Vi får finne en kreativ løsning og beholde fyren. Hadde vært kjekt med Bina og et par til av samme kaliber. Da snakker vi!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Vi får finne en kreativ løsning og beholde fyren. Hadde vært kjekt med Bina og et par til av samme kaliber. Da snakker vi!
Tore Christiansen går langt i å antyde at det blir viktig å forlenge med Bina i dagens avis. Det betyr ivertfall at Oilers kommer til å strekke seg langt. Forsvinner han, så er det fordi han vil ha betalt langt over det forsvarlige og det kan vi uansett ikke ha. Thoresen roser også Bina og sier at etter nyttår har vi framstått mer som et lag og plutselig kom det en liten amerikaner og så var Oilers det beste laget i overtall.
Publikum og stemningen i hallen igår får mye ros fra både spillere og trener. Velkommen til Hockeytown, Vålerenga er en overskrift som blir brukt. Jeg likte meg veldig godt og det er mange år siden jeg har vært med på slik stemning. Har vært med på enda mere stemning, men vi er på vei og det var sykt bra igår. Det menes i avisen at vi med gårsdagens kamp igjen tar over for Sparta som det laget med best stemning. Jeg synes vi må prestere på tribunen i mer enn en kamp for å få et slikt stempel, men det var sykt bra og kjekt igår. Thorsen forventet en fin ramme rundt kampen, men det som kom var i overkant av hva han hadde drømt om, det er bra å høre. For slik skal det være i toppkamper.
Joda, gleder meg til kampene mot Vålerenga. Det blir utrolig vanskelig. Vi må fortsette å være gode borte, gode i overtall og så må vi fylle opp hallen og vinne kampene hjemme. det er mulig, men det er liten tvil om at Vålerenga er favoritter.