Arrest2Innlegg: 2517
Muligens spesialhopp. Som er lik en dårlig værmelding.
Ekspert Jakobsen greide å si om 99 pst om hoppene : Bruker bena godt, dårlig. Men thermic-forholdene .....
Og når han sitter sammen med en kommentator som snakker 90 pst om historikk og 5 pst om vær og 1 pst om mora til schlisenbergerumfang, - så er en NRK-sportsdag fullkommen når alt blir sendt i reprise...................
Men - FJERN kombinert som olympisk gren. Fra kartet. Og hopp. Og 10.000 m skøyter. Og sprangridning. Og kulestøt. Orienteringsløp bør være forbudt. Og kaldsblodstrav. Og....
opps, det er jo dette statskanalen NRK sender mest av - som jeg fikk regning fra forrige uke. Er det mulig at statskanalen ikke tar hensyn til meg ? Ikke vet at det er lagidretter som fenger ?
Slå av TV'en? Ja. Selvfølgelig. Når det står Kombinert og et hopprenn som kanskje avvikles og skøyter på programmet - så er det fritid fra TV-titting. Og fritiden er omtrent 100 pst av NRK-sendetid.
(Innlegget ble redigert 15.01.12 17:04)
JurginhoInnlegg: 5230
Arrest2: opps, det er jo dette statskanalen NRK sender mest av - som jeg fikk regning fra forrige uke. Er det mulig at statskanalen ikke tar hensyn til meg ? Ikke vet at det er lagidretter som fenger ?
Synd for deg at du aldri ble tatt med ut som barn, eller lærte noe som helst slags kroppslig utfoldelse. Ikke la det gå ut over alle andre. Og det er ikke for sent.
(Innlegget ble redigert 31.01.12 14:39)
KingKongHalvorInnlegg: 22964
mf_6: Men selvsagt har jeg forståelse for at damer og homser liker å se 22 halvnakne mannfolk som løper rundt på ei grass-slette
Men gjør de virkelig det da, eller er det bare en tullepåstand du kommer med fordi du ikke skjønner fotball selv? Syns stort sett de gruppene "hater fotball.
Når så du en fotballspiller sist forresten? Og hvordan kan du kalle dette halvnaken?
Nei, hold deg til noe du har greie på, og som er trådens tema, sengevæter-sporten kombinert. Fikk meg en god nap på sofaen i formiddag da disse gutta gjorde opp. Eneste positive med øvelsen er at den er med i OL, og at den hjelper oss på statistikken.
(Innlegget ble redigert 11.02.12 13:54)