Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger vaktmannskap til SS 4/7 på Rally Sweden

NYTT TEMA
Destruktor
DestruktorInnlegg: 23875
13.01.16 12:22

Klarte å dra med meg en del folk som vakter på Rally Norway via VGD for noen år siden, så da prøver jeg igjen :-)

Rally Sweden kjøres dagene torsdag 11. februar til søndag 14. februar. Også i år går en del av strekkene i Norge på fredagen, og det er denne dagen vi trenger hjelp, altså fredag 12. februar.

Det er snakk om SS 4/7 Svullrya som ligger litt nord-øst for Kongsvinger. Samme strekke kjøres altså 2 ganger denne dagen.

De som eventuelt blir med blir plassert ute på strekka. Det er altså ikke snakk om parkeringsvakter, eller billettsalg. Det blir dermed gode muligheter for å komme tett på bilene som skal ut og kjøre, så dette er en ganske optimal jobb for folk med rallyinteresse som liker og komme seg ut i skauen, og tett på bilene :-) 

Det kreves tidlig oppmøte siden vi må ut i skauen i god tid før bilene kommer. Du kan også høyst trolig ta med deg din egen bil ut i løypa, så det er mulig å holde seg varm i egen bil i rolige perioder :-)

Vi kan ikke betale dere i penger for deltakelsen, men de som blir med får Marshall-pass for hele rallyhelgen, noe som gjør at du også kommer inn gratis på de øvrige strekkene som kjøres i Sverige. I tillegg får alle programbladet, og en egen "Rally Sweden Marshall-lue".

Mer detaljer om opplegget gis om noen er interessert... skrik ut så tar jeg kontakt om noen ønsker å være med som vakt fredag 12. februar :-)

Destruktor
27.01.16 11:56

Ingen???? 

gunnarsalo
gunnarsaloInnlegg: 1
09.02.16 13:52

hei

Jeg vil gjerne være med!

Mvh

Gunnar

Destruktor
13.04.16 15:27
gunnarsalo: hei   Jeg vil gjerne være med!

Ja... hadde jeg enda sjekket innom her noen dager før det startet, ble litt knapp tid, og jeg måtte opplyse om hvem og hvor mange vi ble litt tidligere... men men, du hadde garantert fått blitt med, men følg med på nyåret neste år, kan fort bli nye muligheter da også :-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg