Vær også oppmerksom på at Wilier står for "Long live Italy, liberated and redeemed" noe som sikkert kan gi fascistiske assosiasjoner, uten at det har noe som helst med det og gjøre :)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Vær også oppmerksom på at Wilier står for "Long live Italy, liberated and redeemed" noe som sikkert kan gi fascistiske assosiasjoner, uten at det har noe som helst med det og gjøre :)
Skal nok takle evt facist beskyldninger, håper bare på at ikke tøffen-28 kjører meg ned med den gule bilen sin fordi jeg bruker bilveien, da jeg kun har betalt veiavgift for bilen min og ikke sykkelen hehe.
Noen her som har no erfaring med trådløs computer på sykkelen og om de funker bra?
Vurderer denne for 2300 fraktfritt frå USA !!!
http://www.polarusa.com/us-en/products/maximize_performance/cycling/RCX5_Tour_de_France
Ikkje frå Polar nei !
Nokon som har erfaring med denne?
Eller har bilde av tilsvarende modell montert på sykkelen ?
Ny Kassett....
Har kompaktkrank 50/34
Sliter kraftig i bakkene.
Velger jeg 28/11 kasett fremfor 27/12?
Hvilke fordeler ulemper er det her,
27/12 gir bl.a. mer muligheter for jevnere tråkk ift det andre alternativet, 28/11 har selvfølgelig bredere register som iblant kan være en fordel. Generelt så forsøker man å oppnå så jevnt tråkk som mulig, men det kan være du har andre preferanser.
Det å sette på 28/11 sammen med kompakt gir forøvrig veldig lett utveksling så jeg er interessert i hva du har i dag?
(Innlegget ble redigert 26.04.12 07:59)
EDIT: prøvde å sitere tidligere inlegg uten å lykkes.
Angående bikebuster.dk så er det mulig nettbutikken yter bra service, men ligg for all del unna den fysiske butikken på Vesterbro i København, om dere skulle havne på de trakter. Mer udugelig gjeng med dårlig serviceinstilling, arrogant holdning og tidenes minste interesse for å selge noe som helst skal man lete lenge etter.
(Innlegget ble redigert 28.05.12 16:17)