Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dustetråden (Doping)

NYTT TEMA
isvotten
isvottenInnlegg: 1704
08.06.12 22:15

I dag startet fotball-EM, sommerens første store idrettsbegivenhet.

Som vanlig blir vi vel ikke skånet fra doping heller i denne idrettssommeren. I denne tråden vil jeg rett og slett komme med alle de dustene i internasjonal idrett som blir dopingtatt.

Jeg håper selvsagt at jeg ikke trenger å bruke denne tråden noe mer, men jeg tviler.

Plassen står i alle fall åpen for Dust nr. 1

Dust nr. 1:

__

Isvott

Litotes
LitotesInnlegg: 32397
09.06.12 21:01

Dust nr 1 blir vel da Li Zhesi, kinesisk svømmer. Kilde - svensk TV, som igjen refererte til det kinesiske nytehsbyrået Xinhua.

isvotten
19.06.12 00:10
isvotten: Dust nr. 1:

Dust nr. 1: Li Zhesi, Kina. Svømmer og sølvvinner på stafett for Kina i fjorårets VM. Skulle deltatt i årets OL. Nå dopingtatt.

Dust nr. 2: Lance Armstrong, USA. Sykkel. Anmeldt av det amerikanske andidopingbyrået. Ligger an til å miste syv Tour de France-seire. Gratulerer!

goggen43
goggen43Innlegg: 6353
20.06.12 15:50

Dust 3 , heter Erik Tysse og skal kvalifisere seg til OL 8 Juli, dette er en skam for norsk idrett som har spesiallaget en lett løype for at han skal kravet og at han i hele tatt får lov.

Norge skriker høyest når andre doper seg, når Norske gjør det får de hjelp av Olympiatoppen for å komme tilbake.

Glemte linken.

(Innlegget ble redigert 20.06.12 15:52)

lok1
lok1Innlegg: 2070
isvotten
04.07.12 15:52
isvotten: Dust nr. 1: Li Zhesi, Kina. Svømmer og sølvvinner på stafett for Kina i fjorårets VM. Skulle deltatt i årets OL. Nå dopingtatt. Dust nr. 2: Lance Armstrong, USA. Sykkel. Anmeldt av det amerikanske andidopingbyrået. Ligger an til å miste syv Tour de France-seire. Gratulerer!

Dust nr. 1: Li Zhesi, Kina. Svømmer og sølvvinner på stafett for Kina i fjorårets VM. Skulle deltatt i årets OL. Nå dopingtatt.

Dust nr. 2: Lance Armstrong, USA. Sykkel. Anmeldt av det amerikanske andidopingbyrået. Ligger an til å miste syv Tour de France-seire. Gratulerer!

Dust nr. 3: Alex Rasmussen, Danmark. Sykkel. Brudd på meldepliken. Utestengt i 18 måneder. Gratulerer!

(Innlegget ble redigert 04.07.12 15:52)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg