Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tour The France Doping

NYTT TEMA
1234kf
1234kfInnlegg: 463
25.07.07 15:27
Eg Har nesten forståelse for att dei doper seg i tour the france, med dei lange ettappene dei sykler hver dag. dei må nesten dope seg for å holde ut hele touren,
ledelsen for tour the france skulle halvert alle ettappene sin lengde, da hadde kan hende mindre ryttere dopet seg. men jeg er selvsagt i mot doping.
Jurginho
JurginhoInnlegg: 5268
25.07.07 15:32
Eg Har nesten forståelse for att dei doper seg i tour the france, med dei lange ettappene dei sykler hver dag. dei må nesten dope seg for å holde ut hele touren,

--
Hvilke erfaringer er det du snakker ut fra? Har du noen gang selv drevet seriøs trening rettet mot spesielle mål, da helst utholdenhetsrelatert?
Pingla
PinglaInnlegg: 4936
25.07.07 15:41
Hadde vært bedre med Tour de Andorra, Luxembourg eller Lichtenstein. Langt mer humant, kortere varighet, færre reklamepenger, færre insentiver for dopingmisbruk
KurtCobain
KurtCobainInnlegg: 1247
27.07.07 23:22
Tok jo en evighet for touren kom til Frankrike i år, så dem hadde nok fått dratt det ut i Andorra, Luxembourg og Lichtenstein også.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg