Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Barcelona skal kanskje starte lag!

NYTT TEMA
kingm
kingmInnlegg: 6008
11.08.03 17:19
Hørte det nettopp fra Vacchi på Eurosport (ja for det er val Vacchi som kommenterer nå), hadde jo vært morsomt det nå som mange spanske sponsorer skal slutte, kunne blitt ett veldig bra lag tror jeg!

noen som har en mening om dette eller har hørt noe om dette?
cimertex
cimertexInnlegg: 811
11.08.03 17:34
Det der er vel ikke Vacchi?

Ganske sikker på at det ikker er han.
cimertex
cimertexInnlegg: 811
11.08.03 17:36
Kelme-seier i dag:-)
kingm
kingmInnlegg: 6008
11.08.03 17:40
cimertex skrev:
Det der er vel ikke Vacchi?

- ja var litt usikker selv, er det Adammson da eller?
hørtes ut som fyren som kommenterte klassikern på lørdag c, og jeg mente jeg hørte han presenterte seg som Robert Vacchi da!

men jeg finner ikke startlisten på Vuelta a Burgos på cyclingnews siden hmm!
sabtrli
sabtrliInnlegg: 10
11.08.03 19:25
Det var ikke Roberto Vacchi som kommenterte i dag nei. Han bruker da ihvertfall ha _noe_ interessant å si i løpet av en times sending, mens han som kommenterte i dag hadde null og niks å bidra med annet enn ymse oppramsing. Blir ikke moro å følge Vuelta a Burgos videre med denne karen.

Var Vacchi som kommenterte Clasica San Sebastian på Lørdag.

Når det gjelder Barca og sponsing av sykkellag, så skal de etter det jeg forstått starte et U23 lag fra neste sesong av. Kanskje benytter de sjansen å starte et profflag nå som det er så mange ledige ryttere på markedet?
Freitas
FreitasInnlegg: 17449
11.08.03 21:24
Jeg leste noe om det i går i en spansk avis (Marca?) på lørdag eller i går. Glemte å legge det ut her. Det så ut som en sped start i 3.div. med et U23-lag var tanken, men med en slags 5-årsplan for å bygge seg opp mot 1.div. Vi får se, penger sirkulerer i hvert fall i stor hastighet innen den bedriften.
Arachnar
ArachnarInnlegg: 175
12.08.03 15:48
Barcelona F.C har et underskudd på over en milliard så jeg synes det er meget merkelig...
Freitas
FreitasInnlegg: 17449
12.08.03 18:38
Det vet jeg, men som sagt sirkulerer det penger i systemet hele tida. Hvis de finner ut at en satsing på sykkel i det små kan gi inntjening på sikt, vil det ikke forbause meg om de prøver.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg