Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NHL på tv

NYTT TEMA
makkaa
makkaaInnlegg: 68
11.03.17 09:59

Hei!

Jeg har brukt å se hockey på en lånt viaplay  konto. Er det stor forskjell på kvaliteten fra viaplay til viasat kanal på tv? Og er det evt andre måter, gjerne i full HD på tv enn viaplay/viasat? NHL sender vel ikke til utlandet? 

as_roma
as_romaInnlegg: 20392
15.03.17 04:47

Bruker viaplay selv. Det er like bra kvalitet så lenge nettet er bra nok.

cruisecontrol
cruisecontrolInnlegg: 1572
17.03.17 23:34

Finnes sider på nett hvor man får sett NHL helt gratis i HD kvalitet.Bare google

makkaa
20.03.17 19:24

Finner sider hvor man kan se hockey i god nok kvalitet, men jeg vil ha HD kanaler på tven og har nå ordnet meg viasat ab. Når jeg skulle se Rangers på lørdagskvelden så startet dem ikke vise kampen før nesten 2 minutter var gått. Svakt. Men kvaliteten er nu bra mye bedre enn stream på viaplay synes jeg.

(Innlegget ble redigert 20.03.17 19:24)

guru
guruInnlegg: 9822
22.03.17 13:23

Viaplay leverer krystallklare bilder så lenge du har god nok (og ikke minst stabil nok) båndbredde.

Finnes selvsagt gratis stream på nettet, og ganske gode også. Men fordelen med Viaplay er at du får tilgang til NHL.tv, som lar deg se kampene i reprise, og man har selvsagt tilgang til pauser og spoling under direktesendinger. Man kan også skjule resultatene, slik at man kan gå inn å se på repriser av kampene, uten at resultatet blir spoila. Ganske greit for de som ikke gidder å sitte opp til kl. 3-4 om natta for å se direkte.

Det er dyrt, men man får også annen sport, f.eks. Champions League.

I tillegg finnes det et smutthull der man kan bruke en svensk server via VPN, så får man sett Premier League via svensk viaplay, med sitt norske abonnement.

(Innlegget ble redigert 22.03.17 13:25)

makkaa
26.03.17 09:57

Har 300/300 fiber, men valgte likevel viasat, da jeg synes det var forskjell. Mister da noen goder men synes kvaliteten er merkbart bedre. Har i det minste muligheten å recorde på dekoderen, og brukt den muligheten ett par ganger allerede. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg