Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er dette Norges kommende idretts-stjerne ?

NYTT TEMA
Team_Strongliving
Team_StronglivingInnlegg: 2
31.05.11 14:58

Han er 27 år, heter Ivan Persson å sykler for en veldig god sak.

Siden barndommen ble Ivan Andre Persson gjennom mange år oppover mobbet på det værste. Siden han var 8 å 7 år oppover drev med over 20 forskjellige sportsgrener, men siden av mye mobbing blandt annet klarte han ikke å være med andre mennesker ute i samfunnet. Dårlig selvtillit blandt annet var noe av det som ødela masse. Når han var 15 begynnte han å utforske med narkotika i et samfun der han ble godtatt, og han satt seg godt til rette, og alt så rett å slett ut til å gå til helvette.

I 2009 forsvant han fra disse miljøene å begynnte å trene og sa til seg selv at dette her gidder jeg ikke mere. Han begynnte å komme på tanken av at han ville gjøre en god innsats for samfunnet, å begynnte virkelig å jobbe for dette.

Han har akkurat begynnt Orginisasjonen "Team Strongliving" som er et formål som skal kunne hjelpe alt av mennesker som sliter med et eller annet i værdagen. Nå til dags så løper Ivan over 3 mil vær eneste dag, noen steder må han jo begynne, og har satt seg som mål i å være med i norgestoppen i sykkelsporten i Norge i 2012.

Men, klarer han det?

Dette er en historie om en person som viste alle ryggen å ville bevise at han klarer alt ! Han ble fortallt som liten at han aldrig ville bli noen ting, så frustrasjon teller mye i dette innblikket. Men klarer han dette så vil det være en prestasjon av de største !

Ivan Persson som skal få sinn egen dokumentar på tv snart jobber absolutt med at mennesker er mennesker å alle mennesker skal behandles med respekt uansett åssen dem er eller åssen dem oppfører seg.

Uansett veldig bra gjort mener jeg, absolutt noe å få stor kreditt for . . .

FØLG BLOGGEN TIL IVAN PERSSON HER:

http://ivanpersson.blogg.no/

(Innlegget ble redigert 31.05.11 15:02)

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 49379
31.05.11 15:01

Hyggelig at du har kommet på rett spor igjen!

Men jeg bare lurer, hvis du har som mål å være i norgestoppen i sykling, er det da lurt å løpe 3 mil hver dag?

Walko
WalkoInnlegg: 5130
31.05.11 23:32
KingKongHalvor: løpe 3 mil hver dag?

Det høres jævlig tøft ut for kneene.

Kløden
KlødenInnlegg: 189
04.06.11 01:04

Er organisasjonen Team Strongliving stiftet? Eller under planlegging. På hjemmesiden står det at den ble stiftet i 2010. Jeg klarer ikke å finne noe i offentlige register. Nå er det vel ikke registreringsplikt for slike organisasjoner, men du bør registrer deg skal den organisasjonen din bli tatt på alvor. Jeg vil ikke akkurat råde noen med problemer til å kontakte en uregistrert organisasjon for å få hjelp/støtte til problemene sine.  

eddard
eddardInnlegg: 14530
04.06.11 15:21

Kanskje en ide å finne et annet navn enn en vri på Armstrongs "team livestrong" ? Finn på noe på norsk så høres det ihvertfall ikke ut som navnetyveri.

Ellers er det jo bare å si lykke til, og for guds skyld, er det sykling du skal bli god i så sett deg på sykkelen, ikke løp 3 mil om dagen.

TimMint
TimMintInnlegg: 1470
20.06.11 20:02

Dette liker jeg, kommer selv fra Radøy-området... ish. Kanskje jeg kan skaffe deg en landeveissykkel :)

europass
europassInnlegg: 1
08.08.11 20:58

Måtte åpna ny profil, profilen min blwe spærra, du bor på radøy? sykkler for Nordhordland sykkelklubb da eller? Jeg som sykler med en Livestrong-Sykkeldress, vetr ikke om du har sett meg? :) Akkuratt vært i Nordhordland avisen og på Bergens Tidende og skal løpe Knarvik Mila, alt for menensker som ikke har det bra :)

Relativisme
RelativismeInnlegg: 2044
09.08.11 03:02
Team_Strongliving: og har satt seg som mål i å være med i norgestoppen i sykkelsporten i Norge i 2012.

Mulig det bare er meg, men jeg er dønn lei slike historier..

andwez
andwezInnlegg: 10472
09.08.11 13:57

La oss bare få det ut av verden først: slike tiltak som ditt er det veldig mange av, og dere gjør sikkert en kjempejobb. Når det er sagt: 

- Siden ser ut som en støtteside for generell krisehjelp for folk som har det vanskelig i hverdagen. Jeg føler meg rimelig sikker på at andre organisasjoner tilbyr bedre profesjonell hjelp enn dine ansatte(?) Hvaslags bakgrunn har disse som svarer på mailene? Hvem er de? At man skal brette ut seriøst om sine livsprobelemer til en gratismail fra live.com er heller ikke så veldig fristende.

- Internettsiden har så mange skrivefeil at jeg ikke klarer å ta den seriøst. Engelsken er rett og slett på barneskolenivå. 

- Webshop? Hva skal pengene gå til? Det er bilde av en T-skjorte hvor det står Ivan Persson og Just do it. Sistnevnte regner jeg med er ripoff på trademarken til Nike. 

- Sponsorene dine er henholdsvis to lugubre datingsider og to linker til forbrukslån uten sikkerhet. 

http://www.wix.com/team_strongliving/team-strongliving#!

Klikk for å gå tilbake til toppen