Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
TV-spill er muligens det siste jeg trenger. Blir det mer hockey nå kan jeg bare gi opp studiene.
Mhm, sant det. Spiller mest med venner. Men det er morsomt med career mode iblant (ferier). ;)
Kan du ikke få flyttet studiene til juni-september?
Hærlig, da lukter det åvinne med gjengen fra Mark Recchi Way lang way her :-)
Har faktisk en eksamen i august. Hehe. Konteeksamen, riktignok. Den skal jeg ha a på.
Det er visstnok en ny fysikkmotor i NHL11 også. I Official Xbox Magazine står det visstnok å lese at:
"So instead of improving the game by, say, doubling the number of animations, "It's using physics," he shares. "It's not animation-driven."Herlige nyheter. =)
Hvorfor er jeg bombesikker på at jeg skaffer meg spillet? Fordi det er så utrolig bra. Gleder meg.
Gleder meg, har hatt nesten alle spillene siden Wayne gretzky 3d hockey :D
Burde få til noen matcher mot og med folk på forumet :)
Btw. I got mad skills!
Ser ut som det kommer noen nye ting. Gode nyheter for enhver NHL-fanatiker. :-) Utgivelsesdato er, i følge tothegame.com, 16. september!
ser veldig bra ut! realismen vil ta et nytt skritt i dette spillet virker det som.
-Videre er det fullt mulig å brekke kølla der det er naturlig. Vrakrestene blir en naturlig del av banespillet, og pucken vil skifte retning om den treffer den ødelagte kølla. Selv om en spiller er kølleløs, er han ikke sjanseløs. Spilleren kan fortsatt brukes til å slenge seg foran skudd i forsvar, samt bruke skøytene til å føre og passe pucken i offensive situasjoner. Videre er det mulig for spilleren å få kølla til andre spillere.
ser ut som ea ser paa riktige ting naar de skal forbedre spillet!
Ser ut som Toews blir cover-boy.
(Innlegget ble redigert 15.06.10 18:00)
Spillet slippes 16/09/2010. Gleder meg vilt!!
Ah, MVP gets robbed AGAIN :(
(Innlegget ble redigert 27.07.10 22:38)
(Innlegget ble redigert 27.07.10 23:20)
Sedin-brødrene på coveret.
(Innlegget ble redigert 28.07.10 11:38)
Logget nok et par hundre timer paa NHL10, skal nok faa logget et par hundre nye med dette :)
Ben og jeg fikk vel aldri spilt, men med NHL11 om flere godtfolk gaar til innkjop kan vi kanskje faa lagd en liten VGD liga :) Saafremt folket har ps3 da
Digger twinsa på coveret :D
Jævla fett det målet til kessel !
kunne vært gøy å lage et VGD lag i "be a pro" online
Det hadde vært sykt fett ja. Joiner lett. =)
Jeg joiner jeg og! :D
Fra livechat nå nettopp så kom det info om NHL11 demoen. Den er heldigvis ganske nært forestående!
EASPORTSNHL:
Now for the demo information. The demo will be released in North America on Tuesday August 17th and in EU on Wednesday August 18th. Here's Nate to let u know what's in the demo.
NateHL:
Quick overview of what is included in the demo. You will get a first look at HUT. What is included in HUT will be a starter pack, with a mix of prospects and some rare cards. You will get to play through an offline tournament. Each portion of the tournament bracket you get to play will be the 3rd period of the game. You win? you move on, you lose? you start from the beginning of the tourney.
NateHL:
We will also be including Battle for The Cup in the demo as well. Very similar to last year. It will be Chicago vs Philly, 3rd period of Game 7.
NateHL:
In case anyone is wondering, your demo HUT team is only for the demo and will not carry over when you buy NHL11. We will be releasing a blog later this week / weekend, outlining all demo info.
Herlig!
Imorra kommer NHL demoen :)
http://marketplace.xbox.com/en-IE/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802454108fd/
Laster ned nå! Ser ut som om det funker også her fra EU, i alle fall når jeg la den i kø fra xbox.com.
Fy faen, digger demoen! Gleder meg voldsomt til spillet slippes! :)
(Innlegget ble redigert 19.08.10 12:05)