Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Oddsforum

NYTT TEMA
VivaLV
VivaLVInnlegg: 29363
04.10.10 18:39

Jeg fortsetter min spamming (og forhåpentligvis også litt bra informasjon for andre innimellom).

Utenom VGD (som jo tross alt er relativt dødt). Finnes det noen gode forum for odds-diskusjoner.

Foreløig har jeg funnet disse. Men også på begge de to er det jo relativt dødt. Skulle tru dette var mange nok som drev med betting til at de kunne fått ett stort forum på plass. Jeg er medlem i flere forum som tilsynelatende er MYE smalere enn betting hvor aktiviteten er mye høyere enn det er på hver av de 3 forumene her nevnt.

http://www.oddsen.nu/

http://www.oddsnet.com/

wwwMeihackOrg
wwwMeihackOrgInnlegg: 3086
04.10.10 18:47

De som har best resultater sjuler nok sine suksessfulle teorier ;)

DragonFly
DragonFlyInnlegg: 2569
04.10.10 20:01

Tipszonen og betxpert kan kanskje være av interesse om du vil utvide horisontene dine rundt skandinavisk fotball om du satser på det da.

Covers er grei å bruke om du er interessert i amerikansk sport. Det er enorm aktivitet der og også en del gode cappere.

Betfair sitt forum har alltid mye aktivitet med lange in-game-tråder på selv de merkeligste kampene. Det er en del som er veldig gode på tennis også, men du må nesten finne frem til det selv :) En del gode tips når det gjelder trading også, spesielt på tennis- og cricketforumet kanskje.

Et par andre som kanskje er av interesse,

trade2win - spreadbetting/binary

thegamblingtimes - her er vel kanskje det du er mest interessert i ut fra å ha sett dine øvrige poster.

laytheodds - trading og generelt gode tips for bruk av exchange. Dekker fotball godt.

Alle er gode til hvert sitt formål. Det er sjeldent at du vil finne en norsk side som er bedre på annet enn norsk fotball. Men de ovennevnte er i alle fall de jeg bruker i ulike sammenhenger.

(Innlegget ble redigert 04.10.10 20:04)

VivaLV
VivaLVInnlegg: 29363
04.10.10 20:07

Takker for tips.

Da har jeg ihvertfall funnet de norske som er mest aktuelle antar jeg, siden du ikke nevner noen flere i den gruppen.

vadefugl
vadefuglInnlegg: 39760
04.10.10 21:06

Når jeg klikket meg inn på den Moneytråden med kun 2 innlegg der, så fikk jeg beskjed av Norton at den siden/tråden var farlig. Begynner å lure så jeg våget ikke å ta en kikk i den tråden. Merkelig.

DragonFly
04.10.10 22:03
vadefugl: Når jeg klikket meg inn på den Moneytråden med kun 2 innlegg der, så fikk jeg beskjed av Norton at den siden/tråden var farlig.

Det kan kanskje være fordi det er linker der inne til moneyoookers og neteller. Det kan være at Norton mistenker at noen forsøker å svindle noen.

Akkurat nå er det i alle fall ikke noe farlig der inne.

DragonFly
04.10.10 22:13
VivaLV: Takker for tips. Da har jeg ihvertfall funnet de norske som er mest aktuelle antar jeg, siden du ikke nevner noen flere i den gruppen.  

Det finnes mange mindre forum der ute, men de du allerede bruker har nok allerede det meste av det du trenger. Men de jeg linket til kan kanskje være grei å lese på om du vil studere andre innfallsvinkler, og ikke nødvendigvis bare tips.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg