Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

11/12 NHL fantasy hockey

NYTT TEMA
Canucks
CanucksInnlegg: 68804
22.12.11 21:27
GillBuerin: Du har hatt helt OK flyt du også denne sesongen... Du har ikke så mye bedre tall enn meg i goals,assists og poeng som din record kontra min record tilsier.

Som jeg har sagt tidligere, det er veldig jevnt i år mellom lagene, og skiller veldig lite poengmessig egentlig. Det er H2H som gir litt utslag med marginer, men jeg ser her glatt 12-13 lag som potensielt sett kan vinne. Kommer man til sluttspillet har alle like gode muligheter IMO, vi har jo sett 8. plassen vinne før så.

Sheldon_cooper
Sheldon_cooperInnlegg: 3772
23.12.11 01:29
FuckYouJackEdwards: Nå må du komme ned fra den høye hesten din, du..

Høy hest?

Vi snakker om Anderson og NoWorth her. Hvorav begge to snitter på over 3 GAA og godt under .900 i SV%.. Så ja, vil kalle det en liten overprestasjon når de begge får 1 GAA og begge godt over .950 SV% :)

Sheldon_cooper
23.12.11 01:33
GillBuerin: Du har hatt helt OK flyt du også denne sesongen... Du har ikke så mye bedre tall enn meg i goals,assists og poeng som din record kontra min record tilsier. Bare nevner.

God flyt? Skulle da pokker bare mangle når jeg har valgt spillere for poeng, og gitt beng i blk, hit og fw.

Jeg har vært veldig heldig med Khabi. Men han har ikke overprestert en kamp, han har gjort det jevnt over bra hele sesongen til nå.

Så kan ikke eksakt si jeg har noe mer enn OK flyt. Og jeg ligger på #9, så det er snaut det er OK også..

Her snakket jeg om målvaktene til Minny. Ikke om noen andre spillere :)

elbarca86
elbarca86Innlegg: 28276
23.12.11 08:29

Om noen er interessert i å trade bort en 1. keeper, så kan jeg tilby søppel av reservekeeper og en annen spiller etter deres ønske. Slik det føles nå, så er ingen fredet.

#møkkaspill.

fyfaenass
fyfaenassInnlegg: 5551
23.12.11 16:27
elbarca86: Om noen er interessert i å trade bort en 1. keeper, så kan jeg tilby søppel av reservekeeper og en annen spiller etter deres ønske. Slik det føles nå, så er ingen fredet.

Varly tilbake ? :P

Canucks
23.12.11 16:30
fyfaenass: Varly tilbake ? :P

Hehe, erstatte en reserve-keeper med en annen reserve-keeper :P haha

fyfaenass
fyfaenassInnlegg: 5551
23.12.11 16:34
Canucks: Hehe, erstatte en reserve-keeper med en annen reserve-keeper :P haha

.........

Canucks
23.12.11 16:37
fyfaenass: .........

Du tror virkelig at ingen her er klar over at Gigi har tatt starting i Avs for øyeblikket?

Selv kunne jeg gjerne tilbudt Crawford, men alle vet jo at Emery for øyeblikket er starting i Hawks, og da er hans verdi såpass lav pga. den usikkerheten at jeg beholder han, og håper at han spiller på seg selvtillit, og vinner tilbake igjen. Folk er da ikke dumme. De får med seg slikt.

(Innlegget ble redigert 23.12.11 16:37)

FuckYouJackEdwards
FuckYouJackEdwardsInnlegg: 1970
23.12.11 16:44
Sheldon_cooper: Vi snakker om Anderson og NoWorth her. Hvorav begge to snitter på over 3 GAA og godt under .900 i SV%.. Så ja, vil kalle det en liten overprestasjon når de begge får 1 GAA og begge godt over .950 SV% :)

Nå må du faen meg gi deg. Totalt sett er dette en av de verste ukene mine.

Sheldon_cooper
23.12.11 18:51
FuckYouJackEdwards: Nå må du faen meg gi deg. Totalt sett er dette en av de verste ukene mine.

Hahaha.. Vi snakker fremdeles om målvakter her?

Vel, ta å sjekk ut mine uker du, goalie-wise. Dine såkalla "beste uker" er igrunn veldig like mine verste uker når det kommer til goalie-stats. Så der tror jeg neppe du har noe å stille opp med.

3.44 GAA og .892 SV % er snittet ditt på 11 runder. Du har i vår matchup 1.99 GAA og .922 SV %. Så hvordan får du det til å bli en av dine verste uker får jeg vel muligens spørre nissen om i morra!

Når det kommer til de andre utekategoriene, så er vel GWG eneste kategori hvor du har bedre stats enn meg. (mål og, der leder du med ett, SHP og 11 blk) Og resten av kategoriene så ligger du enten rett bak, eller rimelig langt bak!

Men legg fremdeles merke til at eneste jeg har snakket om i vår matchup, var goaliene! Ikke utespillerne!

FuckYouJackEdwards
FuckYouJackEdwardsInnlegg: 1970
23.12.11 20:48
Sheldon_cooper: Hahaha.. Vi snakker fremdeles om målvakter her?

Nei, jeg snakker om resten av kategoriene.

Dette her gidder jeg uansett ikke diskutere med deg. Ser hvor jævla langt det går mellom deg og Nucks, det orker jeg ikke. Slutt å syt fordi Neuvirth og Anderson hadde én god kamp hver. Nå leder du jo kategoriene igjen.

Canucks
23.12.11 20:55
Sheldon_cooper: Vel, ta å sjekk ut mine uker du, goalie-wise. Dine såkalla "beste uker" er igrunn veldig like mine verste uker når det kommer til goalie-stats. Så der tror jeg neppe du har noe å stille opp med.

Nå varierer jo goalies veldig mye da, og er rimelig ustabilt.

Du har jo hatt voldsomt med marginer på goalies så langt, spesielt med Khabi som ingen hadde trodd skulle få en slik sesong som han har hatt så langt, og hvor han har vist seg som en av ligaens bedre goalies so far. Spesielt mtp. hvordan Oilers sitt forsvar har vært.

Kipper visste vi at er god, men han lider jo av å spille på Flames, men har gjort det relativt bra også.

Alt i alt har du hatt bra flyt på dine goalies så langt, men goalie-stats snur fort fra uke til uke.

Uansett som jeg har sagt, det er H2H, og da kan alle slå alle, og i år er det veldig jevnt i ligaen, det er ikke veldig mye som skiller i mange kategorier i år så langt, og jeg ser lett at minst 12 lag her potensielt sett kan vinne, kommer man til sluttspillet har man gode muligheter. Det gjelder bare og ha flyten.

SirKillalot
SirKillalotInnlegg: 11708
23.12.11 21:38

Den som har Bryzgalov, føler de seg heldig eller ikke etter HBO 24/7 :P

http://www.youtube.com/watch?v=Wch7W-8kXcA

Sheldon_cooper
23.12.11 21:53
FuckYouJackEdwards: Nei, jeg snakker om resten av kategoriene. Dette her gidder jeg uansett ikke diskutere med deg. Ser hvor jævla langt det går mellom deg og Nucks, det orker jeg ikke. Slutt å syt fordi Neuvirth og Anderson hadde én god kamp hver. Nå leder du jo kategoriene igjen.

Da får du gå tilbake og se hvem som dro opp "resten av kategoriene" da, for det var ikke det jeg skrev i mitt innegg!

"Selvsagt skal minny få 2 SHO i natt! Det er driitkult at samtlige lag som til vanlig suger, ender med å overprestere mot meg! :) Jaja, fint for dere :)"

Dette var mitt originale innlegg. Det var du og Billy som begynte å prate om utespillerne her, ikke meg. Og samtidig, som nucks så godt påpekte. Jinx. Og den funka.

Langt det går med meg og nucks? Ser det ut som vi har noen problemer med hverandre nå? Hadde du vært her innom i fjor, så ville du sett at det er slikt vi driver på konstant. Og litt av sjarmen vår! :) I tillegg så tror jeg som sagt du har misforstått min jinx. Du burde kansje opplyst deg selv godt nok til å vite at jeg er ottawa supporter, og så lenge Anderson gjør det godt, så gjør Ottawa det også godt! Så jeg ønsker deg igrunn SHO i samtlige av hans kamper gjennom hele sesongen.

Sheldon_cooper
23.12.11 22:07
Canucks: Nå varierer jo goalies veldig mye da, og er rimelig ustabilt. Du har jo hatt voldsomt med marginer på goalies så langt, spesielt med Khabi som ingen hadde trodd skulle få en slik sesong som han har hatt så langt, og hvor han har vist seg som en av ligaens bedre goalies so far. Spesielt mtp. hvordan Oilers sitt forsvar har vært. Kipper visste vi at er god, men han lider jo av å spille på Flames, men har gjort det relativt bra også. Alt i alt har du hatt bra flyt på dine goalies så langt, men goalie-stats snur fort fra uke til uke. Uansett som jeg har sagt, det er H2H, og da kan alle slå alle, og i år er det veldig jevnt i ligaen, det er ikke veldig mye som skiller i mange kategorier i år så langt, og jeg ser lett at minst 12 lag her potensielt sett kan vinne, kommer man til sluttspillet har man gode muligheter. Det gjelder bare og ha flyten.

Joda, goalies kan variere ganske fra uke til uke. Men jeg har forsåvidt ikke vaklet så mye i de kategoriene. Altså, de har holdt seg veldig jevne.

Khabi har jeg selv sagt tusen ganger at jeg har vært svineheldig med. Selv tok jeg han kun fordi han var startern til oilers. Og jeg hadde en mistanke om at oilers kunne gjøre det bra denne sesongen.

Men samtidig, så er det snakk om Anderson som var motparten her. Og han er ikke akkuratt kjent for å være noe spesiellt god goalie.

Kipper er en solid goalie. Og hans stats i år er vel omtrentelig eksakt slik hans avg stats er gjennom hele karrieren hans. Så han hverken over eller underpresterer.

Men poenget, var som jeg sa til Thomas og, og som du poengterte. Det skulle være en jinx. Jeg har selv hatt enkeltspillere som har hatt en uke bedre enn de har hatt på de 10 andre tilsammen. Så det trengs bare at goaliene slipper inn 4 mål hver, så har man tapt hele goaliematchupen.. Og selvsagt må man få lov å ytre at man er misfornøyd med egen prestasjon av laget. Å gå fra #1 til #9 må kunne sies å være god grunn til å få lov å si noe om saken! :D

Canucks
23.12.11 22:20
Sheldon_cooper: Joda, goalies kan variere ganske fra uke til uke. Men jeg har forsåvidt ikke vaklet så mye i de kategoriene. Altså, de har holdt seg veldig jevne. Khabi har jeg selv sagt tusen ganger at jeg har vært svineheldig med. Selv tok jeg han kun fordi han var startern til oilers. Og jeg hadde en mistanke om at oilers kunne gjøre det bra denne sesongen. Men samtidig, så er det snakk om Anderson som var motparten her. Og han er ikke akkuratt kjent for å være noe spesiellt god goalie. Kipper er en solid goalie. Og hans stats i år er vel omtrentelig eksakt slik hans avg stats er gjennom hele karrieren hans. Så han hverken over eller underpresterer. Men poenget, var som jeg sa til Thomas og, og som du poengterte. Det skulle være en jinx. Jeg har selv hatt enkeltspillere som har hatt en uke bedre enn de har hatt på de 10 andre tilsammen. Så det trengs bare at goaliene slipper inn 4 mål hver, så har man tapt hele goaliematchupen.. Og selvsagt må man få lov å ytre at man er misfornøyd med egen prestasjon av laget. Å gå fra #1 til #9 må kunne sies å være god grunn til å få lov å si noe om saken! :D

Joda, men det var langt fra sikkert at Khabi skulle forbli starting i år, det var mange som trodde at Duby skulle ta over, forøvrig en situasjon som minner litt om Thomas/Rask fra i fjor, da var jo Fyko enda heldigere enn deg med Tim Thomas.

Nå har jo Oilers sakket litt akterut i det siste da, men Oilers problem er ikke det offensive, men det defensive, akkurat som for Senators. Det var det man trodde før sesongen i alle fall. Det har kommet litt til syne den siste tiden. For Oilers har en meget god forward-rekke, men defensivt trodde man at de skulle slite, det har ikke vært helt tilfelle til nå, men det er fortsatt over halve sesongen igjen. Blir spennende og se hva som skjer herfra og inn, om noen lag som sliter vil kunne heve seg, f.eks Ducks, eller om de gir helt opp, og satser på et tidelig pick og tanker inn. 

Kipper er definitivt en solid goalie. Problemet er derimot at Flames ikke akkurat har blitt sterkere nå. Man kan godt sette f.eks Tim Thomas som starting goalie hos Senators eller Hurricanes, eller Pekka Rinne eller King Henrik, og deres verdi hadde falt betraktelig. Selvsagt en spissformulering, for så rævva er ikke Flames defensivt som disse lagene, men det hadde ikke vært gøy og ha disse da, uansett hvor gode de er. Så hadde nok også deres GAA steget en del da, og trolig også SV% som hadde sunket.

Skjønner deg jeg, at du ytrer frustrasjon over det fallet(er andre som stopper deg og meg fra klaging), men det er jo det perfekte beviset på det jeg har sagt. Det er sykt jevnt i år.

(Innlegget ble redigert 23.12.11 22:25)

Sheldon_cooper
23.12.11 22:45
Canucks: Joda, men det var langt fra sikkert at Khabi skulle forbli starting i år, det var mange som trodde at Duby skulle ta over, forøvrig en situasjon som minner litt om Thomas/Rask fra i fjor, da var jo Fyko enda heldigere enn deg med Tim Thomas. Nå har jo Oilers sakket litt akterut i det siste da, men Oilers problem er ikke det offensive, men det defensive, akkurat som for Senators. Det var det man trodde før sesongen i alle fall. Det har kommet litt til syne den siste tiden. For Oilers har en meget god forward-rekke, men defensivt trodde man at de skulle slite, det har ikke vært helt tilfelle til nå, men det er fortsatt over halve sesongen igjen. Blir spennende og se hva som skjer herfra og inn, om noen lag som sliter vil kunne heve seg, f.eks Ducks, eller om de gir helt opp, og satser på et tidelig pick og tanker inn. Kipper er definitivt en solid goalie. Problemet er derimot at Flames ikke akkurat har blitt sterkere nå. Man kan godt sette f.eks Tim Thomas som starting goalie hos Senators eller Hurricanes, eller Pekka Rinne eller King Henrik, og deres verdi hadde falt betraktelig. Selvsagt en spissformulering, for så rævva er ikke Flames defensivt som disse lagene, men det hadde ikke vært gøy og ha disse da, uansett hvor gode de er. Så hadde nok også deres GAA steget en del da, og trolig også SV% som hadde sunket. Skjønner deg jeg, at du ytrer frustrasjon over det fallet(er andre som stopper deg og meg fra klaging), men det er jo det perfekte beviset på det jeg har sagt. Det er sykt jevnt i år.

Ja, jeg er klar over at Duby egentlig skulle være startern i år.

Sant nok det er backene til begge lag jeg har goalies på som er problemet.. Men får bare ta det jeg får av wins og stats.

Vel, jeg vil gjerne ha meg frabedt fra andre å diskutere det du og jeg bedriver. Altså slenge med kommentarer. Alt vi har sagt til nå til hverandre, så tåler vi begge å høre både kritikk og andre kommentarer. Så derfor blir jeg noe irritert på den siste delen. Og når det kommer til klaging så er det vel muligens mitt første innlegg hvor jeg bevisst skal jinxe. Og deretter får jeg høre det som om jeg skulle ha klaget hele sesongen, eller påstått at Anderson og NoWorth hører til AHL..

Men,men.. Folk får selv si hva de vil, men burde kansje gå i seg selv en smule før de klager på andre. Gjerne da det foregår en hel del ironi her inne :)

Canucks
23.12.11 22:49
Sheldon_cooper: bevisst skal jinxe.

Jeg greide jo ufrivilig å jinxe mot Ben her nå med goalies. Jeg prøvde ikke engang å jinxe, men han tok den som en jinx, og da gikk den inn også med en SHO.

Nå har jo Ben hatt rimelig drøye tall så langt han også denne matchupen på goalies, selv om Rinne fikk en noe dyster GAA og SV% sist, så har han 4 for 4 wins og slikt.

Jeg benker riktignok mine goalies mot Flames i natt for å safe inn, siden jeg aldri tar GS uansett. Nå burde tradisjonelt sett Canucks mot Flames bety en sikker Win for Vancouver. Vi har jo pene tall mot Flames, og med det så har jeg vel jinxa den kampen :) 

GillBuerin
GillBuerinInnlegg: 2303
23.12.11 23:27
Sheldon_cooper: Billy som begynte å prate om utespillerne her, ikke meg.

Først og fremst; GILLY!

Og joda, men jeg hadde i det minste ett godt poeng.

Sheldon_cooper
23.12.11 23:51
GillBuerin: Først og fremst; GILLY! Og joda, men jeg hadde i det minste ett godt poeng.

Beklager Billy.. Gilly! Beklager!

Og joda, poenget var helt legitimt. Men poenget mitt var at det var ikke jeg som dro inn utespillerne :) Men skulle forsåvidt bare mangle at jeg har en grei flyt på de kategoriene jeg faktisk har draftet utifra. Jeg har jo som sagt gitt f i fw, hits og blk. SHP og GWG er bingo så der kan man ikke sikre seg noe.. :) PIM har jeg heller ikke gjort noe bevisst..

AvalancheSioux
AvalancheSiouxInnlegg: 6664
24.12.11 00:06

Kjærringene er i full gang med julestria, ja.

God jul!

Canucks
24.12.11 00:07

God jul ja.

Sheldon_cooper
24.12.11 00:52
AvalancheSioux: Kjærringene er i full gang med julestria, ja. God jul!

God påske til deg også!

schnells
schnellsInnlegg: 634
28.12.11 08:11

Sorry på forhånd hvis jeg krasjer tråden deres men trenger fantasy råd. Er med i en fantasyliga (med kun hockeyspillere utenom undertegnede så hadde vært gøy å havna høyt) Ligger på 4 plass av 11 lag. Jeg leder så og si alle spillerstatsa utenom assist og +/-. Problemet er at jeg ligger i bunn på alle goalistatsa. Er så heldig å ha crawford og Bryzgalov og de har jo ikke akkurat storspillt. Lurte på å prøve meg på en trade der jeg er ute etter Lundqvist eller thomas eller lignende og en d der jeg trader bort en G og en utespiller. Stallen min er som følger: ( tenkte på kanskje getzlaf og bryz i en trade. Forslag?)

C Stephen Weiss

C Bryan Little

LW James Neal

(LW Alex Ovechkin

RWRyan Callahan

RWMarian Hossa

(DDustin Byfuglien

DNiklas Kronwall

DDmitry Kulikov

DMatt Niskanen

GCorey Crawford

(GIlya Bryzgalov

BNRyan Getzlaf

BNPatrick Sharp

BNMilan Lucic

BNRay Emery

(Innlegget ble redigert 28.12.11 08:14)

Bojangle
BojangleInnlegg: 1023
28.12.11 14:17

Du burde kunne forvente deg bedre spill fra Crow fremover i alle fall. Han og Emery kommer til å dele starts langt oftere. Coach Q liker å "ride the hot  glove" hvilket betyr at den ene eller andre får oftere hvile. 

Gjort underverk for Cory de to siste kampene, etter å ha sittet en del kamper på rappen.

Keepere på Flyers er bare å holde seg unna :D

Canucks
28.12.11 14:20

Prøv og prakk på Bryzlagov+noe for en annen goalie ja.

TheSunshineState
TheSunshineStateInnlegg: 4125
29.12.11 03:38

Er det mulig? Glemte å bytte for natten. I keepern så har jeg 6 spillende spillere på benken og kun tre på laget. Og glemte selvfølgelig å sette inn Vokoun i denne ligaen for kvelden. Sløft ass..

Sheldon_cooper
31.12.11 19:11
TheSunshineState: Er det mulig? Glemte å bytte for natten. I keepern så har jeg 6 spillende spillere på benken og kun tre på laget. Og glemte selvfølgelig å sette inn Vokoun i denne ligaen for kvelden. Sløft ass..

Kjenner til den der, skikkelig irriterende!

Men godt nyttår alle sammen! :) Måtte dere alle glemme å sette inn spillere i natt! :D

SirKillalot
SirKillalotInnlegg: 11708
13.01.12 00:05

God start på Saku Koivu mot Gabriel Landeskog.

Hattrick i første kamp!

Eneste positive for min del.

Canucks
13.01.12 03:42
SirKillalot: God start på Saku Koivu mot Gabriel Landeskog.

Grei start for deg, kunne trengt de poengene, da mitt offensive har gått inn i en stand-still for øyeblikket. Jeg står med 0 PPP! det er faen meg utrolig.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg