1. Det er ikke lov å skrive at noe er rapportert
2. Det du skriver er mye verre enn det Chapman skrev.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
1. Det er ikke lov å skrive at noe er rapportert
2. Det du skriver er mye verre enn det Chapman skrev.
og han kom opp.
Du så tydeligvis ikke Criterium du Dauphine hverken i fjor eller i år...
(Innlegget ble redigert 01.07.12 17:46)
Hva med Sagan? Hvor mange poeng fikk Edvald i går?
Jeg har garantert, 100% sikkert, fulgt sykkelsporten langt flere år enn deg. For all del, jeg heier på Edvald, men han er ikke god nok anaerobt til å henge med på kjemperykket til Sagan og Cancellara.
1.Er det ikke det? Hvor står det?
2.Langt i fra. og hvis det skulle være noe som er verre, så er det greit, for det er bare svar på ett angrep. slike angrep skal ikke forekomme og da har jo det jeg skrev ikke forekommet i det hele tatt...
Oh lord!
- Skulle gjerne hatt bedre spurt, men måtte bruke mye krefter på å hente Sagan og Cancellara. Jeg hadde syre til langt over øra, det var ikke mye igjen der, det var hardt, sa Boasson Hagen til TV2 rett etter målgang.
Naturlig at han ikke hadde så mange krefter igjen.
Veldig bra av Edvald. Sagan valgte å følge Cancellara med en gang, det var smart. At Edvald ikke er god nok er en ganske så merkelig kommentar, det er aldri lett å si hvilket rykk en skal følge. Litt overrasket over at Gilbert var så usynlig. Må vel ha skjedd noe med han før den bakken?
Rolig nå gutt. Du dreit på draget. Get over it.
I dag så du vel det jeg fortalte deg? At Edvald er god nok for kneikene. Gjorde kanskje en dårlig taktisk valg ved å ikke ha hjulet til Spartacus, men gjorde en mektig imponerende prestasjon da han hentet inn luken på kneiken.
Jeg hadde de 4 første og Daniel Martin. Det bør da bli poeng på tourmanageren av det.
1. Jeg trodde det sto i reglene, men fant det ikke der, så da regner jeg med det står på en eller annen sticky jeg har lest, og det er derfor ikke en bindende regel. Likevel er dette noe man skal unngå for å holde debatten på sporet.
2. Feil holdning. Selvsagt er "frekke idiot" verre enn et ironisk, harmløst "brainiac". Tar du deg nær av slikt, bør du jekke deg selv ned også, for du er rimelig skarp i kantene enkelte ganger.
Ja, du har rett, Sagan er foran med et par poeng. Han fikk noen poeng på den innlagte spurten også :-)
Tja, overrasket over EBH idag, gjorde en kjempe jobb! Synd Sagan er en såpass mye bedre avslutter, for hadde det vært kun Eddy og Fab ville nok EBH tatt det like lett som Sagan!
Edvald er i form og det å tette den luken var utrolig sterkt. Litt passivitet akkurat når de rykket, men viser muskler når han kommer opp der.
Må bare si at Sagan er en fantastisk rytter og er det største talentet som finnes i sykkelsporten. Når det er sagt, klarer jeg rett og slett ikke trynet på han.
Det som er ganske morsomt med påstanden om at han ikke er god nok, er at de som kommer med påstanden aldri er på forumet. Bortsett fra når det er Tour de France selvfølgelig.
Kunnskapen er ikke så stor med andre ord.
Hissig fyr as!
Edvald brukte for mye krefter, Sagan hadde en billigere reise. Uansett så er jeg enig i at Sagan har sett vassere ut i spurtene i år. Edvald slet jo med spurterne på Glava Tour. Hehe.
haha
Det samme er problemet til Gilbert også da? Han klarte jo ikke å henge med i hele tatt?
Poenget er at når man er topp 3 på dagens etappe er man god nok til å vinne. Det er trosalt svært små marginer i denne sporten noe du som har sett på sykkel i så mange år selvsagt veit. Sykkeltaktikk handler mye om å gå med de riktige rykkene og i dag tok det litt for lang tid før Eddvald bestemte seg for å gå etter. Hadde han hatt Sagans hjul på tidspunktet for rykke kunne han fort vunnet.
Nei, det er ikke noe "oh lord!", det. Bare det at du og et par andre her viser total nullkometanse når det kommer til forståelse av sykkel.
Oh lord
Det blir litt sånn "er glasset halvfullt eller halvtomt" over dette. På den ene side er det klart at Edvald ikke var god nok til å vinne i dag, det kunne alle se. Så kan man selvsagt diskutere hva han ikke var god nok på. Posisjonering? Svare på et avgjørende rykk? Svare gjorde han jo, men det kostet for mye. På den annen side tror jeg vi kan være enige om at prestasjonen til Edvald var bra. Bra eller bra nok? Halvfullt eller halvtomt?
Mitt tips er at han hadde tapt mot Sagan i dag, selv om han hadde sittet klistrer på hjulet til Cancellara hele veien, men det blir ren spekulasjon selvsagt.
Du har kanskje sett det flere år, men du har garantert ikke sett mer enn meg. Tour de France hvert år i 10 år er ingenting.
Det taktiske som sviktet litt i dag. Edvald er definitivt sterk nok.
(Innlegget ble redigert 01.07.12 17:56)
Lest gjennom den diskusjonen deres nå. Litt må du tåle kompis, du høres ut som en besserwisser som ikke tåler å ha tatt feil.