http://www.nettavisen.no/sport/article3387660.ece
Hva har skjedd? For en grusom nyhet...
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
http://www.nettavisen.no/sport/article3387660.ece
Hva har skjedd? For en grusom nyhet...
Hva i helvete?????
Pressemeldingen:
"Det var klokken 19.50 lokal tid mandag kveld at lagkamerater reagerte på at Alexander Dale Oen brukte svært lang tid i dusjen. Da de ropte, og banket på døren, fikk de ingen respons, og de tok seg inn på baderommet, hvor de fant Dale Oen liggende delvis på gulvet, delvis på kanten av badekaret. Olympiatoppens lege, Ola Rønsen, kom raskt på stedet, og det ble igangsatt hjerte- og lungeredning, men uten reaksjon. Ambulansen ankom 6-7 minutter senere, og det ble forsøkt gjenopplivning kontinuerlig på vei til sykehuset. Etter en drøy times forsøk på å få hjertet til å slå igjen, ble Alexander Dale Oen erklært død klokken 21.00 lokal tid."
RIP
Helt forferdelig!
Grusomt. Helt uvirkelig!
Speechless. Og det er sjelden kost.
Hvil i fred.
Uvirkelig.
Hva faen... Dette kom ekstremtt brått.. Kondolerer til familie og nærmeste!
Trist.
Uff, ikke kjekt. RIP
Huff. Sjokkerende nyhet. Hvil i fred.
Hvil i fred. Trist.
Forferdelig. Hvil i fred.
For et sjokk!
For en forferdelig trist nyhet. Helt usigelig trist at norges kanskje beste idrettsutøver, og en enormt sympatisk mann, dør i en alder av 25 år. Blir helt målløs...
Forferdelige greier. Hvil i fred Alexander.
Jeg er i sjokk.
Helt utrolig!! Jeg kjenner jeg er i delvis sjokk... Forferdelig at slike ting skjer.
Hvil i fred Alexander - en personlig favoritt.
Enig, en fantastisk personlighet og en stor idrettsutøver
RIP
Denne så jeg ikke komme. Herlig fyr. Så altfor ung.
Ord blir fattige, det er uvirkelig.
En fantastisk fyr og en herlig utøver, alltid med smilet på lur. Hvil i fred, Alexander.
Viste seg fra sin beste side etter 22. juli i fjor, og har alltid virket som en fantastisk person og utøver. Sjokkerende nyheter!
Hvil i fred.
Fikk sjokk når jeg så dette først på avisen etter å ha vært ute. Så enormt mange tragiske dødsfall og ulykker i sporten nå for tiden..
Hvil i fred! :/
Tragisk. Det er skjeldent jeg blir så sjokkert og satt ut av en overskrift på en nettavis som nå. En tragedie.
Well they built the Titanic to be one of a kind, but many ships have ruled the seas
They built the Eiffel Tower to stand alone, but they could build another if they please
Taj Mahal, the pyramids of Egypt, are unique I suppose
But when they built you, brother, they broke the mold
Hvil i fred
Helt ufattelig. Ord kommer til kort her.
Husker måten han holdt hodet kaldt og svømte inn VM-seieren i Shanghai samme dag som 22. juli.
Recap av prestasjonen. Tårer!
(Innlegget ble redigert 01.05.12 13:25)
Sjokkert og lei meg
mine tanker går til de pårørende!
ditt minne huskes!
Dette er helt ufattelig, helt grusomt... Helt sjokkert nå..
Hvil i fred, Alexander Dale Oen!
Sjukt.