Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kontinental Hockey League (KHL)

NYTT TEMA
Toppmeis
ToppmeisInnlegg: 1369
26.11.15 20:19

Samletråd for KHL. På tide at vi får en egen krok for verdens nest beste hockeyliga. Om det er noen her som følger et spesifikt lag eller en spiller, sleng ut litt juice.

elbarca86
elbarca86Innlegg: 32953
26.11.15 21:18

Eneste jeg bryr meg om når kommer til KHL er at jeg har tapt så jævli mye penger på oddsing i den ligaen. Utover det, så følger jeg spesifikt Mat Robinson i Dynamo Moskva. Driter i laget, men spilleren har en fortid i min norske klubb. 

Og til dels Gaspar Kroselj i Medvescak. 

(Innlegget ble redigert 26.11.15 21:19)

Toppmeis
ToppmeisInnlegg: 1369
27.11.15 04:55

Ser ikke veldig mye jeg heller, men skjer jo at jeg speller noen kroner og kamptidspunktene er noe snillere på helsa enn hva tilfellet er med NHL. Har hatt brukbar suksess på oddsen faktisk, sikkert fordi jeg ikke overanalyserer like mye som i NHL...

Min favorittspiller (gjennom alle tider) er Ilya Kovalchuck så begynte å følge litt med da han kasta inn årene i NHL. Nå spiller dessverre Kovi bare for penga og det var oppriktig nitrist å se han i forrige VM, så prøver å ikke se noen SKA matcher. 

Golychev for Yeakterinburg (selv om bookien har oppdaget han nå) og Radulov når CSKA speller hjemme mot gjerrige lag pleier å være gode penger. 

creampie88
creampie88Innlegg: 226
27.11.15 07:42

For de som er glad i penger:

Mozyakin og Kovář (poeng, ikke mål) på Metallurg Magnitogorsk er money. Mozyakin er vel den beste forwarden i KHL sammen med Radulov. Platt på CSKA er også svært brukbar sammen med Jan Muršak. Pleier og være ganske høy odds på Muršak mål.

Omark og Makarov på Salavat Ufa, Shipachyov og Dadonov på SKA St. Petersburg, Azevedo på Bars Kazan, og nevnte Robinson på Dyn. Moskva. Er mange andre som kan nevnes men disse er ofte på tavla.

En annen luring er Daugavins på Nizhny Novgorod. Veldig god odds på en spiller som fort putter i tighte matcher. Ellers har jeg god erfaring med på løperne til Dinamo Riga (Lauris Dārzins og Miks Indrašis i sær)

(Innlegget ble redigert 27.11.15 07:44)

norball
norballInnlegg: 2908
07.09.17 19:22

Skjer litt saker og ting i KHL:

Sju lag skal kastes ut over de neste fire sesongene. I tillegg ble to lag kasta ut i sommer; Medvedsac Zagreb og Metallurg. Fire nye (ikke-russiske) lag skal inn i ligaen. Det nye arenakravet er 12000 sitteplasser.

Zwei_Minuten_Strafe
Zwei_Minuten_StrafeInnlegg: 1261
08.09.17 20:55

Det er tynt med Nordmenn i denne ligaen. Selv Slovenia og Danmark har 4 til 6 spillere i denne ligaen.

Eksberten
EksbertenInnlegg: 20514
14.09.17 00:14
Zwei_Minuten_Strafe: Det er tynt med Nordmenn i denne ligaen. Selv Slovenia og Danmark har 4 til 6 spillere i denne ligaen.

Er jo 5 dansker i Jokerit, som er det eneste nordiske laget som deltar i KHL.
Jokerit var det laget i Norden som hadde høyest tilskuertall i forrige sesong, så dem har ikke tapt appell på å gå ut av den nasjonale liga.

TrondLFC
TrondLFCInnlegg: 3668
21.10.17 12:44
norball: Det nye arenakravet er 12000 sitteplasser.

Da sliter vel CSKA Moskva, eller har de noe på gang ?

norball
norballInnlegg: 2908
21.10.17 14:58
TrondLFC: Da sliter vel CSKA Moskva, eller har de noe på gang ?

Dårlig formulert av meg, det er krav for nye arenaer. Men CSKA skal bygge ny arena. Det skal SKA også. Dynamo Moskva flytter inn i ny arena neste sesong. 

Klikk for å gå tilbake til toppen