Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Brosteinene 2017

NYTT TEMA
Felice_Gimondi
Felice_GimondiInnlegg: 6653
07.04.17 10:24
Progressen: Eksempler og begrunnelse, takk!

Nå har du endog fått eksempler fra flere.

Progressen
ProgressenInnlegg: 920
07.04.17 14:56

Hva slags sykkelforum har man hvis det ikke er velkomment å si at men mener den "gamle" RVV var bedre enn den "nye"?

Dette spørsmålet er passe hjemmelekse for deg (og evt andre som - på helt uforklarligvis - måtte mene jeg er et troll).

(Innlegget ble redigert 07.04.17 14:57)

Felice_Gimondi
07.04.17 15:16
Progressen: Dette spørsmålet er passe hjemmelekse for deg (og evt andre som - på helt uforklarligvis - måtte mene jeg er et troll).

Det finnes ingenting av verdi å lære av deg, bare en masse dårlige holdninger og dårlig adferd så som å slenge seg med i sykkelritt uten å ha noe der å gjøre.

Felice_Gimondi
07.04.17 15:20
Progressen: De Ronde befinner seg fortsatt i ødelagt tilstand etter den seneste endringen av løypa.
Alt for forutsigbart har dette blitt. Van Avermaet og Sagan skal gjøre veldig mye feil for å ikke kunne klatre opp på pallen begge to.

Dette er så bak mål som det er mulig å få det. Finnes ikke et snev av fornuft i innlegget fra noe som helst perspektiv. Og dette er ganske representativt for dine "bidrag".

Felice_Gimondi
07.04.17 19:52
Progressen: 1. Man må minst være hjerneskadet for å i denne sammenheng tolke ordet "ødelagt" bokstavelig. Den som ikke skjønte at det ordet ble valgt for å sette det på spissen kan jeg ikke hjelpe.

Tja, at du skriver fanteri og tøys som du i ettertid ikke står ved når du får press på det er en kjent sak. Heller ikke denne gangen har du baller nok til å stå for at du 2 ganger sier rittet er "ødelagt".

Uansett hvilket latterlig tolkningsmoment man legger i det så er det ikke spesielt bra eller vettugt på noe vis å uttrykke seg om RVV på den måten.

Samme gjelder en rekke andre forhold og formuleringer som kommer fra deg. At noen gidder påpeke det er kanskje det mest overraskende. Resten av gjengen her gidder ikke engang reagere på tøvet som kommer fra din kant.

Felice_Gimondi
07.04.17 19:53
Progressen: 3. Jeg kan sannsynligvis mye mer landeveissykkel enn gjennomsnittet her inne.

Svært tvilsomt.

Felice_Gimondi
07.04.17 19:55
Progressen: 6. Hvis jeg er bak mål, så er Boonen bak mål.

Nope, du kan under ingen omstendigheter rane til deg Boonens standpunkter i RVV saken. Han har aldri konkludert med at RVV er ødelagt, uansett fjottetolkning, slik som du gjør.

Felice_Gimondi
07.04.17 19:59
Progressen: 8. Hva slags sykkelforum har man hvis det ikke er velkomment å si at man mener den "gamle" RVV var bedre enn den "nye"?

Hadde det bare vært dette du sa så, men det var det nå engang ikke. Dette er bare et eksempel, f.eks. fortellingen din fra Voss Geilo er en annen og det forteller de fleste mer enn nok.

voldsmann
voldsmannInnlegg: 1628
07.04.17 22:27

Det ser ut som moderator har sletta siste innlegget han Felize. Da synes jeg du og kan slippe denne kampanjen. Så kan vi gå tilbake til det vi skal drive med, og ikke søple ned trådene med den evige kranglinga som aldri tar slutt. 

Trehjulssykkel
TrehjulssykkelInnlegg: 3875
07.04.17 22:37

Jeg har rapportert flere av innleggene hans som spam som mod har fått sletta, så jeg foreslår at flere bare gjør det samme så vi kan få en ende på dette. 

HLund
HLundInnlegg: 1738
07.04.17 22:38
All-Equal: Her siktet vi utelukkende til avslutningsegenskapene. Altså at han kan trene så mye spurt han vil, det nytter ikke uansett.

Sånn wheelsøkker ja. That makes more sense. Da er jeg helt enig.

Felice_Gimondi
07.04.17 23:06

Den er god.

voldsmann
07.04.17 23:51

@Trehjulssykkel, jeg har gjort det samme. 

Trehjulssykkel
09.04.17 17:31

Jaja, da var vi hvert fall endelig ferdig med disse oppkjøringsrittene til årets høydepunkt; Tour de France. Etter dette merker jeg at jeg gleder jeg meg skikkelig til juli, der vi sykkelconnoisseurer endelig får mulighet til å vifte med kunnskapspenisen vår til intetanende sommerturister.

Sarella
SarellaInnlegg: 8516
09.04.17 17:47
Trehjulssykkel: . Etter dette merker jeg at jeg gleder jeg meg skikkelig til juli, der vi sykkelconnoisseurer endelig får mulighet til å vifte med kunnskapspenisen vår til intetanende sommerturister.

Det morsomste av alt, hvordan dere skryter av dere selv og er stolte av det, men liksom skal kamuflere det, høydepunkt hvert år ;)

Trehjulssykkel
09.04.17 17:50
Sarella: Det morsomste av alt, hvordan dere skryter av dere selv og er stolte av det, men liksom skal kamuflere det, høydepunkt hvert år ;)

Det er ikke noe poeng å vifte penisene til hverandre, for den har vi sett mange ganger allerede før sommeren. Det er når turistene strømmer til, at vi endelig har sjansen til å vise hvor stor og fin den er. 

Det er flere som allerede har fått en liten smakebit i dag.

(Innlegget ble redigert 09.04.17 17:51)

Il_Falco
Il_FalcoInnlegg: 4204
09.04.17 18:54

Vi ekpsertene drar på ferie så snart Østerrike rundt er avgjort ;)

glitteringprizes
glitteringprizesInnlegg: 1596
21.04.17 18:25
Progressen: Boonen og jeg er enig. Hans standpunkt er forenelig med mitt standpunkt. Nemlig at RVV har blitt mer forutsigbart.

Om du forutså hvordan de siste tre RVV kom til å avgjøres, så må jeg bare gratulere. Jeg tillater meg riktignok å tvile. 

Trehjulssykkel
21.04.17 19:19
glitteringprizes: Om du forutså hvordan de siste tre RVV kom til å avgjøres, så må jeg bare gratulere. Jeg tillater meg riktignok å tvile

Progressen er selvsagt Lilli Bendriss fra Åndenes Makt.

Progressen
22.04.17 00:04
glitteringprizes: Om du forutså hvordan de siste tre RVV kom til å avgjøres, så må jeg bare gratulere. Jeg tillater meg riktignok å tvile.

Å på den ene siden betegne noe som i noen grad forutsigbart, og å på den andre siden faktisk forutse noe helt presist, er to helt forskjellige ting.

Hvis man legger hhv Mur de Huy og Alpe d'Huez til slutten av to ritt, og leser av startlisten at hhv Froome og Valverde er kapteiner og favoritter, er det da hardt å forutse at disse to vil avgjøre til deres fordel i siste bakke?

Neppe. 

Samme gjelder åpenbart i RVV - etter min (og Boonens) mening: Når man har laget en runde med Kwaremont-Parterberg-dobbelen så sent i rittet, så er det "enkelt" for favoritter av typen Sagan, Cancellara osv å sitte stille helt til nesten slutten av rittet og vite at der vil de nesten uansett parkere alt av spurtere og andre outsidere.

Her tror jeg din lojalitet til forumets pøbel; Felice, har gjort deg dummere enn du egentlig er.

glitteringprizes
glitteringprizesInnlegg: 1596
22.04.17 00:17
Progressen: Samme gjelder åpenbart i RVV - etter min (og Boonens) mening: Når man har laget en runde med Kwaremont-Parterberg-dobbelen så sent i rittet, så er det "enkelt" for favoritter av typen Sagan, Cancellara osv å sitte stille helt til nesten slutten av rittet og vite at der vil de nesten uansett parkere alt av spurtere og andre outsidere.

Jeg fatter ikke hvorfor du skriver dette, når du selv vet at rittet har blitt avgjort før Kwaremont-Pater alle de tre siste årene. Det minner meg om da du i april 2015 insisterte på at Kristoff, i motsetning til EBH, var sjanseløs i RVV,.

Progressen
22.04.17 00:59

Da antar jeg at du fatter like lite av hva Boonen snakker om når han sier:

"The different parcours changed the race a lot," he said, referring to the move of the finish from Meerbeke to Oudenaarde and the replacement of the Muur and Bosberg by the Oude Kwaremont and Paterberg as the end game.

"More was possible on the old parcours – more styles of racing, more scenarios

http://www.cyclingnews.com/news/boonen-i-dont-want-to-stay-in-the-bunch-in-my-final-tour-of-flanders/

voldsmann
22.04.17 11:21

Henvisning til autoritet er en klassisk tankefeil. (Logical fallacy) Og gir deg hverken mer eller mindre rett.

Progressen
22.04.17 12:36
voldsmann: gir deg hverken mer eller mindre rett

Vil du diskutere i hvilken grad "den nye" RVV legger til rette for et mer forutsigbart ritt sammenliknet med "den gamle" RVV?

voldsmann
22.04.17 12:39

Nei.

Progressen
22.04.17 13:04
voldsmann: Nei.

Ja, det var det jeg tenkte... Og i nettopp denne sammenheng (at du ikke er interessert i saklig og sykkelrelatert diskusjon), tillater jeg meg å låne dine egne ord fra tidligere:

Da synes jeg du og kan slippe denne kampanjen. Så kan vi gå tilbake til det vi skal drive med, og ikke søple ned trådene med den evige kranglinga som aldri tar slutt. 

(Innlegget ble redigert 22.04.17 13:05)

voldsmann
22.04.17 13:22

Javel.

voldsmann
22.04.17 13:54

Det er bare å rapportere ham. Jo flere jo bedre. Han bidrar med ingenting unntatt med et ekstremt retthaveri og en nesten parodisk kverulering.

(Innlegget ble redigert 22.04.17 14:03)

Trehjulssykkel
22.04.17 14:14

At han får lov til å holde på får meg til å lure på om dette er et slags sosialt eksperiment satt igang av VG.

Progressen
22.04.17 14:56
Trehjulssykkel: lov til å holde på

Holde på med hva?

Jeg skrev helt enkelt bare ned min mening om "den nye" RVV.

For det måtte jeg høre på at jeg både var idiot, led av napoleonsyndrom, ikke kan noe om sykkel, i det hele tatt var uønsket på forumet.

Det synes du er OK?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg