Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Hadde nesten glemt denne gamle tråden min nå. Får prøve å holde den litt mer aktiv nå. Så kanskje noen andre Nucks-supportere ramler innom.
Nå starter Canucks @ Edmonton straks. Canucks har startet dårlig i Alberta så langt, og har tapt begge kampene mot Flames så langt. Canucks har enda ikke vunnet borte denne sesongen.
Go Nucks!
Ser her ja, du hadde jo en tråd!
Greit om Nucks vinner så lenge Gagner og Cogliano ikke får minus i protokollen, men heller et par poeng hver - så kan Henrik Sedin fikse gwg, så blir alle fornøyde :)
Gi faen i hva den fjolla fra jæren sier, Canucks! =) Her er det bare å bøtte på med minus for Oilers-gutta, og la Bernier sette noen kasser og andre godsaker.
Jepp, hadde en gammel tråd fra et par år tilbake :-) Fant ut at jeg skulle søke den frem nå.
Hehe, skal vi se hva vi vil ha i kveld. Et par asst på Burrows, Kesler kan få seg et par mål. Så kan Ehrhoff få seg noen mål.
I tillegg kan jeg unne Penner og Burle et par trøstemål for Fantasy-lagets skyld, men helst Canucks-seier i Edmonton.
Hehe, for min del er seier viktigst, men jeg har Burle og Penner fra Oilers på Fantasy-laget mitt. Oilers er spisende i motsetning til laget fra Calgary.
Haha, om alt skulle gå galt så regner jeg med det blir noe FW på Sedin, Cogli og muligens Gagner uansett :o)
+/- statistikken sucker jeg max på uanz, så trenger ikke tenke så mye på den :p
Men skal ærlig innrømme jeg gruer meg til denne matchupen..
For min del så kan jeg ikke ha en dårligere uke enn forrige, heldigvis så hadde ikke Senators noen god uke heller, og jeg tapte bare 6-5 til slutt.
Jeg gleder meg ikke helt selv. Du har et enormt potensiale på offensive spillere i forhold til meg. Føler dog at jeg har hakket bedre backer enn deg. Og målvaktene mine skal i prinsippet være bedre enn dine. Med andre ord ganske åpent!
Da er det fight, og jeg vil si Rypien kom best ut av den.
Vurderer om Rypien kunne vært kjekt for Fantasy-laget, han pådrar seg en del PIM også, hvilket jo teller fint positivt, men han er ikke nyttig for noe annet.
(Innlegget ble redigert 20.10.09 03:15)
Pleier å gjøre det ganske greit i mål/assist statistikken samt FW. Men Goalies er såpass sentralt i dette spillet ettersom de har hele 5 kategorier. Skal ikke ta noen sorger på forskudd, men vil si meg godt nøgd om jeg klarer en even-steven matchup!
Backene mine kan ta litt poeng, men jeg har jo gjort kunstykke i å skaffe meg 2 Leafs backer, som høster minus i protokollen på nivå med epleslang epoken min i ungdommen.
(Innlegget ble redigert 20.10.09 03:17)
Goalies er veldig sentralt ja. Selv så har Asst og PIM som vel er mine to styrker egentlig :-)
Gooooooooooooool Nuuuuuuuuuuuuuuuuucks Bernieeeeeeer.
Hehe faen, måtte jo være Bernier ;p
Ser ut som de har omredigert det til assist.
(Innlegget ble redigert 20.10.09 03:20)
Ligger PP-goal i luften nå :/
Flott PP-kill.
PP Nucks nå, etter at Oilers begynte og ta over mer og mer.
Kan vi se et PP-goal nå?
Herrefred for et svakt PP av Nucks, ræva, som vanlig denne sesongen.
Gjerne, av Sedin. 0-4 i FW av han, må skjerpe seg der. Heldigvis tar Cogliano og Gagner ansvar på den fronten.
Hehe, hos meg har Ryan Kesler karret til seg 4 FW :-) men ser at dine Oilers har fått henholdsvis 2 og 3.
Hvilken kanal er det forresten som dere ser den gjennom i Norge? eller hva slags stream?
(Innlegget ble redigert 20.10.09 03:46)
Ser man det, nå er det oppdatert, 6 FW til Kesler.
Espn360 her i hvertfall, tror det er endel her på vgd som bruker det i år. Jeg har vel brukt det helt siden tilbudet ble åpnet, da de sperret Center Ice fra Europa, kvaliteten blir bedre for hvert år!
Mye koster det ca.? mulig f.eks for et par måneder kun? f.eks for juleperioden + sluttspillet?
Det finnes månedsbilletter ja, hele sessongen kostet 89 euro da jeg bestile earlybird. 1mnd koster 15 euro. Playoffet er jeg litt usikker på, men finnes tickets for kun playoff også vet jeg.
Slettes ikke galt det. Hvordan er kommentatorene i forhold til f.eks CBC og Sportsnet Pacific?
Faens dritt! tok 26 sekunder på 1-1
Gud bedres for en grusom åpning, nesten 2-1 til Oilers der.
Det varier fra hvilken sending de sender fra, har som regel ikke noe problem med kommentatorene jeg. Dagens kamp har sending fra Bogers Sportsnet eller noe slikt.