Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Carlsen spiller ræva i OL

NYTT TEMA
jeangabin
jeangabinInnlegg: 24135
11.08.14 19:40

http://www.dagbladet.no/2014/08/11/sport/sjakk/sjakk-ol/34727635/

Er det bare meg eller spiller Carlsen langt under par i denne turneringen? Han ser jo ut til å tape titt og ofte. 

(Innlegget ble redigert 11.08.14 19:41)

Sandaas
SandaasInnlegg: 10740
11.08.14 20:36
jeangabin: Er det bare meg eller spiller Carlsen langt under par i denne turneringen? Han ser jo ut til å tape titt og ofte.

Bare deg. Bortsett fra et sjokkerende tap mot Naiditsch har han stort sett spilt bra/veldig bra, og f.eks. for første gang slått Caruana med svarte brikker og direkte utspilt flere stormestere. Han har 1 tap, 2 remis med svarte brikker (deriblant mot Aronian) og resten seiere. Tror du bør følge bedre med på sjakk-OL. Eneste grunnen du kan antyde noe sånt er at listen til Carlsen er lagt vanvittig høyt og så fort han ikke vinner gang på gang så er det automatisk en "svak" prestasjon.

Selv med denne formen (som selvsagt ikke er Carlsen på sitt beste, men langt fra dårlig som han selv kanskje føler det) tipper jeg han hadde overkjørt Anand.

(Innlegget ble redigert 11.08.14 20:41)

Folk_Flesk
Folk_FleskInnlegg: 7468
12.08.14 18:39
Sandaas: Bare deg. Bortsett fra et sjokkerende tap mot Naiditsch har han stort sett spilt bra/veldig bra, og f.eks. for første gang slått Caruana med svarte brikker og direkte utspilt flere stormestere. Han har 1 tap, 2 remis med svarte brikker (deriblant mot Aronian) og resten seiere. Tror du bør følge bedre med på sjakk-OL.

Og ikke før hadde du sagt det så spilte han ræva og tapte mot Saric.

jeangabin
jeangabinInnlegg: 24135
13.08.14 21:36
Folk_Flesk: Og ikke før hadde du sagt det så spilte han ræva og tapte mot Saric.

Han er en så dårlig taper at han har flyktet fra hele mesterskapet.

REBDOOMER
REBDOOMERInnlegg: 502
20.08.14 05:46

Tunge stunder for sjakk Norge dette her, Magnus Carlsen gjorde ikke det han skulle for Norge. Kanskje satt han der og tenkte"Jeg er Magnus Carlsen. Jeg er verdensmester i sjakk. Hvorfor skal jeg gidde å kaste bort tiden min på dette tulle OL'et, når jeg heller kunne vært i USA og se på NBA. Tulle-OL, jeg bryr meg ikke, og demonstrerer at jeg ikke bryr meg ved at jeg taper, så ser de hvor lite jeg bryr meg om dette. Jeg vil vekk herfra, og så lenge vi taper så kommer jeg meg fortere vekk herfra og det synes jeg er bra".

Volmets
VolmetsInnlegg: 2062
23.08.14 22:57
REBDOOMER: Tunge stunder for sjakk Norge dette her, Magnus Carlsen gjorde ikke det han skulle for Norge. Kanskje satt han der og tenkte"Jeg er Magnus Carlsen. Jeg er verdensmester i sjakk. Hvorfor skal jeg gidde å kaste bort tiden min på dette tulle OL'et, når jeg heller kunne vært i USA og se på NBA. Tulle-OL, jeg bryr meg ikke, og demonstrerer at jeg ikke bryr meg ved at jeg taper, så ser de hvor lite jeg bryr meg om dette. Jeg vil vekk herfra, og så lenge vi taper så kommer jeg meg fortere vekk herfra og det synes jeg er bra".

Merkelig hvor likt vi har tenkt her... Men rart da at han først ville dèlta.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg