Takk, følger det en tommel med på kjøpet også...? :)
Anyway, hvilken tidligere toppsyklist testet positivt på kokain og forklarte seg med at det var tannlegens skyld. Syklisten slapp forøvrig unna tiltale.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Takk, følger det en tommel med på kjøpet også...? :)
Anyway, hvilken tidligere toppsyklist testet positivt på kokain og forklarte seg med at det var tannlegens skyld. Syklisten slapp forøvrig unna tiltale.
Gilberto Simoni, Italia
Hva har disse friidrettsresultatene til felles. De er oppnådd av norske utøvere: 20.75 - 86.18 - 88,61 - 3,41,16
Tenkte fort på Simoni i går kveld, men fikk ikke bekreftelsen jeg trengte fra Wiki så jeg droppet å svare. Her er forklaringen deres:
"It was later determined that the cocaine in his blood came from candies that his aunt had bought for him from Peru."
(Innlegget ble redigert 04.09.10 13:36)
Ikke for å leke fjortizzz, men du må huske å gi tomler til dem som svarer rett på spørsmålet som du stiller. Bare sjekk åpningsinnlegget.
Ellers vil du irritere mang en sportsentusiast i fremtiden :)
Det har jeg om sider skjønt, takk skal du ha....Tips til mitt siste spørsmål. Stikkord: Medalje.
(Innlegget ble redigert 04.09.10 19:28)
Ja, visst. Riktig. Tommel. Nytt spørsmål, takk :)
Så kan jeg få en for mitt riktige svar?
Ska da væra, så ska da væra :)
Michael Johnson?
Joaquim Cruz, Brasil, gull på 800 meter i 1984 og sølv på samme distanse i 1988.
Er friidrettskaren medaljør frå før WW2? Vanleg soccer fotball?
Raúl González Rodríguez, meksikansk kappgjenger og
Raúl González Blanco, spansk fotballspelar, betre kjent som Raúl?
Vanskeleg å finne på noko, men snookersesongen startar i dag, og ein av dei høgast rangerte spelarane starta si karriere i den byen der denne vekas turnering går. Kva heiter han?
Kan det kanskje være Ding Junhui?
Det er sjølvsagt Ding, som starta på snookerskole i Shanghai ni år gammal - no er han nummer fem på verdsrankinga.
Får ta et fotballspm, siden det var en som syns det var for lite av det her.
El Clásico har blitt spilt 162 ganger, med en forbløffende jevn fordeling av seiere, 68 til Real og 64 til Barca.
En håndfull kamper har endt 5-0, og de spilleren jeg skal frem til er den eneste som har vunnet 5-0, med begge lag.
Michael Laudrup?
Jepp, 8.januar 1994 for Barcelona, 7. januar 1995 for Real Madrid.
Supert, nytt spørsmål in the morning :)
Hvem spurtslo Lance Armstrong i en mann-mot-mann duell opp til Courchevel i 2005? Rytteren måtte trekke seg fra Touren et par dager senere, pga en skade.
Det var Valverde.
Fornavnet takk....
Neida, selvsagt riktig :) Kjør i vei ny.
Alejandro...
Så du ikke hele svaret mitt?
Eller bare bruker du alle ressurser på å lage en kanonspørsmål? :)