Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Poker verktøy?

NYTT TEMA
tknor37
tknor37Innlegg: 24
07.10.10 03:06

Noen som kan anbefale meg et bra poker program som kansje kunne hjelpe meg og bedre mitt poker spill på nett, (analyseprogrammer og oddskalkulatorer o.l. ) har googlet og det er fler å velge fra der ute ser jeg, er kun en liten hobby spiller, men hadde vært moro å kunne vinne litt en gang i blant :-)

LiquidDarkness
LiquidDarknessInnlegg: 11832
07.10.10 13:39

Spørs jo hva en spiller, men om det er snakk om hold'em så er Holdem manager og pokerstove stort sett det en trenger.

Pokerstove er gratis - holdem manager har en 15 dagers gratis trial.

tknor37
08.10.10 08:25
LiquidDarkness: Spørs jo hva en spiller, men om det er snakk om hold'em så er Holdem manager og pokerstove stort sett det en trenger. Pokerstove er gratis - holdem manager har en 15 dagers gratis trial.

Da er Holdem manager installert, må prøve å sette meg inn i dette og håpe det kan bedre spillet mitt. Og det er hold'em jeg spiller ja, nå er det rush poker på Full Tilt som som gjelder, utrolig moro.

Så takk for tipset LiquidDarkness, jeg har lest mange av dine velformulerte og interessante innlegg og forstår at du er en med store poker kunnskaper. Ha en fin dag

J0a
J0aInnlegg: 14775
08.10.10 16:56
LiquidDarkness: Spørs jo hva en spiller, men om det er snakk om hold'em så er Holdem manager og pokerstove stort sett det en trenger. Pokerstove er gratis - holdem manager har en 15 dagers gratis trial.

Det er vel ikke helt lovlig? Er vel muligheter for å bli busted?

LiquidDarkness
08.10.10 20:21
J0a: Det er vel ikke helt lovlig? Er vel muligheter for å bli busted?

100% lovlige og godkjente av alle sites begge to.

LiquidDarkness
08.10.10 20:25
tknor37: Da er Holdem manager installert, må prøve å sette meg inn i dette og håpe det kan bedre spillet mitt. Og det er hold'em jeg spiller ja, nå er det rush poker på Full Tilt som som gjelder, utrolig moro.

Holdem manager spesielt er et vanvittig omfattende program med nærmest endeløse muligheter. Men begynner en i det små og prøver å forstå/bruke noen stats og litt funksjonalitet til å begynne med, så er det ikke så vanskelig å sette seg inn i.

Høres ut som om du har mye moro foran deg :)

WastedYears3
WastedYears3Innlegg: 2542
09.10.10 01:11

jeg kjøpte noe som heter texas calculatem for noen år siden. den funker sånn at den ser på kortene på bordet og kortene du har på hånd så regner den ut sannsynlighet til forskjellige hender.  og gir deg råd om hva du bør gjøre. du kan stille inn om du vil spille looose eller tight, midt i mellom hva du enn liker. jeg  syns den er fin. men du kan ikke følge rådene dens blindt, siden du da vil tape i lengden. så beste er vel å bare se på hva den regner sammen så ta avgjørelsene selv. kostet 40 dollar eller noe. men nå tror jeg du kan få den gratis når du laster ned softwaren til et pokersted eller noe. virker som de har samarbeidsavtaler med alle de store pokerstedene.

tknor37
09.10.10 13:00
WastedYears3: jeg kjøpte noe som heter texas calculatem for noen år siden. den funker sånn at den ser på kortene på bordet og kortene du har på hånd så regner den ut sannsynlighet til forskjellige hender.  og gir deg råd om hva du bør gjøre. du kan stille inn om du vil spille looose eller tight, midt i mellom hva du enn liker. jeg  syns den er fin. men du kan ikke følge rådene dens blindt, siden du da vil tape i lengden. så beste er vel å bare se på hva den regner sammen så ta avgjørelsene selv. kostet 40 dollar eller noe. men nå tror jeg du kan få den gratis når du laster ned softwaren til et pokersted eller noe. virker som de har samarbeidsavtaler med alle de store pokerstedene.

Takk til deg også WastedYears3, skal prøve denne texas calculatem. Er jo som jeg skrev tidligere en veldig hobby spiller, men skal bli artig å sette seg inn i dette, kanskje på tide etter 9 år med nett spilling, tror neppe jeg skal slutte jobben og satse på en poker karriere, men kanskje vi møtes ved et bord en dag og da skal jeg være vel forberedt :-)

WastedYears3
WastedYears3Innlegg: 2542
09.10.10 14:16

spiller ikke lenger jeg. har ikke tolmodighet så gjør alltid dumme ting etter en stund når jeg kjeder meg og da går det ikke så bra :P så min pokerkarriere ble lagt på hyllen før den hadde startet ordentlig :P

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg