Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Poker nm 2017

NYTT TEMA
zickboy25
zickboy25Innlegg: 56
28.07.17 14:31

Etter å ha sett fram til Poker nm nå til høsten, ble jeg sykt skuffet da jeg oppdaget dette.

http://www.pokernorge.no/tournaments/

Sikkert fordi gptl ikke tjente nok penger på dette. Synes dette er skuffende da jeg tror flere kommer til å droppe nm siden de må dra til Oslo. Hva synes dere?

Ser at de har lagt opp flere turneringer, men synes likevel det er skuffende at det ikke kjører poker i regionene som de tidligere årene.

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 17466
29.07.17 20:05
zickboy25: Etter å ha sett fram til Poker nm nå til høsten, ble jeg sykt skuffet da jeg oppdaget dette.

Ehh, mulig jeg klarte å overse noe nå, men hva ble du sykt skuffet over?

Regner med at klubber over hele landet kommer til å arrangere satelitt-turneringer og rankingturneringer til dette mesterskapet, så absolutt ikke noe problem hvis det ikke blir arrangert satelitter av arrangørene.

startelver
startelverInnlegg: 38936
05.08.17 19:44

Ser spennende ut , dessverre bor jeg i utlandet så blir for mye styr å komme til Oslo i November , ellers hadde jeg stilt opp. 

Tredje året på rad faktisk etter at man fikk lov av regjeringen til å spille poker på norsk jord. 

zickboy25
zickboy25Innlegg: 56
07.08.17 11:59

Mest skuffet over det sosiale. Er ikke det samme som å komme inn via pokerklubb. Har vært i kr.sand de siste 2 årene og det har vært topp stemning, både under og etter turneringen.

Er ikke alle som har tid eller orker å reise til oslo.Da er det lettere å reise på en dagstur.  Slipper å tenke på hotell osv.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg