quentezInnlegg: 19125
Youtubefilm av gameplayet!
Oversikt over features.
Spillet utgis 13. september i Norge.
Jeg gleder meg veldig til å prøve den nye skøytemotoren, men er redd den kan favorisere de raske spillerne alt for mye. Synes også den har litt å gå på visuelt sett, men det regner jeg med de finpusser på.
Hva tror vi om spillerratings? Det som er blitt sagt fra EA er at superstjerner fortsatt vil ha 90+, men de vil gjøre spranget mellom de beste og de gjennomsnittlige større - med andre ord vil 5th/6th D gå fra ca. 80 til mid-70s.
Jeg tipper: Crosby (95), Malkin (94), Giroux (93), Stamkos (93), Ovechkin (93).
Etter den begredelige fjorårssesongen til Ducks er jeg redd ingen der får 90+ denne gang (Getzlaf og Perry hadde det på NHL12).
EDIT: Ser ut som jeg får rett i det.
(Innlegget ble redigert 26.07.12 18:39)
quentezInnlegg: 19125
Fikk testet demoen i dag. Det var uvant med skøytemotoren, og spillerne virket uhyggelig seige i starten. Heldigvis ble det mer flyt for hver kamp jeg spilte, og til slutt funket det ganske bra. Man merket definitivt større forskjell på de bedre og dårligere spillerne nå (spesielt Kovalchuk var jo helt enorm). Dersom man lærer seg å mestre skøytemotoren skikkelig bra kan man også herje rimelig heftig med PMDs som er gode på skøytene (hei, Cam Fowler).
(Innlegget ble redigert 05.09.12 00:08)
SAKlCInnlegg: 193
Samme her. Setter på downloaden nå, også er spillet klart når jeg er hjemme fra jobb i kveld. Livet er herlig.
(Innlegget ble redigert 09.09.12 15:24)