Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Uttakk fra Betfair

NYTT TEMA
arkles
arklesInnlegg: 6442
28.03.17 22:54

Hei. Syns Betfair er den morsomste bookien å bruke og setter inn noen penger fra tid til annen. Har funnet ut at paysafe-card funker best til innskudd, men hvordan i granskauen kan man få ut kroner derfra.. Har prøvd net-teller og skrill, men det stopper på norske kort og validation error.

Noen som har noen andre tips eller muligheter å komme rundt dette ?

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13334
28.03.17 23:27

Uttakk er verdens lønn?

Jeg tar ut til Neteller fra Betfair uten problemer ihvertfall.

arkles
29.03.17 00:08

Takker, får prøve en runde til med net-teller. hvis det funker så er det vel jeg som har gjort noe feil

arkles
29.03.17 00:32

Er treig her nå, men må du sende inn pass/id før du setter inn penger på net-teller ? Prøvde en funding men den ble stoppet

Johnsli
29.03.17 00:56

Har aldri sendt inn dokumentasjon til dem. Husker ikke om de krevde noen annen form for bekreftelse, men jeg overførte penger fra bank til neteller først, og så videre til Betfair. Aldri hatt noen problemer med å føre over fra Betfair til Neteller. Det burde vel gå frem av feilen om det er Betfair eller Neteller som stopper transaksjon og hvorfor, evt. får du prøve å kontakte en av dem.

Når jeg ser i mailhistorikken min fikk jeg en mail fra Betfair som bekreftet at Neteller-kontoen min var knyttet opp mot Betfair. Får du satt inn penger fra Neteller til Betfair? Kun motsatt som ikke går?

Jeg går på "withdraw" hos Betfair, velger alternativ metode. Der ligger Neteller-kontoen min inne, og så fyller jeg bare inn beløpet jeg vil overføre.

(Innlegget ble redigert 29.03.17 00:59)

Canucks
CanucksInnlegg: 73164
29.03.17 01:03
Johnsli: Har aldri sendt inn dokumentasjon til dem. Husker ikke om de krevde noen annen form for bekreftelse, men jeg overførte penger fra bank til neteller først, og så videre til Betfair. Aldri hatt noen problemer med å føre over fra Betfair til Neteller. Det burde vel gå frem av feilen om det er Betfair eller Neteller som stopper transaksjon og hvorfor, evt. får du prøve å kontakte en av dem.

Setter man inn penger med paysafe-card så må man ta ut med bankoverføring siden paysafe-card ikke er et alternativ.

For å kunne ta ut penger til Neteller må man ha brukt Neteller til å sette inn penger også, og det å sette inn type et par hundre kroner med Neteller gjør ikke at man får lov til og ta ut med Neteller, da det skal balanseres ut. Det er som regel greiest å holde seg til en metode på bet-sider, og ikke blande mange, for da må man gjerne balansere også med innskudd vs. utskudd.

Når det gleder dokumentasjon er det forskjellige praksiser for hver side, og de har gjerne interne grenser for beløp, både totalt som man har tatt ut gjennom tiden, og enkeltbeløp. Med visse metoder kan de også verifisere informasjon gjennom 3. parter som f.eks Neteller uten å etterspør dokumenter også.

Johnsli
29.03.17 01:30

Mulig, helt ærlig aner jeg ikke hva et paysafe-kort er, og hvorfor det vil være relevant for uttak fra Betfair til Neteller. Aldri hatt noe kort til dette, kun 1 konto hos Betfair og 1 hos Neteller.

Canucks
CanucksInnlegg: 73164
29.03.17 16:03
Johnsli: Mulig, helt ærlig aner jeg ikke hva et paysafe-kort er, og hvorfor det vil være relevant for uttak fra Betfair til Neteller. Aldri hatt noe kort til dette, kun 1 konto hos Betfair og 1 hos Neteller.

PaySafe card er et slags giftcard eller paycard som man bare har fylt opp, gjerne for en ekstra maskering når man setter inn.

Og dersom TS ønsker og ta ut penger med Neteller så regner jeg med at grunnen til avslaget er pga. nettopp det, at han ikke har satt inn penger med Neteller.

arkles
29.03.17 21:00

Takk for hjelpen alle mann. Virker til å ha løst seg nå; brukte paysafe card til å fylle opp noen kroner på neteller. Så gikk de kronene videre til betfair og nå har de pluss litt mer blitt returnert. Venter på bank transfer fra net-teller men so far so good.. virker som bankene har blitt superkjipe på alt som nærmer seg utenlandsk gambling

tinnyme
tinnymeInnlegg: 10432
07.05.17 13:14
arkles: Venter på bank transfer fra net-teller men so far so good.. virker som bankene har blitt superkjipe på alt som nærmer seg utenlandsk gambling

Det er ikke bankene som har blitt "superkjipe" men "Regjeringen den Norske" som vil ha alle pengene du gambler bort overført til Norsk Tipping - verdens dårligste bettingselskap.

De har da også som slogan: "Gi drømmen en sjanse" 

For de som gidder: Drøm videre, og gi dine surt ervervede penger til NT.

Virtual Visa er en fin oppfinnelse og om regjeringen finner på flere sprell, så er det bare å koble seg opp med en VPN.

Tiden har nok gått fra de bakstreverske...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg