Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Chicago Blackhawks

NYTT TEMA
Lynyrd_Skynyrd
Lynyrd_SkynyrdInnlegg: 2993
19.05.10 18:43

Klubbtråd - Chicago Blackhawks

Trener: Joel Quenneville

Eiere: Rocky Wirtz

GM: Stan Bowman

Arena: United Center

Blackhawks sin roster:

Goalies:

-          Antti Niemi #31 – 26 år – Finland

-          Christobal Huet #39 – 34 år – Frankrike

Defencemen:

-          Duncan Keith(A) #2 – 26 år – Canada

-          Brent Seabrook #7 – 24 år – Canada

-          Kim Johnsson #8 – 34 år – Sverige

-          Brent Sopel #5 – 33 år – Canada

-          Brian Campbell #51 – 30 år – Canada

-          Jordan Hendry #6 – 26 år – Canada

-          Nick Boynton #24 – 31 år – Canada

-          Niklas Hjalmarsson #4 – 22 år – Sverige

Forwards:

-          Patrick Kane #88 – 21 år – USA

-          Jonathan Toews(C) #19 – 21 år – Canada

-          Marian Hossa #81 – 31 år – Slovakia

-          Tomas Kopecky #82 – 28 år – Slovakia

-          Troy Brouwer #22 – 24 år – Canada

-          Adam Burish #37 – 27 år – USA

-          Kris Versteeg #32 – 23 år – Canada

-          Bryan Bickel #29 – 24 år – Canada

-          Andrew Ladd #16 – 24 år – Canada

-          Dustin Byfuglien #33 – 25 år – USA

-          Ben Eager #55 – 26 år – Canada

-          Dave Bolland #36 – 23 år – Canada

-          Colin Fraser #46 – 25 år – Canada

-          Patrick Sharp(A) #10 – 28 år – Canada

-          John Madden #11 – 36 år – Canada

Lets go Blackhawks !

SuperAlmeida
SuperAlmeidaInnlegg: 9082
19.05.10 18:51

Morsomt med flere klubbtråder. =)

Uvasket
UvasketInnlegg: 3632
19.05.10 18:54

NHLs mest gjennomførte klubb per dags dato. Det er jo knapt stallfyll på dette laget, og alle rekkene + målvakt leverer.

Men: Sharks kommer til å snu hele serien.

MarioLemieux
MarioLemieuxInnlegg: 9253
19.05.10 19:46

Årets Stanley Cup mestere. Men hadde utvilsomt vært voldsomt festlig om Hossa nådde en ny finale - og tapte for 3året på rad. Nesten som det er verdt at Flyers vinner pga det.

Men tidlig i begge Conferance Finalene enda, så her kan alt skje.

Ivers23
Ivers23Innlegg: 151
19.05.10 20:12

Tipper Hawks vinner i år. Jævli morsomt hvis dette skjer.
Toews, Kane og Hossa, her snakker vi kvalitet hockey!

SabertoothPredator
SabertoothPredatorInnlegg: 110
20.05.10 00:08
Ivers23: Tipper Hawks vinner i år. Jævli morsomt hvis dette skjer.
Toews, Kane og Hossa, her snakker vi kvalitet hockey!

Morsomt? Hawks er jo det mest forutbestemte laget til å vinne i år. Alle har snakket om det siden sesongen startet, så morsomt synes jeg ikke det er. Morsommere at sharks vinner, som jo alltid har slitt o playoff, eller om lag som phoenix eller selvsagt Nashville kunne ha gjort det sterkere.

Ivers23
20.05.10 00:10
SabertoothPredator: Morsomt? Hawks er jo det mest forutbestemte laget til å vinne i år. Alle har snakket om det siden sesongen startet, så morsomt synes jeg ikke det er. Morsommere at sharks vinner, som jo alltid har slitt o playoff, eller om lag som phoenix eller selvsagt Nashville kunne ha gjort det sterkere.

Ved tanke på Marian Hossa i sin 3 finale på 3 år og at jeg er Hawks fan er det ganske morsomt ja.

SabertoothPredator
20.05.10 00:16
Ivers23: Ved tanke på Marian Hossa i sin 3 finale på 3 år og at jeg er Hawks fan er det ganske morsomt ja.

Nu vel.

Ivers23
20.05.10 00:22
SabertoothPredator: Nu vel.

Eru gretten fordi preds ikke kunne måle seg mot hawks? ^^

pedro88
pedro88Innlegg: 216
20.05.10 09:50

Absolutt et sterkt, ungt lag! Morsomste med rosteren er jo at de har en som heter Ladd og en som heter Eager.

Quinninho
QuinninhoInnlegg: 8125
20.05.10 10:26

Vannvittig bra lag........som de ikke har råd til å beholde etter sommeren. Derfor tror jeg de må ta sjansen nå. Noe jeg tror de gjør..... 

Prestegård
PrestegårdInnlegg: 20759
20.05.10 12:07
Ivers23: Eru gretten fordi preds ikke kunne måle seg mot hawks? ^^

Hvor mye av den serien så egentlig du? Med litt flyt hadde Preds tatt seg videre, så det å påstå at de "ikke kunne måle seg mot Hawks" må være dagens vits.

Uvasket
UvasketInnlegg: 3632
20.05.10 16:08
Prestegård: Hvor mye av den serien så egentlig du? Med litt flyt hadde Preds tatt seg videre, så det å påstå at de "ikke kunne måle seg mot Hawks" må være dagens vits.

Enig. Blir fortsatt litt irritert når jeg tenker tilbake på serien.

Ivers23
20.05.10 17:40
Prestegård: Hvor mye av den serien så egentlig du? Med litt flyt hadde Preds tatt seg videre, så det å påstå at de "ikke kunne måle seg mot Hawks" må være dagens vits.

Hawks er fortsatt med i sluttspillet. Preds er ute. Du kan gå å legge deg og ikke snakke mer.

Irritator
IrritatorInnlegg: 3362
20.05.10 17:45
Ivers23: Hawks er fortsatt med i sluttspillet. Preds er ute. Du kan gå å legge deg og ikke snakke mer.

Tror noen tar over tronen som hat-fan nr1 her inne!:P

(Innlegget ble redigert 20.05.10 17:46)

Prestegård
20.05.10 18:08
Ivers23: Hawks er fortsatt med i sluttspillet. Preds er ute.

Så det er altså synonymt med å "ikke kunne måle seg med Hawks?"

Jeg spør igjen: hvor mange av matchene så du?

(Innlegget ble redigert 20.05.10 18:12)

BenTexas
BenTexasInnlegg: 25962
20.05.10 18:46

Predators hang godt med i alle kampene, men gode lag finner måter å vinne kamper på. Vinner man en best av syv-serie er man det beste laget. Jeg skal dog være enig i at Blackhawks ikke kjørte over Nashville i de kampene.

Quinninho
QuinninhoInnlegg: 8125
20.05.10 19:34
Irritator: Tror noen tar over tronen som hat-fan nr1 her inne!:P

Skaffa deg nytt nick irritator?

SabertoothPredator
20.05.10 21:10
Ivers23: Eru gretten fordi preds ikke kunne måle seg mot hawks? ^^

Nope, ingen forventet (annet enn meg kansje) at preds skulle ta skalpen deres og putte den pent og pyntlig i trofeskapet. Men det som irriterer meg er bandwagons som dukker opp når laget deres er i en bekvemlig conference finale og i tilegg oppfører seg som en skulle ha fått utdanninga si på en eller annen brygge.

Jeg liker ikke hawks, i kraft av at jeg er preds fan så hører det med, men personlig så liker jeg rett og slett ikke laget og de oppblåste spillerne deres samt fansen deres har gått fra å være ok til spydig på diverse forum.

Kommer ikke hawks til finale i år og vinner tror jeg hele laget deres ryker.

Ducks9
Ducks9Innlegg: 803
20.05.10 21:59

Har sett begge matchene mot Sharks og Chicago virker veldig gode nå.Jevnt besatt på alle rekkene og Niemi har vært strålende i de siste matchene. Tror de tar pokalen i år. Håper på dere i år.

Men selfølgelig som nevnt tidligere i denne tråden. Hadde jo vært veldig komisk om Hossa hadde tapt sin 3 finale på rad og..

AgentCooper
AgentCooperInnlegg: 17
21.05.10 10:20
SabertoothPredator: Nope, ingen forventet (annet enn meg kansje) at preds skulle ta skalpen deres og putte den pent og pyntlig i trofeskapet. Men det som irriterer meg er bandwagons som dukker opp når laget deres er i en bekvemlig conference finale og i tilegg oppfører seg som en skulle ha fått utdanninga si på en eller annen brygge. Jeg liker ikke hawks, i kraft av at jeg er preds fan så hører det med, men personlig så liker jeg rett og slett ikke laget og de oppblåste spillerne deres samt fansen deres har gått fra å være ok til spydig på diverse forum.

Hvis man titter litt på trådene i dette forumet, og hvis det i hele tatt har vært noe dritt slenging mellom hawks-preds under kvartf., har det jo omtrent bare kommet fra deg.

Sånn er det vel med alle lag at folk henger seg mere på når laget gjør det bra. Men nå har vel ikke chicago akkurat den største fanbasen her inne, så klarer ikke helt å se den bandwagon greia di heller.  

AgentCooper
AgentCooperInnlegg: 17
21.05.10 11:30

Chicago er forøvrig det store bortelaget så langt i sluttspillet med 7-1 borte og 3-3 hjemme. Nå har laget tatt seg inn på hotell hjemme i chicago for å beholde den gode borte feelingen.

Synes det blir litt som å si til sharks at vi er jo helt ræva hjemme så nå må vi gjøre noe nytt, men men, funker det så er det jo bra..

http://www.chicagotribune.com/sports/hockey/blackhawks/ct-spt-0521-bits-blackhawks-sharks-ch20100520,0,3535137.story

el_duderino
el_duderinoInnlegg: 51
21.05.10 12:22

apropos bandwagon fans: i'm at your service

jeg digger blackhawks om dagen - Byfuglien, for en herlig fyr.

blir ikke mange innlegg fra meg her inne, men jeg følger da med...

SabertoothPredator
21.05.10 15:40
AgentCooper: Hvis man titter litt på trådene i dette forumet, og hvis det i hele tatt har vært noe dritt slenging mellom hawks-preds under kvartf., har det jo omtrent bare kommet fra deg. Sånn er det vel med alle lag at folk henger seg mere på når laget gjør det bra. Men nå har vel ikke chicago akkurat den største fanbasen her inne, så klarer ikke helt å se den bandwagon greia di heller.  

Finnes flere hockey froum enn dette. Og de gangene jeg har debattert med nyfrelste blackhawks fans der så blir det relativt hett. Men sånn skal det være, rivaler er rivaler selov om ikke dere er vår største.

Ja mange nye fans er kommet til hawks, slikt skjer jo alltid med lag som gjør det bra, og det er alltid bandwagons fansen som skriker høyest, det er et typisk vårtegn.

Jeg har ikke slengt dritt annet enn når Hossa tok en stygg takling nede i rundvantet på Hamhuis for så å score vinnermålet, da kokte det litt.

SabertoothPredator
21.05.10 15:41
el_duderino: Byfuglien, for en herlig fyr.

Byfuglien er etter det jeg skjønner fra diverse forum et norskt navn... Han er jo fra minnesota så.

el_duderino
el_duderinoInnlegg: 51
21.05.10 16:08
SabertoothPredator: Byfuglien er etter det jeg skjønner fra diverse forum et norskt navn... Han er jo fra minnesota så.

Ja, ifølge wikipedia så er moren hans norsk(leste jeg i en annen tråd her inne). Hun heter riktignok Cheryl til fornavn så norskættet er muligens mer riktig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dustin_Byfuglien

Hadde vært konge å fått han med på landslaget, det norske altså. Tipper det skjer sånn cirka aldri.

Prestegård
21.05.10 21:06

.

(Innlegget ble redigert 21.05.10 21:08)

Prestegård
21.05.10 21:09
BenTexas: Vinner man en best av syv-serie er man det beste laget.

Uansett hvordan det skjer?

Lynyrd_Skynyrd
Lynyrd_SkynyrdInnlegg: 2993
24.05.10 00:07

Halleluja :) Da var vi klare for Stanley Cup Finale da !!!

Å jeg har en sterk feeling atte Blackhawks klarer det i år :)

Hmmm, Deilig :) !

Prestegård
24.05.10 15:19
Lynyrd_Skynyrd: Halleluja :) Da var vi klare for Stanley Cup Finale da !!! Å jeg har en sterk feeling atte Blackhawks klarer det i år :) Hmmm, Deilig :) !

Kan vel kanskje være greit å ikke ta seieren på forskudd, ville vært leit dersom dere gikk på en smell - selv om jeg tror dere klarer dette

Klikk for å gå tilbake til toppen