Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vant grunnet datafeil - hva skjer nå?

NYTT TEMA
Hoostil
HoostilInnlegg: 109
06.06.17 21:17

Tippet på seier til Caroline Wozniacki under kveldens kvartfinale i Roland Garros. Den tapte hun, men Norsk Tipping mener likevel at hun vant og alle pengene havnet på mitt spillekort. 

Jeg tok et dumdristig valg og satset hele summen jeg vant (altså alle pengene mine på nettkontoen) på et nytt bet. Hva skjer nå, vil de kreve pengene tilbake dersom jeg taper? 

win
winInnlegg: 145
15.06.17 10:20

Synes du det er urimelig om de krever pengene tilbake?

JJularbo
JJularboInnlegg: 5803
15.06.17 10:21
Hoostil: Hva skjer nå, vil de kreve pengene tilbake dersom jeg taper?

Selvfølgelig vil de det, det er Staten vi snakker om her.

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 2847
15.06.17 16:56

Neppe, da har du jo gitt dem pengene tilbake umiddelbart etter at du vant.....

Hoostil
HoostilInnlegg: 109
21.06.17 09:58
win: Synes du det er urimelig om de krever pengene tilbake?

På ingen måte. Nå omsatte jeg pengene på nytt tvert jeg oppdaget feilen og har siden da tredoblet beløpet på konto gjennom ca 20 spill. Norsk-Tipping har fremdeles ikke gjort noe for å få tilbake pengene, så regner med at de blir værende. 

Giggsy11
Giggsy11Innlegg: 4634
03.07.17 16:59

Vant selv nesten 10k ved en feil av NT der de utbetalte selv om spillet egentlig var tapt. Tok ut pengene med en gang, og har ikke hørt noe siden. Skjedde for 2-3 mnd siden.

VivaLV
VivaLVInnlegg: 29261
08.07.17 17:37

Enhver bookmaker vil rette spillet og kreve pengene tilbake uavhengig om man har vunnet eller tapt påfølgende spill

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg