12.05.04 16:16
Spillere jeg liker er: Sølvi Hylleseth, Kari Anne Henriksen, Randi Gustad, Unni N. Hinkel, Elisabeth Hilmo, Linn Kristin Riegelhuth, Hege Vikebø, Ragnhild Aamodt.

Spillere jeg ikke liker er: AHJ, Kristine D. Havnås, Else Marthe SL, Birgitte Sættem.

Spillere jeg er lei: Gro Hammerseng, Katja Nyberg, Janne Tuven, Karoline Dyhre Breivang, Vigdis Hårsaker.

Og så er det alle de andre som jeg føler sånn "midt i mellom" for :-D
isaak27
isaak27Innlegg: 394
12.05.04 16:18
hvorfor ser alle førsteseksere på kvinnelige håndballlandslag ut som lesbiske sluggere?
Gaukvik
12.05.04 16:52
Fordi sånn ser ofte den usminkede sannheten ut.
isaak27
isaak27Innlegg: 394
12.05.04 16:54
når begynte du å heie på jentene da?vi må stå sammen mot sluggerdamer.de er farlige.
SlagelseFH
SlagelseFHInnlegg: 18919
12.05.04 18:46
Mine favoritt spelarar er: Lene Rantala, Randi Gustad, Katja Nyberg, Gro Hammerseng, Karoline Dyhre Breivang, Kristine Lunde, Linka, Tonje Larsen, Camilla Andersen.
Fisken89
Fisken89Innlegg: 1653
12.05.04 22:08
Mine favoritter er: Gro Hammerseng, Monica Meland, Mette Ommundsen, Marianne Mellemstrand, Elisabeth Hilmo, Randi Gustad, Cecilie Leganger, Linka og Kari Mette Johansen.

Spillere jeg ikke er så fryktelig glad i: Berit Hynne, AHJ, Lina Olsson Rosenberg, Mia Hundvin og Else Marte Sørlie.
kibby
kibbyInnlegg: 26197
13.05.04 04:59
Liker: Janne Tuven, Monica Sandve, Marianne Mellemstrand, Kari-Mette Johansen, Birgitte Sættem, Gerd Elin Albert, Marianne Rokne, Beate Aarstad, Ragnhild Aamodt, Mari Hegna, Kine Kristiansen, Kristine og Katrine Lunde, Lise Larssen, Stine Steen, Maren Hjelle Wold, Randi Gustad, Linn Sulland, Linn Rosenlund, Linn Gossé, Karoline Dyhre-Breivang, Monica Vik Hansen, Kristine Moldestad, Camilla Thorsen, Vibeke Nesse, Vigdis Hårsaker, Elisabeth Hilmo, Sara Breistøl, Inger Sofie Heieraas, Hege Vikebø +++ sikkert flere jeg ikke husker... trøtt nå...

De jeg IKKE syns så mye om: Katja Nyberg, Lina Olsson Rosenberg, Heidi Flaatnes, Kristine Duvholt Havnås, Annette Tveter, Monica Meland, Tine Kristiansen, Anette H. Johansen, Heidi Tjugum, Unni Nyhamar Hinkel, Tonje Larsen, Linka Riegelhuth, Berit Hynne, Hanne Halén, Else-Marthe Sørlie Lybekk, Kari Solem +++ også her er det sikkert flere... men jeg er som sagt ganske trøtt!

Men mine "aller beste" favoritter fortida er:
Menn: Johan Pettersson, Børge Lund, Rune Skjærvold og Ole Erevik
Kvinner: Trine Jensen, Beate Aarstad, Linn Rosenlund, Kristine Lunde, Randi Gustad og Kine Kristiansen
Gaukvik
13.05.04 18:10
Åh Vibeke Nesse .. JA JA JA JA ! Hun var så kanon da hun var på sitt beste.
torr
13.05.04 21:43
Ja Vibeke Nesse var en av mine favoritt spillere når hun var aktiv!! før likte jeg: Vibeke Nesse, Cathrine Svendsen (Roll-Mathiesen) Tonje Sagstuen,Karin Pettersen, Siri Eftedal, Hege Kvitsand og sist men ikke minst Marte Eliasson(hu var fin!:)
tha1
tha1Innlegg: 8
14.05.04 15:27
Damer: Rikke Hørlykke, Christina Roslyng Hansen, Randi Gustad, Vigdis Hårsaker, Linka, Gøril Snorroeggen, Kari Mette Johansen

Menn: Kristian Kjelling, Håvard Tvedten, Ole Erevik
Perny
PernyInnlegg: 294
14.05.04 15:54
Hos meg er det bare en på topp.. Hun er kanskje ikke på topp hvis jeg ser det fra et nøytralt plan, men for meg er hun i hvertfall det.. Denne spilleren er Kari Mette Johansen!

Men det finnes jo innmari mange andre gode spillere også! Jeg følger ikke like mye med på utenlandsk håndball, så har ikke så mye kunnskaper om de utenlandske spillerene..

De jeg kommer på i farta er: Tonje Larsen, Randi Gustad, Linka, Kristine Duvholt Havnås, Sølvi Hylleseth, Gøril Snorroeggen, Bodil Flo Berge (har litt sansen for hu), søstrene Lunde, Heidi Tjugum, Gro Hammerseng, Cecilie Leganger, Vigdis Hårsaker og Elisabeth Hilmo...

Spillere jeg ikke liker så godt er: Anette Hovind Johansen, Monica Sandve, Berit Hynne, Gro Knutsen og Lina Olsson Rosenberg... Sikkert flere også som jeg ikke kommer på i skrivende stund...
Helge23
Helge23Innlegg: 232
25.11.04 22:33
Perny skrev:
Spillere jeg ikke liker så godt er: Anette Hovind Johansen, Monica Sandve, Berit Hynne, Gro Knutsen og Lina Olsson Rosenberg... Sikkert flere også som jeg ikke kommer på i skrivende stund...
----------

Hvorfor har du ikke sansen for Lina Olsson Rosenberg, Pernille?=P

mvh Helge!
---------------------
Noen grunner til at livet ikke kan bli kjedelig:
Nirvana, Soundgarden, Span, Audioslave, AC/DC, Pink Floyd, Rage Against The Machine, Led Zeppelin, The Who, Oasis, Red Hot Chili Peppers og Jimi Hendrix!!
Shaggy87
Shaggy87Innlegg: 9178
26.11.04 00:45
Katja Nyberg, Christina Roslyng Hansen og Gro Hammerseng.
Reidar2003
Reidar2003Innlegg: 4378
26.11.04 15:06
isaak27 skrev:
hvorfor ser alle førsteseksere på kvinnelige håndballlandslag ut som lesbiske sluggere?

???? Har du sett Gro Hammerseng? Isabell Blanco/Randi Gustad? Linka Rigelhuth? Kristine Lunde og Vigdis Hårsaker er vel ikke fotomodeller, men lesbiske sluggere? Hvor tar du det fra? Hører du egentlig hjemme på fotballforumet?

Unnskyld - nå ser jeg det - du hører hjemme på backstage, det forklarer det meste. Hold deg til dine egne kompiser og ikke rot deg borti noe du ikke vet hva er, vennen min.
JWLo
JWLoInnlegg: 3517
26.11.04 15:59
Spillere jeg IKKE liker: The Fishlady AHJ (Desidert NUMMER 1), Else-Marthe Sørlie (Mye pga kommentarene hennes), Fraile, R.Hørlykke (Pen kropp, men altfor oppskrytt), Lise Larssen (Om hun spiller enda?), Susanne Munk Lauritzen (Den gang hun spilte seff), Eszter Matefi (Hehe, noen som husker henne?), Monica Rørmark, Hun som spilte strek på Tyskland i sin tid. (Hadde blant annet noen for j*vlig irriterende briller på seg), Mona Dahle (I sin tid), JOSEPHINE TOURAY (Meget oppskrytt, er god og rask på kontringer, men er ellers en underordinær håndballspiller), alle Bjørnar-spillerne generelt (Takler ikke d laget), neger`n på Russland med stålull i håret, Bodnieva (Er veldig god, derfor jeg ikke liker henne), Rikke Scmidt, Stine Steen (Anoreksia-vrak?)

Spillere jeg liker.....som jeg gjerne hadde sett i Sola-drakta (Drømme, drømme): Bojana Radulovics (Er så jævla arrogant at d blir kult), Bojana Petrovic/ Popovic, Camilla Thomsen, Gro Hammerseng, Ingrida Ridzeviciute, Laura Danielsen (Bare pga puppene), Olga Assink, Sang Eun-Lee (Makan til variasjon på vingskudd skal man lete lenge etter:)), Kari-Anne Henriksen, Pfallinger, Kirsner, Gøril S, Isabel Blanco, Randi Gustad, Katrine Lunde.
delfino
delfinoInnlegg: 334
26.11.04 17:37
Norske Spillere jeg liker: Gøril Snorroeggen, Birgitte S, Kjerstig B, Camilla Thorsen, Cecilie Leganger, Gro Hammerseng,Kari Solem, Hege Kristin kvitsand! Elisabeth Hilmo,Monica Sandve, Susann Goksør B, Kristine Moldestad, Kathrine og Kristine Lunde,

Tonje(husker ikke på etternavnet, men hun var kaptein på det Danske landslaget fo noen år siden. Spilte strek/linje) Anne Dorthe Tanderup .ving.(hun har vel giftet seg nå tror jeg) Gitte Madsen, Susanne Munk Lauritzen, kristine Lindeman, Myaro,

Spillere jeg ikke liker: Trine Haltvik, Anja Andersen, Kjerstig Grini,Katja Nyberg, Lene Rantala, Siv Heim Sæbø,
torr
26.11.04 22:17
, Hun som spilte strek på Tyskland i sin tid(Hadde blant annet noen for j*vlig irriterende briller på seg),
--Ja vet hvem du tenker på Michaela Erler! synes hun var rå kul jeg!:)

neger`n på Russland med stålull i håret
---Emilya Turey en av verdens beste v vinger...som marit sa i time outen...

Stine Steen (Anoreksia-vrak?)
-- Er hun så tyn da?

Animasana
AnimasanaInnlegg: 115
26.11.04 23:41
Utrolig at ingen nevner Anita Gørbich.
Verdens beste og peneste håndballspiller, i den rekkefølgen.

Pen, kropp, overlegen, ung, frekk, avsindig spill forståelse, raffe innspill til Kulscar, og de råeste underarmskuddene pr kroppsvekt jeg noen gang har sett.

Av de norske spillerne nå er R Gustad min favoritt. Fantastisk på streken, men jeg synes kanskje hun er enda råere i forsvar mtp det å lese spillet, det å snappe ballen og det å komme seg raskt i posisjon.

Lagde forøvrig en tråd ang Gørbicz. Frekke bilder tatt av ungarske FHM.

http://www.gorbeforever.hu/pictures/gorbe_fhm_01.jpg

Det er seks bilder, de går fra 01 tom 06.
JWLo
JWLoInnlegg: 3517
27.11.04 00:24
FHM generelt har faen meg så mange frekke bilder av rådeilige damer Europa-all-over at d snart burde kommet et FHM-Europe-lignende blad. Så/ bladde gjennom et polsk FHM-blad, skjønnhetene blomstrer der også:)
Animasana
27.11.04 00:30
Ja det er greit. De manipulerer jo bildene som de selv vil, men de håndball faktiske teoriene kommer du neppe unna...
Animasana
27.11.04 00:31
Og du synes hun var deilig, ikke sant:-)...
Shaggy87
27.11.04 00:44
"Anita Gørbich.
Verdens beste og peneste håndballspiller,"

Pft. Hun er god, ja, men pen, nei.
Animasana
27.11.04 00:54
God!!!
Det rekker neppe henne til knærne, hun er grisegod og det er i verdens sammenheng...

Mulig du har en veldig spesiell skala.
Shaggy87
27.11.04 01:04
Poenget med innlegget mitt var at hun ikke er særlig pen.

At hun er altfor god er en helt annen sak.
Animasana
27.11.04 01:12
Ikke særlig pen rekker henne knapt til anklene.
Dette er en utrolig deilig dame, men man må ha sans for dette frekke lille vesenet fra Ungarn.

Skulle man selvfølgelig sammenligne med en gjennomsnitts håndballspillende jente, kan nok definisjonen din treffe sånn nogen lunde
Shaggy87
27.11.04 01:15
Min mening er at hun er unormalt stygg, og at hun ser ti år eldre ut enn hun er. Dessuten liker jeg henne ikke, men det har du kanskje skjønt.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg