BenTexasInnlegg: 18421
OK. Da får jeg opprette den 4. tråden vår, siden det mases så jævlig om det. Den forrige tråden var som kjent lei å ha med å gjøre etter hvert. Synd ettersom den var så stor, men intet byggverk kan stå for evig!
Have at it, lads!
P.S: Jeg forventer en haug med tomler ettersom jeg har lagt ned mye tid i å skape dette mesterverket!
(Innlegget ble redigert 18.05.11 19:29)
BlackenedJusticeInnlegg: 11372
HURRA
Fantastisk tråd Ben, jeg ser at det har blitt lagt mange timer med knallhard innsats i åpningsinnlegget :)
(Innlegget ble redigert 18.05.11 19:31)
TownshendInnlegg: 28523
BenTexas: Han skrev at den eneste grunnen til at Crosby ikke var klarert for trening var fordi Crosby var på ferie, og dermed ikke hadde vært tilgjengelig for legene på treningssenteret. Hele organisasjonen har for øvrig ferie, så det vil drøye litt før vi får ny informasjon.
Halve Pens er i Cannes virker det som :)
Der fikk vel Talbot en nytt profilbilde også..hehe.
(Innlegget ble redigert 19.05.11 15:17)
BenTexasInnlegg: 18421
MarioLemieux: Svært solid kilde det der :)
Jeg er klar over at Hockeybuzz ikke direkte er bibelen, men i han linker jo i det minste til Post-Gazette og Pittsburghlive for sitatene. Og det er relevant.
(Innlegget ble redigert 24.05.11 18:59)
Talbot25Innlegg: 4358
Leste igår at Pens har åpnet forhandlingene med Dupper&Rupper allerede. Dersom begge de kommer tilbake og ikke TK signeres er dette en major setback fra 10/11 sesongen.
Vil helst slippe å se TK i en annen drakt enn en med pingvin på i årene fremover. Det er mye poeng i den mannen. 2mill/3years? No brainer.
(Innlegget ble redigert 24.05.11 19:44)
SuperAlmeidaInnlegg: 8050
Hvor mye cap space har dere? Dere er sikkert interessert i flere vinger til Crosby/Malkin. Har dere råd til en av Tanguay eller Jokinen? De ville styrket laget deres.
Kovalev drar vel?
(Innlegget ble redigert 25.05.11 23:07)