Kun 3763 dager....
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Kun 3763 dager....
Lurer på om jeg lever da. Tipper at vi stiller med en innvandrer på 3mila.
Interessant utvikling, ser ut som det ser ganske positivt ut. Ser ut som VM gjorde susen og at man skal være ganske sur og gretten for å nekte Norge (Oslo) nytt OL.
Nå er det allerede gått 100+ dager fre nedtellingen startet til 11. februar 2022 (startdato er min antagelse).
3670 dager igjen i dag. Nesten så jeg begynner å glede meg allerede.
München får OL 2022. I praksis avgjort. Oslo er fullstendig sjanseløse.
VM gjorde susen? I hva da? Eneste en så var stort sett tåke og det var ikke mye underholdning i det...
Og vi måtte jo si nei til OL i 2018, både idrett og politikere mente at vi ikke hadde råd på grunn av økonomien i verden, og om utsiktene var dårlige da, ja hva nå?
Nei spar pengene, ikke sløs de vekk på et OL som kun Oslo-folket vil ha. Jeg for min del er dritt lei hele Oslo...
Bruk milliardene på vei i stedet, det trenger vi mer en et OL...
Tror ikke det blir noe OL i Norge og Oslo uten gjenbruk fra OL´92, f.eks skøytehall(er) .
Ved et samarbeide Oslo/Mjøsområdet tror jeg det kan være politisk mulig.
Syns det ville være på tide at Sverige fikk arrangere et vinter-OL. Burde få full støtte fra Norge.
Enig, Sverige bør få det neste gang. Kort vei for oss og så slipper vi utgiftene. Det er bedre at det investeres i anlegg over hele landet, enn at alle midler skal fokuseres til kun ett sted.
(Innlegget ble redigert 26.03.12 00:50)
Forbanna idioti å søke OL
Søknaden er estimert til å koste150 millioner!
Arrangementet..... +100 milliarder?
HVEM fa** trur dere betaler for dette?
(gjett)
(Innlegget ble redigert 29.03.12 19:29)