Joda, men det var langt fra sikkert at Khabi skulle forbli starting i år, det var mange som trodde at Duby skulle ta over, forøvrig en situasjon som minner litt om Thomas/Rask fra i fjor, da var jo Fyko enda heldigere enn deg med Tim Thomas.
Nå har jo Oilers sakket litt akterut i det siste da, men Oilers problem er ikke det offensive, men det defensive, akkurat som for Senators. Det var det man trodde før sesongen i alle fall. Det har kommet litt til syne den siste tiden. For Oilers har en meget god forward-rekke, men defensivt trodde man at de skulle slite, det har ikke vært helt tilfelle til nå, men det er fortsatt over halve sesongen igjen. Blir spennende og se hva som skjer herfra og inn, om noen lag som sliter vil kunne heve seg, f.eks Ducks, eller om de gir helt opp, og satser på et tidelig pick og tanker inn.
Kipper er definitivt en solid goalie. Problemet er derimot at Flames ikke akkurat har blitt sterkere nå. Man kan godt sette f.eks Tim Thomas som starting goalie hos Senators eller Hurricanes, eller Pekka Rinne eller King Henrik, og deres verdi hadde falt betraktelig. Selvsagt en spissformulering, for så rævva er ikke Flames defensivt som disse lagene, men det hadde ikke vært gøy og ha disse da, uansett hvor gode de er. Så hadde nok også deres GAA steget en del da, og trolig også SV% som hadde sunket.
Skjønner deg jeg, at du ytrer frustrasjon over det fallet(er andre som stopper deg og meg fra klaging), men det er jo det perfekte beviset på det jeg har sagt. Det er sykt jevnt i år.