Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fra lett mc til moped.

NYTT TEMA
ole.martin98
ole.martin98Innlegg: 5
24.03.14 23:32

Hei, sommeren 2013 bestemte jeg meg år å kjøpe lett mc. en KTM. jeg hadde jobb og jeg hadde penga. men så ombestemte jeg meg fordi jeg også ville ha feit bil når jeg blir 18. faren min sa at jeg kunne kjøpe ktm om jeg brukte pengene jeg hadde tjent fra jobben. og akkurat nå, har eg 70 000 sm eg har tjent fra jobben. men jeg skal ha moped i steden for. Men til saken. faren min sa jeg måtte kjøpe moped isteden  for lett mc. han maste rett å slett om det. han sa at det blei mye bedre, og at han skulle hjelpe meg med å frakte den her. så jeg ombestemte meg. jeg ville ha moped. Da jeg begynte å se på moped og mase til pappa om det, sa han at vi skulle se på det til jul. men han ignorerte meg rundt jula. han begynte å seie at jeg ikke fekk lov til å få moped. i dag (24.03.14) sier han at han ikkje kommer til å skirve under på noe slagsmelding. Konklusjonen er at han sa jeg skulle få moped. han sa han skulle støtte meg som ein far i det kjøpet. store broren min som er 2 år eldre enn meg kjøpte moped og tok moped lappen. i tillegg tok han traktor lappen. han fekk ikke lov til noe. Jeg har gledet meg helt sykt til mars 2014. da skulle jeg få kjøpe moped. men nå får jeg ikke lov. faren min har lurt meg. o
så jeg lurer på om noen kan gi meg noen råd jeg kan si til faren min?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg