Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kombinert : Finnes det kjedeligere idrett ?

NYTT TEMA
Arrest2
Arrest2Innlegg: 2517
15.01.12 17:03

Muligens spesialhopp. Som er lik en dårlig værmelding.

Ekspert Jakobsen greide å si om 99 pst om hoppene : Bruker bena godt, dårlig. Men thermic-forholdene .....

Og når han sitter sammen med en kommentator som snakker 90 pst om historikk og 5 pst om vær og 1 pst om mora til schlisenbergerumfang, - så er en NRK-sportsdag fullkommen når alt blir sendt i reprise................... 

Men - FJERN kombinert som olympisk gren.  Fra kartet. Og hopp. Og 10.000 m skøyter. Og sprangridning. Og kulestøt. Orienteringsløp bør være forbudt. Og kaldsblodstrav.  Og....

opps, det er jo dette statskanalen NRK sender mest av - som jeg fikk regning fra forrige uke. Er det mulig at statskanalen ikke tar hensyn til meg ? Ikke vet at det er lagidretter som fenger ? 

Slå av TV'en? Ja. Selvfølgelig. Når det står Kombinert og et hopprenn som kanskje avvikles og skøyter på programmet - så er det fritid fra TV-titting. Og fritiden er omtrent 100 pst av NRK-sendetid.

(Innlegget ble redigert 15.01.12 17:04)

Teh0wnage
Teh0wnageInnlegg: 1330
29.01.12 20:46
Arrest2: Slå av TV'en? Ja. Selvfølgelig. Når det står Kombinert og et hopprenn som kanskje avvikles og skøyter på programmet - så er det fritid fra TV-titting. Og fritiden er omtrent 100 pst av NRK-sendetid.

Hvis du skal lage en tråd om alt du ikke liker så skal du henge i. Lykke til.

Simen_Dog
Simen_DogInnlegg: 1021
29.01.12 21:13
Arrest2: Slå av TV'en? Ja. Selvfølgelig. Når det står Kombinert og et hopprenn som kanskje avvikles og skøyter på programmet - så er det fritid fra TV-titting. Og fritiden er omtrent 100 pst av NRK-sendetid.

Hvis det er så ille med kommentatorene er det ikke bare å skru av lyden? Å fjerne det som en OL-gren blir litt for dumt.

Man må bare akseptere at man ikke kan like alt, men at andre kanskje synes det er underholdene. Jeg liker heller ikke alt som går på TV, men så lenge andre liker det ser jeg ingen grunn til å fjerne det.

KONG_FU
KONG_FUInnlegg: 1614
30.01.12 18:48

Kombinertløpere er da gode utøvere, skal kombinere både eksplosivitet(hopp) og aerob utholdenhet(langrenn), som ikke er veldig lett skal jeg si deg, da hoppspesifikk trening forverrer langrennsprestasjonen, og motsatt. De har absolutt litt av potensiale som skiskyting hadde på 90-tallet, til å slå ut i full blomst og bli populær tv-idrett. Nå har vi jo i tillegg minst 5-6 stykker som kan vinne WC-renn i tillegg:)

Plarpert
PlarpertInnlegg: 359
31.01.12 08:10

Om det finnes kjedeligere idretter enn kombinert? Ja, det gjør det så definitivt, om referansen er hva som er attraktivt som TV-idrett, og generelt også egentlig...:

Terrengsykling

Synkronsvømming

Begge disse to idrettene burde rett og slett vært fullstendig forbudt på TV.

Sånn, der fikk jeg sagt det..!!

Perbu
PerbuInnlegg: 1698
31.01.12 10:32

Ishockey. Klumper bestående av klær og sikkerhetsutstyr, som fyker rundt etter en puck som er så liten og går så fort at man ikke kan se den.

sertono
sertonoInnlegg: 31110
31.01.12 10:52

Kombinert : Finnes det kjedeligere idrett ?

Så absolutt, fotball f.eks...

Jurginho
JurginhoInnlegg: 5230
31.01.12 14:39
Arrest2: opps, det er jo dette statskanalen NRK sender mest av - som jeg fikk regning fra forrige uke. Er det mulig at statskanalen ikke tar hensyn til meg ? Ikke vet at det er lagidretter som fenger ?

Synd for deg at du aldri ble tatt med ut som barn, eller lærte noe som helst slags kroppslig utfoldelse. Ikke la det gå ut over alle andre. Og det er ikke for sent.

(Innlegget ble redigert 31.01.12 14:39)

mf_6
mf_6Innlegg: 2048
09.02.12 19:13

Kjedeligere enn kombinert: Fotball er definnitivt kjedeligere. 1,5 time med en flokk som sparker på en ball.

Men selvsagt har jeg forståelse for at damer og homser liker å se 22 halvnakne mannfolk som løper rundt på ei grass-slette

kennis82
kennis82Innlegg: 10783
09.02.12 22:06
Arrest2: Og kaldsblodstrav

har du i mot kaldblodstrav a?

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 22964
11.02.12 13:53
mf_6: Men selvsagt har jeg forståelse for at damer og homser liker å se 22 halvnakne mannfolk som løper rundt på ei grass-slette

Men gjør de virkelig det da, eller er det bare en tullepåstand du kommer med fordi du ikke skjønner fotball selv? Syns stort sett de gruppene "hater fotball.

Når så du en fotballspiller sist forresten? Og hvordan kan du kalle dette halvnaken? 

Nei, hold deg til noe du har greie på, og som er trådens tema, sengevæter-sporten kombinert. Fikk meg en god nap på sofaen i formiddag da disse gutta gjorde opp. Eneste positive med øvelsen er at den er med i OL, og at den hjelper oss på statistikken.

(Innlegget ble redigert 11.02.12 13:54)

Siste innlegg