Joda, slik ble det (inkludert parentesen). Sågar inntraff avslutning av kamp 3 i akkurat passe tid til kanalveksling. Men så kom riktignok kamp 4 tilbake på E1 etter (kanal)hoppinga (den var snedig, om jeg så får si det selv :-p ), da det sto tennis uten livetag i programoversikten (man er ambisiøs som programkaballegger om man satser på å få unna to kamper på like mange timer ;-) ). I den forbindelse klarte de for øvrig å avslutte på E2 flere minutter før E1 overtok igjen, så man gikk glipp av ca. ett game. Amatører og hengerumper, for å si det med Egon Olsens ord. ;-)
Dette var den eneste av kvartfinalene som gikk til tre sett, og Görges snudde den til seier 4-6, 6-3, 6-4 over Hantuchova. Tidligere på dagen slo Jankovic Stosur med 6-4, 6-2 (juhu!), Radwanska slo Lisicki med 6-2, 6-1 og Wozniacki slo Ivanovic 6-3, 7-5. Sabine hadde en skikkelig off-dag med førsteserveprosent på 45, ett ess mot fem dobbeltfeil og en drøss upressede feil der det skulle vært vinnere (inkludert en ball hun faktisk klarte å slå under nettet!), hun fikk sin første breakball i kampen på 2-6, 0-5 - og omsatte den faktisk. ;-)
Første semifinale mellom Jankovic og Radwanska skal starte tidligst 14:00 norsk tid (er satt av tre timer til doublekampen i forkant, så det skjemaet bør jo holde), og den andre mellom Görges og Wozniacki (som vi jo kjenner utfallet av de to seneste kampene mellom) tidligst 16:00 (da det også er over på E2 igjen ifm de to første konkurranseomgangene i skiflygings-VM). Det er imidlertid beregnet 105 minutter til opptakssending av andre semi på hovedkanalen etter (kanal)hoppinga (hm, nå kjennes den utbrukt allerede :-/ ) fra 18:15, spørs om ikke det blir oppskriften for meg denne gang. Blir dog ikke overrasket om man i stedet havner midt oppi en fortsatt pågående kamp, og får sett heller lite av den...
PS: Stakk hele gjengen av når jeg dukka opp i tråden, a? ;-p